Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dubbel fun

Verplaatsen Van Planten

Recommended Posts

Nu zit het zo,ben samen met een vriend al een tijdje bezich met een gurilla.Nu zijn we laatst ontdekt door de eigenaar van het stukje land waar we op telen,wat natuurlijk goed klote is,maar hij heeft ons de kans geboden de plantjes uit te graven en te verplaatsen.Omdat dit onze enige kans is willen we het dan ook zo goed mogelijk doen,mijn vraag is daarom ook welke behandeling we ze het beste kunnen geven?

 

Om alles duidelijk te hebben,plantjes gaan dus van de volle grond naar kuipen met potgrond!

 

Plantjes varieren van een meter tot twee meter en staan in het begin van de bloei.

 

Alle advies is welkom!!

 

grt DF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze gaat uitgraven mol je zoiezo een paar wortels, want die zitten ~3 meter omtrek verspreidt ongeveer. Beste wat je kan doen is gewoon 70cm4 erom heen uitgraven en dan overpotten op 40 liter bakken of cement bakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef je weinig kans van slagen.. vooral omdat ze al in de bloei staan, mochten ze het overleven dan zullen ze gaan stressen en wordt t niks meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas,

 

Kleine vergissing van mijn kant,want ze staan nog in de voor bloei.Maar goed het zal moeilijk worden daar ben ik ook van overtuigd. :icecool Maar we gaan er toch voor elk topje is toch weer een topje!En hoe kleiner hoe feiner :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik geef je weinig kans van slagen.. vooral omdat ze al in de bloei staan, mochten ze het overleven dan zullen ze gaan stressen en wordt t niks meer..

 

stressen? hoezo wordt het dank niks meer? gaan de planten dood, kost het teveel tijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...