Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Bouwverslag Kweekruimte

Recommended Posts

He BBB,

 

Ik wil mij uiteraard nergens mee bemoeien, maar als je het geld niet nodig hebt en je het allemaal redelijk voor elkaar hebt, waarom zou je dat alles op het spel zetten door twee hokken van redelijk voormaat te bouwen, terwijl je als je het leuk vind om te kweken niet gewoon een kleine hokje neerzet met 1x 600 watt erboven?

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indderdaad dat snap ik ook niet :blink:

 

 

als jij gepakt word ben je misschien wel je (appartementen huizen bedrijven) weet ik het allemaal wat je zei dat je had

 

misschien doen ze ff inpik wet op je

 

nee ik snap het niet je hebt zoveel geld zeg je en dan ga je zo groot kweken

 

beetje dom dan toch (bemoeiehal he ik lol)

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken er wel 10 die het geld niet nodig hebben en dit onwijs leuk vinden.

Waarom zou je alleen maar kweken voor jezelf of voor de poen, ook deze poen is heel lekker opmaken :blink:

 

Geld moet rollen

Zet hem op bjammie

Share this post


Link to post
Share on other sites
He BBB,

 

Ik wil mij uiteraard nergens mee bemoeien, maar als je het geld niet nodig hebt en je het allemaal redelijk voor elkaar hebt, waarom zou je dat alles op het spel zetten door twee hokken van redelijk voormaat te bouwen, terwijl je als je het leuk vind om te kweken niet gewoon een kleine hokje neerzet met 1x 600 watt erboven?

 

groeten,

 

BZ

 

Dat snap ik dus ook niet helemaal.. maar goed daar hoeven wij ons ook niet druk over maken, allang goed dat je zo'n mooi en veilig hokkie hebt gemaakt, en je bereid bent er moeite in te steken en het goed te doen, ipv snel en enkel voor de centen.. met alle risico's (en niet alleen voor jezelf) van dien..

succes met je eerste kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jongens het ging erom dat als je het zo leuk vind

 

ook een veilige mooie kast met 600 watt voor de hobby kan nemen

 

bbb zegt dat hij veel geld en ontroerend goed heeft en het een leuke hobby vind

 

maar dat kan toch ook met een kleine veilige kast nemen

 

hij neemt een groot risico

 

Dat snap ik dus ook niet helemaal.. maar goed daar hoeven wij ons ook niet druk over maken, allang goed dat je zo'n mooi en veilig hokkie hebt gemaakt, en je bereid bent er moeite in te steken en het goed te doen, ipv snel en enkel voor de centen.. met alle risico's (en niet alleen voor jezelf) van dien..

succes met je eerste kweek

 

 

 

en trouwens zo ruimte is dus wel om geld te verdiene he thomas snel geld

 

als hobby kan je ook 1m2 nemen

 

discussies

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jon, bedankt voor je bezorgdheid (en vat dit niet verkeer op wat ik nu ga zeggen) ik heb deze discussie meerdere malen gehad, maar dan over het gebruik van zeil in je kweekruimte.

 

IK GELOOF ER NIET IN !

 

Het enige wat ik van dat verhaal geloof is, dat het over mensen gaat met een slecht werkend ventilatie systeem, waardoor concentraties zich kunnen ophopen.

In mijn ruimte (15m3) hangt een afzuiger van 2500m3, dat houd in dat de lucht in mijn ruimte 166x per uur wordt vernieuwd. (dus bijna 3x per minuut). Het is hierdoor niet mogelijk dat een gasconcentratie uit wat voor een materiaal ook, zo hoog op zou lopen dat het je planten dood.

Een ieder die daar anders over denkt, opend daar maar een topic over, of reageerd op één van de lopende topics.

 

Voor de duidelijkheid: het is niet de gasconcentratie die je planten doodt. Ethyleen is een natuurlijk verouderingshormoon/afrijpingshormoon waardoor je planten in 3 weken aan het einde van hun leven zijn.

 

Het is geen kwestie van geloven, het is een feit.

Ik heb het zelf bij de hand gehad met prima afzuigsystemen. 0,1 ppm is niet veel.

 

Ik zou het alleen zonde vinden als je oogst erdoor zou mislukken omdat het zo onnodig zou zijn.

Houd het in je achterhoofd als je na 2 weken problemen mocht krijgen, hier of in welke ruimte dan ook.

 

mazzel

eigenwijs :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hij neemt een groot risico

 

hij zal niet helemaal achterlijk zijn om dit niet te realiseren.

 

en trouwens zo ruimte is dus wel om geld te verdiene he thomas snel geld

 

nou en, tenminste wel iemand die bereid is met passie te kweken, een geen tokkie die alles onveilig aansluit en vertimec spuit in de bloei.. Als hij echt snel geld wou hebben was ie allang begonnen.. het is trouwens Tomas.

 

als hobby kan je ook 1m2 nemen

 

of ben je soms jaloers?

 

Hij moet het toch lekker zelf weten, al ben ik het met je eens dat het misschien handiger had geweest om klein te beginnen of te houden..

 

Dit gaat allemaal wel een beetje oftopic, ik denk dat we de discussie ook maar lekker moeten staken, en Bram lekker laten kweken en ons laten meegenieten :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook best jaloers ja heb ik al eerder in het topic zelf vermeld tomas ik hou r gewoon niet van als mensen zeggen dat ze

 

het niet voor de opbrengst doen zooo groot. want een passie kweker kweekt niet zo en iemand die het voor geld doet kweekt wel zo

 

wat hij niet nodig hebt zegt hij.

 

er kloppen gewoon dingen niet joh wat bbb zegt maar ja het zal wel

 

ik hoop dat het goed gaat voor hem

 

grtzzz

 

 

maar ja ut zal wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens, dit staat in BBB andere topic.

 

5. De kweekruimte bevind zich op een andere lokatie als waar ik woon of werk, en is uitsluitend met bouwtekeningen terug te vinden.

 

dus mocht zijn hok om de één of andere manier opgerold worden, zullen ze BBB niet zo snel kunnen linken aan dat hok.

 

ik heb BBB al ontmoet en denk dat hij wel weet waar hij mee bezig is.

zijn bedrijf, huizen, loodsen en apartementen staan zeker niet op het spel.

 

terug on topic graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heren, bedankt voor jullie bezorgdheid. :blink:

 

 

 

Zoals ik al zei, doe ik het voor de lol & de kick.

 

Ik krijg nou enmaal geen kick van een hokje met 1x600watt en 5 plantjes.

 

Over de evt. wettelijke gevolgen kan ik verder niet op in gaan, maar ook hier is over nagedacht.

 

 

Zoals Butcher als zegt, gaan we nu weer on topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat een leuke worden!

is je temperatuur inmiddels wel onder controle? zelf ook 3x600watt hangen maar met een 1500m3 en 1000m3inblaas en dat gaat met dit weer/temp heel prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dedos Verdes, ik heb dit gisteren maar een uurtje in de gaten kunnen houden, heb toen (onder een zeiltje) 26.4 gemeten.

 

 

 

Bij deze sluit tevens het bouwverslag, en gaan we een kweekverslag bijhouden.

 

Iedereen bedankt voor de adviezen en reactie's :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

de echte rede waarom hij nog zo groot kweekt?

 

is zo moeilijk toch niet.

 

 

Meneer hier is gewoon een kapitalistisch .... . :specool

 

hij heeft al geld genoeg en heeft et idd niet meer nodig

maar genoeg heeft ie natuurlijk nooit!!

 

hij ziet de hobby wel zitten en hij doet het voor de kick zegt hij maar de kick die hij hier van krijgt is niet de kick van het kweken of plantjes zien groeie enzovoort

maar de kick om nog meer geld binne te halen

 

hij heeft er naar gezocht en heeft de hobby gevonden die op zijn lijf staat geschreven mja..

(klinkt natuurlik wrl niet zo goed as ie et zo uitlegt)

 

als hij er niet slijke geld mee wouw verdienen kweekte hij wel tomaten

daar verdient hie zijn geld op den duur ook wel mee trug

(niet dat hij dat nodig heeft eh)

maar dat wouw hij toch dus...

of gaf hij zijn oost weg aan gepakte kleinkwekers ofzo ;-p

en als hij echt wilt kicke gaat ie maar valschermsrpinge ofo :-)

 

 

er zijn er natuurlijk veel die het voor het geld doen

maar dat kom meestal door dromen van een beter leven of uit noodzaak enzoverder

 

iemand die voor het grote snelle geld kiest terwijl hij eigelijk alles al heeft

is verslaafd aan geld verdienen en aan geld opdoen natuurlijk eh

 

en die mensen gaan daar in veel gevallen spijtig genoeg voor over lijken!!

 

met kweken is niets mis

en het doen voor wat bij te verdienen ook niet

maar de mensen waarvoor het nooit genoeg is

zoals die men hun 1000den plantjes, vier kasteelen en drie vliegtuigen

dat zijn de mensen die het voor de rest van ons verpesten

daardoor moeten meer en meer mensen in onaanvaardbare levensomstandigheden leven

en komt er meer en meer criminaliteit door wanhopige mensen die probeeren te overleven

(maar die steken we dan maar vlug in de bajes want zoiets kan niet eh)

terwijl er van hen veel zijn die het uit noodzaak moeten doen en niet uit hebzucht!

 

 

en iemand met zoveel geld heeft het in 99% van de gevallen verdient op de kap van zijn medemens

dus denk eraan als je nog is zo iemand tegen komt in zijn Mercedes

dat is JOUW GESTOLEN geld waar hij in rondrijd

het is het geld voor de scholing van je kinderen, het eten, de huishuur of de dokter

die je nu niet meer kan betalen dat ie hij van je gestolen heeft

en hij wist dat goed genoeg toen hij het deed!

 

en toch blijven we ze bewonderen, baas noemen en hen aanzien als halfgoden in onze samenleving :smoke

 

een overvaller bedank je toch ook niet!

 

ok ik ben er klaar voor

laat jullie kritiek maar deze richting uitvloeien :o

 

:engel :specool :smoke :bier ;) ;) ;) :P :) ;) B) :o :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zit je nou te zeiken dan.

 

Kom ff met een leuk topic of iets wat nog een of andere aan vulling heeft op dit OPEN forum.

En dat je er klaar voor bent???

 

Voor wat dan??

 

Om ff je eigen waar te maken met een grote smoel, zonder inhoud.

 

Scheit een beetje van mensen die stront jaloers zijn op een ander die het wel gewoon doen en durven.

 

En wat dan over een ander ze rug.

Als er een goed bezig is het wel deze BBB die alles veilig doet, goeie spullen heeft en er ook nog eens zichzelf een breuk aan leest.

 

Nee ga jij het maar opnemen voor hokkies met 5planten, die het voor 15 euro in elkaar willen steken. Dan een timer van de gamma halen, en aar ff 600w op knallen, in een ongeaard stopkontakt.

We gebruiken wel een draadje om de lamp aan te hangen, en dat gaat vast wel goed. Lekker als je moeder of je kinderen daar naast liggen te slapen en de hele tering zooi in de fik vliegd,.

 

Geef mij er maar een met een paar honderd naast me dan zo,n bij elkaar geraapt zooitje tyfuszooi.

 

Better Safe Then Sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje jaloerse reactie van een zeer zielig ventje:s...Lees ff de andere topics van BBB door, kijk naar zijn opstelling en vergelijk die eens met de jouwe??? Als je het geld ervoor hebt om te investeren en je wilt het, DOEN..!!

 

En ik ken BBB dan wel niet persoonlijk, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ie het niet voor het geld doet...

 

dus ga je boycot acties ergens anders houden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens laat hem maar gaan, en maak je niet druk, doe ik ook niet.

Hij weet niet beter en kent me niet eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

achja het wordt weer herfst en dan breek je je nek weer over dit soort eikels :specool dus gewoon links laten liggen en niet meer op reageren. Gr Rob69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat BBB, niet druk om maken, je pakt het keurig aan, daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.. :specool

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze topic staat in de bouwdoos en niet in de slap gelul afdeling.

Graag ontopic aub :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vind het ka..en op mij nu wel heel normaal als je kritiek geeft krijg je et ook terug

 

zat er op te wachte :-) en had eigelijk wel een grotere aanval van BBB voelen aankomen :smoke

ik maak graag dinge los :specool

 

maar ik vind het wel spijtig dat ik weer het alverwachte blinde antwoord krijg!

iedereen die gewoon klaagt over hoe ongepast et is en dat et niet over kweken gaat

geef je kritiek maar ook je mening erbij dan eh!!

 

en waarom altijd topics voor de grote hoop

op forums moet elk onderwerp besproken kunnen worde

dat ook mr van ver een klein beetje toepasselijk is(is een beetje de kracht van een forum eh)

ook als het mr intressant is voor 2 mensen is het in mijn ogen ook een goed topic

 

 

 

:engel mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gejank allemaal, laat die vent toch is lekker genieten van z'n hobby!! :D

Heel mooi project, en voorzover ik zie is die kilo zeker haalbaar :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

pure je bent gewoon jaloers :offtopic

anders zei je erook niks over

en hoeveel mensen kweken niet voor het geld (ik denk zo,n 80% of meer) ik kweek voor het geld en de wiet of wou je anders 1 kilo of meer oproken in 10 weken

maarja zoals ert al eerder zei je kunt beter teveel als te weinig geld uitgeven en juist die denken alleen

maar aan geld die niks willen uitgeven voor veiligheid en dat idee hebt ik niet bij BigButtBram zoals zijn opstelling kan bekijken dat hij alleen maar aan geld denkt

maar ja je hebt mensen en knakworsten maar jij bent een knakworst die geen knak zeg pure

:D

 

 

 

 

 

i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen zit hier voor medische reden, voor de hobby of om het geld. dat is zo, verander je niks aan. maar BBB maakt wel even hele interresante en goed georganiseerde verslagen. er zijn veilige hokken en de hokken van BBB, BBB keep up the good work! :offtopic

 

en ja dit is een forum waar over dit soort dingen gepraat moet worden. maar doet dat niet in iemand zijn verslag. ga je stront maar in je eigen badkamer op de muur smeren ipv van deze mooie jacuzzie te verschijten

 

Go BBB go BBB :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...