Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chrisse

Shivani Outdoor By Chrisse

Recommended Posts

Tering, wietplant rippen wordt het nieuwe padde likken zeker.

 

Waarom worden er zoveel wietplanten geraust, doe chill, kweek je eigen wiet. Wie raust is een slappe lul.

 

PS, waarom geen pepperspray op scherp zetten met een struikeldraadje... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit nu lekker paranoia thuis met een baseballbat naast het raam, moesten de eikels nog terugkomen.

Ik ben er nog steeds niet goed van, ze zijn met een ladder op het dak van de buren geklommen, en zo op het mijne. Dan de plant met helemaal doorwortelde kluit meegenomen en aan het begin van de straat waarschijnlijk is een auto gestoken. :wave: De andere plant zal te groot geweest zijn, maar hier hebben ze niet eens 1 bud afgehaald terwijl deze al veel mooiere toppen heeft. Geluk gehad.

Morgen avond gaat de dakplant om na een dagje zon (hopelijk), en ook de grootste plant in volle grond gaat eraan want ze heeft wel wat last van toprot. Beiden staan ze nu in de 6de week bloei maar de buds zijn toch al vrij compact. De andere 2 planten in volle grond laat ik nog even staan, de ene heeft niet zo veel rot maar moet nog even, de andere rot echt hard maar moet ook nog lang, voor die laatste heb ik de hoop al lang opgegeven maar ik laat ze staan en wat ik eraf haal is mooi meegenomen. Morgen avond misschien nog een update als ik er nog zin in heb na al dat knippen

 

Groeten

Chrisse

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n mensen kunnen niet zelf hun eigen plant(en) kweken, ze zijn te dom of te lui om het zelf te doen! Ook hebben ze niets van respect! Dan komen ze gewoon iemand anders hun plant(en) stelen :smoke waar die persoon liefde, tijd, ... heeft ingestoken... :wave:

Ik hoop dat ze ...

Als ik het zo lees moeten ze wel geweten hebben dat ze daar stonden... ze namen een ladder mee... verdacht... zou maar eens rondvragen in je buurt :blink:

 

Wens je een dikke vette oogst toe chrisse !!

Veel knipplezier :wOOt

 

Groeten

 

tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

joee chris!

 

het knippen was gemaan vet! :smoke

hopen dat t traag droogt.

 

nog succes met de andere 2 platen. :wave:

 

show some pics!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet normaal, wat zijn dat voor tokkies die dat soort dingen doen :smoke

 

Gelukkig heb je die andere nog, dat scheelt weer maar het moet niet gekker worden..

 

Oogstse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dakplant en de grootste in volle grond zijn zondag om gegaan, plus de dikste toppen van 1 van de andere planten in volle grond. De planten in volle grond konden nog wel even maar zat teveel rot in.

Fotos zeggen meer.

 

 

Dakplant met de grotere leaves eraf, 2 wasbakken vol ongeknipt. Geknipt woog dit met wat tak om op te hangen 2.2kg nat, geen idee hoeveel het droog gaat worden.

med_gallery_9964_2538_279085.jpg

 

med_gallery_9964_2538_1792518.jpg

 

 

 

Laatste foto van mijn grootste plant in volle grond

med_gallery_9964_2538_53302.jpg

 

Fotos van wat er te drogen hangt, De dikke buds vanvoor zijn de dikste toppen die ik er al af heb gehaald.

med_gallery_9964_2538_1446516.jpg

 

 

med_gallery_9964_2538_277011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd uit van dat als de plant geknipt is 50% het gewicht van de tak is dus ook 50 % zijn toppen

dat deel je door 5 en dan heb je ongeveer je gewicht droog:

2,2 /2 = 1,1

1,1 / 5 = 220 gram droog zal best kunnen kloppen toch :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn echt mooie planten!

Vooral die in de volle grond is massive

 

Oogstze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is een week geleden binnen gehaald. Van de dakplant is +- 300gr afgekomen. Van de planten in volle grond heb ik geen idee van het gewicht, is nog niet alles droog. De kleinste plant heb ik helemaal op de compost gegooid omdat er teveel rot inzat. Uit de andere 2 heb ik ook héél wat uit moeten knippen. Maar over de opbrengst ben ik toch nog tevreden voor een eerste kweek. De wiet is héél goed te roken, heeft maar 6-7 weken kunnen bloeien maar is toch goed.

 

Opbrengst dakplant

med_gallery_9964_2538_1021289.jpg

 

 

Stammen van volle grond

med_gallery_9964_2538_1718452.jpg

Te lang voorgegroeid in kleine pot, geen penwortel.

med_gallery_9964_2538_916006.jpg

 

Droogruimte voor planten in volle grond, was het knippen echt beu en heb de kleine buds de vriezer in gegooid.

med_gallery_9964_2538_2327210.jpg

 

 

 

Groeten

Chrisse

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette oogst zo te zien Chrisse. Heb je wel genoeg plaats om alles te drogen te hangen :offtopic :D

Je kan lekker paffen tot de volgende oogst :D :wOOt

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

een zeer geslaagde 1ste keer! :offtopic

je wietje is goed te roken!

de kwaliteit van je opbrengst van de dakplant is veruit de hoogste!

 

Ik kijk al uit naar de volgende verslagen! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...