Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
peaches

Scroggen En De Opbrengst

Recommended Posts

Het is maar net hoe lang ze er gezond bij blijven staan . Gezond en ze beginnen aan een 2 internode bloei en kunnen dus langer staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4X600 en 8 planten 1320 gr en niet in scrog wel in Mapito.

Of dit op korrels te halen is moet ik nog zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smooty hoelang heb je ze voorgegroeid? Blijft een lastig ding dat voorgroeien voor hydro vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een week of 3, omdat me setup niet geheel klaar was en door een zwaar verstuilkte enkel ik geen kant meer op kon. Dit was noodgedwongen en in de regel 2 weken groei.

Eerste 2 / 3 dagen gewoon op blok laten staan als je iets ziet van wortels onderaan in een 7 / 9 liter pot met Mapito zetten. Eerst de Mapito met groeivoeding iets inwateren en 2 a 3 dagen onder een 400 laten staan.

LV op 70 / 80 % houde door een bevochtiger. En verder werkt het prima, al moet ik er wel bij zeggen dat je iets achter loopt met groei ten opzichte van aarde denk ik maar dit gewoon weer inloopt.

Je gaat daarna over als ze goed zijn over naar de grote potten. Bodem uit de voorgroeipotten halen en ruimte maken in je grote potten. Erin zetten pot omhoog trekken en ze staan gelijk lekker stevig. Stokken aan de randen voor het herlijden en bij houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shack staat volgens de info 9-10 weken :icecool

 

shack#1 x smm staat volgens mij 13 weken voor.

Maar goed, die kweek is nog in volle gang, hoeveel gr/watt dit gaat worden is nog even koffiedik kijken.

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...