Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jazzy

Wietplant Op 24 Augustus

Recommended Posts

Beste Wietforumers,

 

Ik wou jullie niet onthouden aan de wietplant die ik achter in de tuin heb staan. Als jullie advies hebben of als jullie commentaar hebben over mijn plant is dat natuurlijk altijd welkom. Ik heb mijn plant al getoond in een pril stadium, wat jullie hier kunnen vinden: http://www.wietforum.nl/Indoor-outdoor-Plant-t29758.html

Nu is de plant al heel wat groter geworden (tegen de 115 cm) en zie ik enige kristalisering op de toppen maar niet veel. Laten we eerst maar even beginnen met wat foto's want dat praat natuurlijk een stuk makkelijker:

 

med_gallery_12403_3205_221143.jpg

Dit is hem in volle glorie!

 

med_gallery_12403_3205_20215.jpg

Even een close-up. Zien jullie de bolletjes bij de vertakkingen? Kan iemand mij vertellen wat dit is? Het lijken wel op zaadjes, maar dat betwijfel ik. Er beginnen zich toch duidelijk toppen te vormen en ze zijn er recentelijk pas bij gekomen. Hermafrodiet betwijfel ik ook, maar de meer ervaren kwekers kunnen hier denk ik wat meer over vertellen cq. uitsluitsel over geven :smoke Er zijn ook een beetje rood-achtige strepen te vinden op de stengels, alhoewel de intensiteit meevalt. Ik dacht gelezen te hebben dat dit stressvorming is, maar ik doe niets om de plant stressig te maken :rofl

 

med_gallery_12403_3205_31872.jpg

 

Een beetje aangevreten, maar gelukkig maar op 1 stukje. Ik hoop niet dat dit zich op deze manier zal verspreiden. Enig idee hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden?

 

med_gallery_12403_3205_80445.jpg

 

Dit is de plant van bovenaf. Genoeg toppen zo te zien en aardig bossig :whistling

 

Verder heb ik niet zo veel bijzonders te melden. Ik geef de plant twee keer daags ongeveer een liter water. Af en toe wat natuurlijke mestkorrels erbij en sinds recentelijk heb ik de plant ook kalk en bloeivoeding (elke week vanaf vorige week begonnen) gegeven. Dus dat is mijn hele verhaal. Als jullie wat info hebben of commentaar, dan is dat natuurlijk altijd meer dan welkom.

 

Groeten,

 

Jazzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm....helaas kerel, maar het is een mannetje :specool Dat zijn die bolletjes in de oksels!

Jammer van die grote plant, ziet er mooi uit! Maar wiet zal je er niet vanaf halen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

i second that.

 

die balletjes, dat is de balzak van cannabisteelt, die je triomfantelijk midden in je gezicht tea-bagged.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit, dat meen je. Al die moeite en elke dag water geven voor niks! :specool

Dus ik kan hem net zo goed omkappen? En het is zeker geen hermafrodiet?

Maar als de plant hermafrodiet is dan kun je er zeker toch niets mee.

En ook al is het een mannetje, kan ik hem laten groeien en er uiteindelijk zaadjes afhalen die ik volgend jaar kan planten?

 

Mvg.,

 

Jazzy

 

@ seedyweedy, dat zeker. Het is maar goed dat ik er niet inkomensafhankelijk van ben :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

omkappen die handel,het is duidelijk te zien dat het een mannetje is en meer als visvoer haal je er niet vanaf!

 

Zaadjes kan je gebruiken voor volgend jaar ,met heel veel kans dat je dit weer gebeurd dus weg met die hele plant.

 

K vind hem ook niet echt mega sized,volgende keer beter!

 

 

silver.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit ook met hetzelfde dilemma,

volgend jaar meerdere planten kweken of gefeminiseerd zaad kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus voor de zaadjes hoef ik het ook niet te doen? Ik heb al wat widow skunk besteld voor volgend jaar, maar als ik van deze plant nog wat zaadjes af krijg dan kan ik die mooi gebuiken voor de guerilla groei.

 

Mvg.,

 

Jazzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is waar :wOOt Nou ja...ik zal hem even door de pers halen, misschien kan ik nog wat THC eruit peuteren :specool NIET DUS....

Achja, ik kan er alleen maar om lachen als naïeve kweker. Volgend jaar hoop ik een betere opbrengst te krijgen.

Heb laatst trouwens "superdude" gehaald bij de koffieshop, heeft iemand daar ooit van gehoord? Was één van de duurdere soorten op de kaart.

 

Mvg.,

 

Jazzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheelt als je van te voren wat meer info over de materie vergaart alvorens maar wat te gaan doen hé.

 

Hopelijk dat je dan volgend jaar wat meer succes boekt met de dames ipv de heren :specool

 

Grtz Nightcrawler :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er redelijk wat over gelezen en ik heb de plant al vaker laten zien op het forum, maar de zaadballetjes zijn recentelijk op komen dagen. Helaas, maar ik heb voor volgend jaar meer zaadjes als dit jaar wat uiteraard ook een grotere kans tot slagen zal betekenen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...