Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Albi

Kweken In Een Pc-kast

Recommended Posts

Is er iemand op het forum die daar ervaring mee heeft? Ik heb al wat info op een engelstalige site kunnen vinden, maar het zou natuurlijk handiger zijn als er hier iemand is met ervaring en die mij zodoende wat instructies en schema's zou kunnen geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bedoeling is om echt in een leeggemaakt pc-BEHUIZING te kwken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me een beetje erg klein

 

mssn 1 a 2 plantjes erin onder tl...

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

koop wat balkjes

maak framepje (40x60x1)

wit kalken

zwart witfolie over spannen, 1 kant met velcro voor deur

goedkoop afzuigertje in hangen+ homemade filtertje

100-150 watt hpsje of paar 18 watt tl's

 

Niet liggen knoeien met pc-kast

Dit kastje gaat je uiteindelijk veel meer opbrengst + geknoei uitsparen :specool

 

 

MVg growa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou persoonlijk nooit aan zoiets kleins beginnen,

je gaat liggen klooien en knoeien en dat dan voor amper 10gr in 8 weken!

 

Doe je het beter op growertjen zn manier bespaaar je jezelf veel moeite!

Eneuh je hebt iets degelijks te roken,en daar doen we het toch voor :specool

 

 

Suc6!

 

~GaNjaMan~ :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, als je het leuk vind en niet veel grammen nodig hebt kan je het natuurlijk altijd proberen. W@f heeft hier op het forum een klein pc kweekje gehad, misschien dat je in zijn topic nog wat kunt vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou persoonlijk nooit aan zoiets kleins beginnen,

je gaat liggen klooien en knoeien en dat dan voor amper 10gr in 8 weken!

 

Doe je het beter op growertjen zn manier bespaaar je jezelf veel moeite!

Eneuh je hebt iets degelijks te roken,en daar doen we het toch voor :specool

Suc6!

 

~GaNjaMan~ :wOOt

 

Op dat engelstalig forum halen ze anders wel mooi 26 gram uit 2 plantjes geloof ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op dat engelstalig forum halen ze anders wel mooi 26 gram uit 2 plantjes geloof ik...

 

 

Nou dat is :wacko: heheheh 26 gram n avondje :smoke !! met wat matties!!

 

Nee man maak dan een kastje van 1m x 1m x 1m

 

We gaan ut zien.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is wel iemand die had precies het zelfde gedaan maar ik weet niet het is iemand van dit forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me een leuk projectje om te doen... Ik heb nog een oude PC-kast staan hier (tenminste, m'n ouders hun computer, maar die is binnenkort stuk :wacko: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyla, dit kan best een leuk kweekje zijn, maar ik raad het je ook ten zeerste af, want zo'n kastje is wel heel erg klein. word echt een geknoei, ik heb nu 26 dagen een plantje staan en die zou al dik uit die kast uitgegroeid zijn, en dat zou zonde zijn als je een mooie plant verneukt.

 

kijk maar eens, ze groeien sneller dan je denkt

Mijn plantje: Dubble Gum

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je perse een pc hokkie wilt hebben wat let je???? en welke schema's heb je nodig dan ??? het is gewoon

 

tls in je hokkie plaatsen zoveel als erin kunnen die met elkaar gaan verbinden met vsa's er tussen voor de veiligheid en tijdklokkie erop en klaar is kees de pc fanner zit er inmmers al in :wacko:

 

 

maar als je ff serieus nadenkt is het iid niet rendabel je kweekt denk ik op zo'n manier de duurste wiet de er maar te vinden is in nederland 8 wken stroom van mischien 4 x 18 watt ( bij mij zou het passen heb het nagemeten :smoke ) wat zeker 20 euro kost en je haalt er dan misschien maar 15 gram vanaf want die gast die 26 gr had gekweekt heeft vast al wat ervaring gehad ofso . daarbij komt dat je computer omhulsel uit ijzer bestaat wat gevaarlijk is ivm stroom en snel koud word waardoor je potjes of bakje grond te koud word vertraagd de hele boel weer... of wil je soms een verwarmings matje kopen vor 30 euro kost nog meer

 

 

nee maak gewoon een hokkie van hout 70x60x70 lxbxh zet daar voor 4 x 18 watt in mol dat pc fannetje uit die computer zet die daarin voor wat ventilatie zaag een labyrint voor aanzuiging en klaar is kees voor 75 euro moet het lukken heb je je hokkie nog in het wit geschilderd ook , gaasje voor scroggen erbij, je 4 potjes en je tijd klokje plus grondje die een helekweek mee gaat en je 5 stekken. zo kweek je als je een beetje weet wat je doet per kweek 50 gram heb je een lekker wietje en benut je je licht ( 72 watt ) dat ook 20 euro kost. wat betekent dat je voor 95 euro klaar bent. 50gram wiet x 6 euro = 300 euro ( want dat kost zo'n wietje zeker wel in de shop. en je hebt je hokkie duzz terug verdient, zit in het gedoogde beleid en door die tls doet de politie zeker neit moeilijk. mocht ht je na 1 kweek neit bevallen verkoop je je hokkie heb je wat nog terug en je 300 euro aan wiet nog heb je als nog winst. eigenlijk alleen maar winst te behalen

 

maar ja dat moet jee zelf weten natuurlijk

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach joh maak je niet druk...kweken in een pc kast kan heus wel..het is alleen niet rendabel

 

ik ga het zelf ook proberen, maar dat is meer omdat het me zo grappig lijkt om het gewoon in een pc kast te proppen...ik zou als je het gaat doen in ieder geval een bigtower kast nemen (deze is 25 cm hoger dan normaal) en gaan scroggen..dat wordt mijn setup met 4x18 watt tl er in

 

hou ons op de hoogte

 

grtz

 

dr greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

rend dat je deze te voorschijn heb weten te toveren betekent dat je best een end terug hyeb zitten bladeren :bier

 

 

maar heb je misschien gezien dat dit topic voor het laatst gebruikt is zo'n dikke 2 maanden geleden !!!

 

 

duzz dit is over basta

 

 

greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplossing: Spaarlampen.

 

gallery_9137_3887_141676.jpg

 

 

Zoiets dus.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de boel goed reflecteerd? dan kun je zo'n pc kast toch prima gebruiken.

 

P.s Oude PC's zijn stuk groter :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest je ng steeds geen oplossing gevonden hebben voor je probleem kan mijn topic je mss helpen! :smoke

 

http://www.wietforum.nl/Hollands-Hope-In-Pc-Kast-t44887.html

Je moet geen super opbrengst verwachten , maar het is wel handig als je geen mogelijkheid hebt om een plantje te zetten wegens omstandigheden.. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook eens geprobeert om in een pc kastje te kweken. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar je moet wel aan veel dingen denken voordat je eraan begint.

 

Wat ik me nog herinner:

- hoe zal je de lichten makkelijk in hoogte kunnen verstellen?

- airflow

- als je spaarlampen gebruikt moeten er zeker 2 ventilators in je kast zitten, anders haal je makkelijk 35 graden

- welk medium zal je gebruiken en in welke pot zal je het steken?

 

Lees anders eens mijn verslagje van deze lente. Dan zal je mijn problemen die ik had niet zelf hebben :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...