Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skaffa

1e Keer Cogr--> Supertop!!!

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik kon het niet laten om een foto te maken van onze superplant. Ben ik te enthousiast of is het wel een beetje terecht. We hebben het maar 3 dagen laten groeien en 8 weken bloei. Graag jullie mening!

Opbrengst is met 80 planten, 4 x 600 watt nat 10 kilo. Droog laat ik jullie nog wel horen.

 

Groeten,

 

Buurman & buurman

 

med_gallery_8868_3236_776558.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink:

damn wat een opbrengst van 1 plant :specool

k ben wel benieuwd hoe je dit resultaat hebt behaald, zou je wat meer info kunnen geven

zoals: welke soort't is , op welk medium je hebt gekweekt, en welke voeding je hebt gebruikt?

 

(inkoop)prijzen mogen niet meer genoemd worden in het forum,

maar staan nog wel ergens in oude topics hier :(

 

:wOOt :P :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tien kilo nat/80 x sneeuwwitje/ 4 x 600w/ medium canna cogr plus bijbehorende voedingslijn(incl canna boost, enz). Onze eerste keer trouwens op cogr maar bevalt prima. Een keer in de drie dagen vatje(110 liter) vullen en gaan met die banaan.ideaal. Oh ja gebruiken trouwens die topspin druppelaars. Kost wat extra maar heb er geen moment spijt van gehad.

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 kilo nat is tussen de 2 en de 2,? kg droog, das heel netjes, maar is ook wel zeker te doen als alles gewoon goed gaat.

 

Heb zelf voorgroei van 3 dagen op 15 uur en nog zijn de planten hoog genoeg en alles is dicht gegroeid kon zelfs nog gaan dieven.

 

Volgende keer doe ik geen voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Buurman en Buurman,

 

Ik zou zeggen "Hajetoo!!" Buurman.

 

Groeten uit Eindhoven en veel plezier met de rookwaar,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg 1 groot vloetje erom heen en dichtdraaien die hap. :specool

Tering wat een top. Chapeau!! Ziet er goed uit.

 

Hey vertel eens wat meer over dat topspin bewaterings systeem.

Heb net even je foto-album dor zitten bladeren, maar kon er niets over terug vinden.

 

Hoe gaat dat in z'n werk / ziet het eruit, en hoe instaleer je het? Ik heb het namelijk nog nooit gezien.

Misschien een kleine foto reportage, daar is (naar enig zoeken) niets op het forum over terug te vinden.

 

ALvast suc6 met je volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die topspins zijn echt super!!! heel makkelijk te installeren en werken zeer goed. Heb hiervoor octopusjes gehad, die waren echt zwaar kl^#te. Gewoon aansluiten op stukjes pe slang en dat was het. Het klopt dat ik daarvan geen foto's heb. Ik zal er binnenkort foto's van opzetten. Nu ff naar bed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...