Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
twix

Gele Bladeren??

Recommended Posts

Mijn purple skunk plant begint onderaan verschillende gele bladeren te krijgen. Is dit normaal ofzo, hij staat wel al meer dan een week in bloei.

 

tn_gallery_12001_3162_610241.jpg

 

med_gallery_12001_3162_195627.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik enkel soms een plantenvoeding die ik heb staan voor mijn gewone planten. Butlers plantenvoeding ofzo iets denk ik, er staat op "weekelijks aan planten geven" maar ik geef het maar om de 2 weken aan mijn purple skunk. Ik woon namelijk in België en hier vind je geen speciale wietplanten voeding.

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeroen ik heb hier achterom ook een white widow staan en die staat ook in een heel erg klein potje, ziet er nog altijd mooi groen uit en gaat de bloei in. ben benieuwd of de mijne dan ook vergeeld want dati s een 4 liter potje maar. Maar is maar een test plantje dus zie het wel. Toch is die vrij groot en ziet er prima uit voor een klein potje hier dus zou niet altijd aan het potje hoeven liggen. Denk eerder of teveel voeding. Of te weinig. Ik denk dus zeer te weinig. Aangezien ik zie dat hij maar 1x in de 2 weken geeft en de plant in de bloei veel meer gebruikt en andere stoffen nodig heeft. En Butlers plantenvoeding <-- zal niet de voeding nodig hebben die de wietplant nodig heeft :icecool Probeer terra flores te bemachtigen :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plant bloeit al he

 

ik dnek dat die bladeren niet zo veel licht meer krijgen dan sterfen ze meestal af

mischien ook te nat geweest of inderdaad te weinig voeding te kleine pot moet al goed is niet zo vee luit makendan worde plant mindere groot maar dan gele bladeren volgens mij niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo geen voeding te vinden?

 

growshop.be, growshopalien.com, ... die leveren aan huis

 

thc -> winkel in Brussel, daar koop ik al mijn gerief

 

wie zoekt die vindt :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar is die winkel in brussel ergens of hebben die een website? Ik dacht dat die pot waar hij inzit groot genoeg was er was maar 1 maat groter in de winkel. Ik heb nog een andere purple skunk staan en die zit in een veel kleinere pot (hij is wel zo groot niet maar heeft nog geen gele bladeren).

 

Ik had nog een totaal andere vraag, ik zou graag volgend jaar terug een plant zetten en ik had gedacht om een stek ofzo te maken van deze plant maar gaat dat omdat op elke zijtak wel een top gevormd is.

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangezien het enkel de onderste bladeren zijn denk ik dat er enkel gewoon te weinig licht op die blaadjes valt

te weinig voeding zou mij verbazen want dan zouden je bovenste bladeren er toch ook last van hebben of niet?

probeer eens er een spaarlamp bij te hangen en kijk of ze terug in orde komen (waarschijnlijk de goedkoopste oplossing om te zien of het wel degelijk het licht te kort is of niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen het einde van de levenscyclus(de bloei is het begin van het einde) is het niet abnormaal dat er wat bladeren verkleuren.Dit begint meestal van onder af, vraag me niet waarom.

Wat betreft grote van de pot , als je geen of weinig voeding geeft is die nooit groot genoeg.

Uit mijn hoofd gezegd heeft normale potgrond slechts voor 5 tot 6 weken voeding aan boord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je plant bloeit al he <knip>

 

inderdaad te weinig voeding te kleine pot moet al goed is niet zo vee luit makendan worde plant mindere groot maar dan gele bladeren volgens mij niet

 

Sorry?? :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...