Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

baidenconyo

Inblaas Systeem

Recommended Posts

inblaas verse lucht

2x 400 watt hangt er

 

ik heb 1 raam open en daarvoor hangt een gordijn, en daarvoor hang weer die detectie folie.. en daarin heb ik een gat gemaakt op de hoogte van de raam, maar er komt te weinig verse lucht binnen..

 

 

boven de lamp zit die gat maar je zit het hier niet,maar zo kan je het een beetje voorstellen( ik heb deze gisteren trouwens geoogst)

gallery_9800_2231_116455.jpg

 

 

ik zat zo te bedenken, in je computer zit er ook een ventilator die draait, die te instaleren waar ik die gat heb gemaakt.zodat die lucht naar binnen blaast, of heb je andere oplossing hiervoor.. omdat het ook donker moet zijn in de nacht, als de planten slapen.. :smoke

 

nou laat me even weten want vrijdag komen er 22 nieuwe pp erin.. maar dan wil ik het beter aanpakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

airsock systeem met ruck fan en aanzuigslang buiten hok in ruimte bij raam hangen

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 2x 400 watt heb je geen actieve inblaas nodig.

 

 

Maak gewoon een stuk of 4 gaten onderin je hokje en doe daar horgaas of een panty voor. Je afzuiger doet dan de rest voor je. Die zuigt voldoende verse lucht door die gaten door de onderdruk.

 

Voor de gaten kun je een roostertje plaatsen met de schoepen naar benden of als je ronde gaten maakt een zou ik een 90 graden bocht van PVC nemen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heb je wel afzuiging dan? Want een goede ventilator (1000 kuub met filter natuurlijk) moet in jouw geval zoveel onderdruk in je hok kunnen maken dat er echt wel lucht aangezogen wordt als je voldoende ventilatie gaten maakt. Zorg wel dmv een labyrhint of andere constructie dat de openingen goed licht dicht zijn. Wat daarbij nogal eens wil helpen is zwarte schoolbordverf. Dit is mat (weerkaatst dus geen licht). Als je dit binnenin een labyrhint of ander verduisteringsmechanisme smeert kan dit enorm helpen met het laatste restje licht.

 

Een computerfan heeft bijzonder weinig vermogen en zal op een ruimte als de jouwe geen verschil maken ben ik bang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een ruimte :smoke

Trouwen????

 

 

Ja ik zie ook geen gaten onder in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie verder bungelende leidingen, lampen die niet recht in de reflector hangen overigens...

 

Zo te horen heb je geen afzuiging en geen filter hangen. Die zou ik dus als de sodemieter maar eens gaan kopen.

 

Zorg voor een voldoende grote inlaat, ongeveer 3 keer de oppervlakte van je uitlaat! Zie de topics in de bouwdoos.

 

Daar ook naar verplaatst. Lees de topics hier eens goed door

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt het toppunt van (veilig) af gewerkt hokje.

Waarom die lappen deken die aan je muur hangt/ligt/plakt.

En ik zou sterk overwegen om je toekomstige stank overlast de baas te zijn, filtertje misschien een idee??

MET afzuiger. :smoke

 

Lees eens de beginners topics voor je verder gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor 2x 400 watt heb je geen actieve inblaas nodig.

Maak gewoon een stuk of 4 gaten onderin je hokje en doe daar horgaas of een panty voor. Je afzuiger doet dan de rest voor je. Die zuigt voldoende verse lucht door die gaten door de onderdruk.

 

en waar voer je de lucht af dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even in je foto album gekeken, maar ik zou mezelf over andere dingen druk maken (ipv dat je stekken vrijdag komen),.........zoals je elktra, instalatiedraad wat los rondhangt, relais op de grond, slangenklem die rond je filter en meter uitsteekt. :smoke Investeer eerst wat in je hok, zodat het voor jou en anderen wat veiliger wordt.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie ik daar zelfs nog een half opgerold verlengsnoer liggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en waar voer je de lucht af dan?

 

 

Lucht AFvoer gaat via je filter\afzuiger.

Lucht AANvoer via een actieve inblaas, c.q. luchtgaten onderin je hok (passief).

 

Bij voorkeur de afgezogen lucht buiten de ruimte naar buiten blazen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...