Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mister R

Kijkt P#%*tie Ook Op Wietforum?????

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

nu ik net bezig ben met een leuk topic over mijn first Guerilla kweekje samen met jule ben ik eigenlijk een beetje bang geworden dat niet alleen hobbyisten met ons mee kijken maar ook mensen die er voor betaald worden om je hok op te ruimen en je een fikse boete geven... :cry

hebben mensen op dit forum er al mee temaken gehad dat bv je IP adres getraceerd is.. en daarna bezoek gehad van de p%$*tie.... want dat is iets waar ik niet echt rekening mee gehouden had... :)

 

gr & laterzzz

 

mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Nee er is voor zover mij bekend nog nooit een IP adres achterhaalt ivm een wietkwekerij of guerilla kweek.

En als je je planten toch al op een guerilla plek hebt staan dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken..

 

Je kunt er overigens wel zeker van zijn dat de politie/ambtenaren vaak dankbaar gebruik maken van de informatie op internet. :cry In veel onderzoeken van de regering/gemeente staan ook verwijzingen naar internetsites die ze hebben bezocht en welke info ze daar vandaan hebben gehaald.

 

Ze gebruiken een site als deze dus om over ons te leren, maar niet om ons te pakken.

 

Tsja, tenzij je je adres erbij gaat zetten natuurlijk :)

 

edit: mocht je je nog niet veilig voelen dan zijn er allerlei programma's verkrijgbaar die er voor zorgen dat je niet traceerbaar bent op internet en volledig anoniem kunt blijven: http://tor.eff.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reactie, voel me gelijk veiliger.

maar ik kom hier nu mee omdat ik gehoord heb dat er op hennepdesk wel eens iemand achterhaald is...

zijn er mensen die hier wat van weten???

enuh, mis is het wel zo dat als je opgerold word en je computer word mee genomen dat er gecheckt word op wat voor sites er gesurft is..... en als je dan een volle gallerij hebt................................ :)

 

 

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed antwoord van Supreme en er zijn al tig van dergelijke topics van bange forummertjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft neit te denken dat politie hier langswip en je check ......

 

JE WORD VAKER GECHECKT DOOR POLITIE dan wij denken, alles waar jij een pasje van heb of meot inloggen kunne zij checken pin jij bij de edah en het zou zo kunnen zijn dat dat als bewijs is kunnen ze dat checken

 

DAAROM: nooit op een computer zitten als je thuis een dikke kweek heb ( al boven de 5 planten ben je de l*l ) met het ip adres van de plake waar jij kweekt

 

of werken met beveiliging programma's maar zijn die wel zo veilig als ze zeggen dat het is waarom is dat zo en waarom geloof jij dat omdat zij het zeggen ???? ik zou het nooit doen.

 

werk altijd met een andere computer ( ip adres )

 

 

TIP: WEES MAAR ZO ACHTERDOCHTIG ALS DE PEST !!!!!! JE MEOT IS WETEN HOEVEEL MENSEN ER NIET WORDNE GEPAKT OMDAT ZE ER VEELS TE MAKKELIJK OVER DENKEN.

 

greetzz masteryero

 

oeps dit zien ze weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAAROM: nooit op een computer zitten als je thuis een dikke kweek heb ( al boven de 5 planten ben je de l*l ) met het ip adres van de plake waar jij kweekt

 

das bullshit, zo gaan wij helemaal niet te werk

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk, het is heel eenvoudig. Je doet iets wat officieel niet mag. En dat laat je nog weten aan de wereld ook, al dan niet anoniem. Wat denk je zelf dat je zou doen als je justitie was?

 

Het is echter op dit moment voor de politie veel makkelijker om een concrete tip over overlast / stroomverbruik uit te zoeken dan op het net te gaan speuren. Ik zou nooit uitsluiten dat de politie meekijkt, en ik weet zeker dat ze dat ook wel doen.

 

Da's van een andere kant ook weer goed overigens, dan zien ze dat we wel degelijk bezig zijn met bijvoorbeeld veiligheid, kwaliteit , het gedoogbeleid, het aantal planten etc.

 

Aan de andere kant: Stel dat je een lijst krijgt met 5000 mogelijke overtredingen, welke zou je dan het eerste aanpakken? Die van 2865 van 5 planten die het allemaal netjes voor elkaar hebben, die 1999 van 5 of meer die het allemaal niet zo netjes voor elkaar hebben qua veiligheid of die 136 van 500 planten die stroom stelen en brandgevaarlijk zijn wegens het ontbreken van continu toezicht? Hoe interessant je bent voor de politie bepaal je zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat het is.. ik ben soms te achterdochtig probeer altijd overal aan te denken zou met een binnen kweekje haast een warmtecamera huren/kopen (trouwens wel een goed idee)...en spullen worden bv binnen gesmokkeld in plaats van gesjouwd. je moet altijd overal aan denken en niet de risico's onderschatten, is wel het veiligste ... safety first... :)

 

tot nu slaap ik nog steeds goed, en zo niet :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ esmie,

 

zorgen dat je van buur niks te vrezen hebt door gewoon te laten zien dat je een normaal persoon met werk bent... af en toe een praatje, zeggen dat zijn tuin er mooi bijstaat. heb je eerlijk gezegt niet altijd zin in maarja. werkt altijd beter dan de werkeloze op straat blowende buurman. valt altijd minder op. en stealth met je hokkie natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk kijkt justitie mee duhhhhh wat denk je dan, maar je moet je eigen niet zo gek laten maken te para??? neem een prozac.

 

Als men wilt kunnen ze zelfs achterhalen hoeveel vellen papier je gebruikt om je reet af te vegen.

 

Ze mogen pas dingen van je gaan gebruiken als er een strafrechtelijk onderzoek tegen je loopt en niet eerder (officieel).

 

En je denkt toch echt niet dat er een compleet buro heel de dag forumpjes zit te lezen of er toevallig iemand 5 plantjes in een kledingkast heeft staan???...... :verrygood

En men weet ook we dat op internet heel maar dan ook heel veellll bluffertjes zitten er komt/kwam er ook wel is 1 op de chat hier, ben alleen zijn naam ff kwijt is volgens ook gebanned nou maar die had altijd grote praat van zoveel honderde planten die die had, volgens mij wist hij niet eens hoezo'n plant eruit zag.

 

Wat ik er mee wil zeggen is dat iedereen zich voor kan doen op het net zoals hij/zij wilt dus justitie kan hier niet blind op ingaan, vandaar dat ze het liever zelf doen met hun cameratje's, helikopters en tiplijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...