Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paulezzz

Rotterdam Sluit 27 Coffeshops

Recommended Posts

De ondernemers krijgen geen vergoeding en mogen zich niet elders in de stad vestigen

Is dit dan even een teringstreek of niet. Het gaat naar schatting op zo'n 27 shops.

Hier wordt gewoon van 27 (waarschijnlijk) goed draaiende ondernemingen het leven naar de klote geholpen.

Denk aan hoeveel mensen er op straat komen te staan (elke werkloze is er één).

 

waarin de burgemeester wordt opgedragen de raadsleden nog dit jaar te informeren over alle vormen van overlast die ontstaan na de sluiting van de coffeeshops.

Wat denk je zelf Ivo,........ dit gaat tuurlijk problemen opleveren.

Lijkt f*cking wel een dictator... De regering heeft duidelijk aangegeven dat er wel naar een oplossing moet worden gezocht. Bij mij in de stad hebben ook 4 of 5 shop's hun deuren moeten sluiten omdat ze te dcht bij scholen zaten. Maar er is wel een andere lokatie voor ze gezocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig. Zullen alleen maar meer thuisdealers actief worden. Geen shop meer om de hoek van je school, nee, in de toekomst zullen ze pal naast je wonen, nog makkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat een coffeeshop ?

Wietforum zet de poorten maar open, schaf extra serverracks aan want de aanmeldingen zullen vanaf nu nauwelijks bij te houden zijn. :innocent:

Luie blowers veranderen in aktieve zelftelers. Zo zouden meer gemeenten het thuistelen moeten bevorderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat natuurlijk helemaal nergens over. Kinderen kunnen geen wiet kopen in de koffieshop. Overlast? Wat dan? Klagende mensen in de buurt die gewoon tegen blowen zijn en daarom klagen? Dan ook geen cafe meer in de buurt van een school.

Waarom pikken alle vreedzame blowers dit? De volgende stap is om alles maar helemaal te verbieden. Dat heb je ervan met de CU en de CDA in de regering. Schijnheilig in de kerk en daarna een liter jenever per dag. Hoe meer kerken per hoofd van de bevolking hoe meer alcoholconsumptie.

Waar is de vrijheid gebleven die we elk jaar op 5 mei vieren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik me zelf steeds afvraag. Ze sluiten nu dus 27 coffeeshops. Maar wat gebeurt er met de wiet dat overblijft en de shop nog in handen heeft? Aangezien sluiting voor hun geen verkoop betekend. En je mag maar max 30 gram thuis hebben. Dus wat gebeurt er met wat ze over houden? Word dat in beslag genomen. Als dat zo is dan zou de shop nog meer verliezen door de sluiting. Of zie ik dit verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

White Tooth, op 5 mei liep ik hier in een blauw T-shirt als reclamebord apestoned/high as a bird flyers uit te delen aan oud en jong.

Pleiten voor erkenning van de thuiskweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik me zelf steeds afvraag. Ze sluiten nu dus 27 coffeeshops. Maar wat gebeurt er met de wiet dat overblijft en de shop nog in handen heeft?

 

Beter lezen, ze zijn niet per direct gesloten:

De Rotterdamse coffeeshops mogen zich vanaf 2009 niet binnen een straal van 200 meter hemelsbreed en 250 meter loopafstand van de scholen bevinden.

 

Een shop mag trouwens niet meer dan 500 gram in huis hebben, dat gaat wel op in een dag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd niet goed gelezen, beetje te stoned van de hele n8. En een shop mag wel 500 gram hebben(wist ik al) wie zegt dat ze het ook echt doen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 mei de dag van de vrijheid :innocent:

 

de vrijheid van Nederland is 5 jaar geleden begraven B)

 

Rotterdam was zijn stad.

 

Daarom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ suffie:

ok, niet alle. Gelukkig zijn er mensen zoals jij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oesje dat zijn er veel, zonder pardon sluiten zonder dat ze een andere locatie krijgen toegewezen ? Jammer allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel;

 

Wat gebeurt er als de welstand commissie een school goedkeurt (nieuwbouw) in die 200meter "coffeeshop vrije afstand" ?! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd mikeh, wat als deze nieuwe regel wordt toegepast om op een achterbakse manier andere coffeeshops te sluiten???

 

Ik ben het met de thuistelers eens, thuis telen is beter, maar wat de fok?

Coffeeshops moeten blijven bestaan!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij blowers/kwekers worden als een paria behandeld, nog erger dan rokers.

sinds die misselijke gereformeerde partij van een cda in het kabinet is gekomen is het beleid veranderd. natuurlijk snap ik dat wanneer je 1000 planten neerzet en elke 3 maanden 100000 omzet hebt dat er moeilijk overgedaan word.. maar de laatste jaren zijn het de belasting betalende shophouders die genaaid worden, evenals de kleine kweker in de grote stad. met al die nsb kliklijnen. ze plakken ook zo'n poster op je raam,weer één gepakt... je bent toch geen crimineel met 30 dames!!! vroeger werd je met een huifkar door de stad gereden en met rotte eieren bekogeld, net als nu, plubliekelijk vernederd. elke keer word er weer een regeltje opgerekt, weer 100m verder van een school. over 5 jaar zitten we op 10km.. de growshops die gesloten zijn mogen ook al niet meer open. als in het volgend kabinet de vvd weer van de partij is, is het helemaal afgelopen. die willen ook net als het cda aansluiting bij al die europese landen. en die zijn niet zo blij met ons gedoog beleidje... het ziet er allemaal niet zo best uit voor ons beleid....... de regels worden steeds meer aangescherpt :innocent: ...

 

hoop dat wat ik net geschreven heb niet de waarheid is, maar de voortekenen zijn er.

ik word er ook elke keer behoorlijk pissig van als ik zoiest lees.

 

greetz B) mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het gewoon schoftelijk !!!!! een harde stoot onder de gordel!!!! hier gaat rotterdam wel last van krijgen 27 ondernemingn naar de klote !!!! zeker 3000 mensen hun vaste stekkie kwijt meer vraag naar wiet onder de andere coffeshop !!!! je krijgt nu alleen maar een grotere drukte bij de andere shops want de blower verhuist wel.

 

zo zul je zien dat je wel overlast veroorzaakt te veel mensen in een 'kleine'shops mensen gaan hangen nog meer als het al deed daardoor overlast en dan gaan de volgende shop dicht zou houden we nix over !!!!

 

bij mij in de stad willen ze van de 4 shop eigenlijk er ook 2 of 3 sluiten maar wtf !!! alle 4 de shops zijn totaal verschillend gericht op een andere laat maar zeggen doelgroep. de een shop richt zich meer op jongeren en de andere meer de ouderen weer eentje heft alles gemengd zitten jong oud van zwart tot wit

en een ander shop word meer aangetrokken door het alochtonen nederlander. wat ik persoonlijk helemaal neit erg vidn msaar je ziet gewoon dat bepaalde mensne graag onder bepaalde personen zitten en in een bepaalde sfeer. als ze er 3 dicht bij ons zouden klappen dan zou al het volk door elkaar heen lopen dat gaat gewoon fout!!!! en daar is ook niet voor in te kopen.

 

volgens mij hd mikeh het over het bouwen van nieuwbouw en het platsen van nieuw scholen vlak bij al bestande shop.

 

 

ik hoop neit dat dat zou gebeuren ik heb daar niet eens aan gedacht :innocent: maar dat zal hoe dan ook moeten betekenen dat de shop in een straal van 250 meter ofso gewoon zijn tent moet sluiten !!!!! B):o

 

en hypocriet nederland is er wel tot instaat !!!! we zijn f*cking wereld bekend om ons hasjies en wiet en de shop waar je gewoon kan zitten smoken ook waren we wereld bekend om de hajies cafe !!! maar in 5 jaarv tijd maken ze het ons ( iedere kweker blower shopeigenaar ect ) wel verdomd moeilijk om het hoofdje boven water te krijgen en dat allemaal door die k*t EU !!!!

 

 

@ suffie : je hebt er wel een aparte kijk op ;)

 

]greetzzz masteryro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...