Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

defQon Soldier

21.000 Planten In Klazienaveen (omzet 20milj. Per Jaar)

Recommended Posts

Bericht was verdwenen

 

(p.s. Ik weet niet hoelang bericht blijft staan, NOS update namelijk hun pagina's)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk weer zo'n stekkenslet weggeveegt, en nu maar op een ernstige schaarste in stekkenland.

 

 

Goed voor iedereen, voor de zogenaamde 'zaadtelers', de stekkensletjes die overblijven en voor ons de pokertjes, zal de prijs dan toch weer gaan stijgen ??

 

Van 3.500 naar 3.750 ??

 

 

Hyyyiiaaaaaaaa goed zo Balkenwimp .... dat gaat lekker zo !!

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega hennepkwekerij ontmanteld

 

Klazienaveen - In de vroege woensdagochtend heeft de politie een zeer grote hennepkwekerij ontmanteld. De plantage was gevestigd aan Het Ambacht in het kassengebied rondom Klazienaveen. Rond de 21.000 plantjes zijn in beslag genomen. De geschatte waarde loopt in de miljoenen. De politie verwacht nog de hele dag nodig te hebben voor de ontmanteling van deze mega hennepkwekerij.

 

Rond 6.00 uur viel een team, bestaande uit 42 politieagenten afkomstig uit verschillende eenheden, een tweetal kwekerijen binnen. In een kas aan De Streek werd niets aangetroffen. De tweede locatie was wel raak. De plantage aan Het Ambacht bleek al snel van enorme omvang te zijn. De kwekerij was volledig ingericht en operationeel.

 

"Het kassengebied wordt steeds gewilder voor grootschalige hennepkweek. In het verleden is al gebleken dat het kassengebied erg aantrekkelijk is. De oppervlaktes van de kassen zijn natuurlijk enorm en doordat de kassen vaak afgelegen liggen, denken kwekers ongestoord hun gang te kunnen gaan" aldus een politiewoordvoerder.

 

Er is momenteel nog niemand aangehouden. De woning naast de kas bleek onbewoond te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou spontaan klaarkomen moest ik daar binnenstappen met zo een hoeveelheid plantjes zeker als die nog eens oogstrijp zouden zijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, dat is balen

ik hoop voor de eigenaar(en) dat ze al een aantal kweken hebben gedraait

 

ik denk dat de hemel er ongeveer zo uit ziet :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat nou zonde ?

Dit soort gasten leveren de natte wiet aan de shops, bespoten met vanalles en nog wat.

Goede zaak voor de volksgezondheid !

Hier moeten ze tegen optreden, niet tegen de cannabisliefhebber die z`n paar plantjes teveel vertroetelt en persoonlijk verzorgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:@ suff63 , ik denk dat je gelijk heb dit soort gasten geven geen fuck om de wiet kwaliteit en shit denk ik in de meeste gevallen wel, mocht dit neit zo'n figuur zijn ja dan is het ZEKER ZONDE!!!!

 

hoe hou je trouwens zo'n kwekerijj overzichtelijk en door hoeveel mensen word dit bij ghouden iemand een idee ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig zie je nooit berichten van 'kwekerijtjes' met minder dan 10 planten.

 

21000 wooooooo. minimaal 1000 kilo droog?

 

Minimale per oogst: 3,7 mil

 

Wellicht ooit ook eens proberen .. het hoeft maar 1 keer te lukken, meer niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiets opzetten kost toch maanden. Pijnlijk als je dat dan zien weggenomen worden maar idd geen medelijden mee, weer wa slechte wiet van de straat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je wat de aanschaf gekost heeft. Maar niet te spreken over als je gelijk de eerste keer nat gaat en je had een geldschieter. Dan ben je helemaal niet happy meer ;) zou ik zeggen.

 

Dit kan alleen gedaan worden door een hele groep schat ik, een man of 10 die de lakens uitdelen en weer stromannen voor dit soort klusjes hebben.

 

Nee, zorgen voor de geliefde is er hier niet bij. En het zal ook wel voor een groot deel export zijn.

 

Maar als we met zijn alle nou eens voor 5 plantje zorgen en er een indoor :lol: boerderij van maken.

Ieder een lampje en 5 dames in een hokje zetten, gezellig onder een dak gezamelijke kantine voor de nodige versnaperingen, babbels en uitwisselingen :lol: dan zijn we toch niet strafbaar bezig toch :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog nog 10 minuten van mijn andere woonplaats in de buurd....

 

Er zullen wat mensen flink balen denk ik, maarja dat hoort erbij!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites
weer wa slechte wiet van de straat

 

Hoe kom je erbij dat het slechte wiet is ?!?!

 

Er zijn ook broodfokkers bij die na denken bij het gebruik van producten! !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

VEEL FOTO'S

 

 

Poeh echt zonde!

 

Het lijken trouwens wel low-riders!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's wel jammer van de planten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie die blije blauwe rothond op de laatste foto met z'n flaporen

Steekt ie vast in z'n zak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zie die blije blauwe rothond op de laatste foto met z'n flaporen

Steekt ie vast in z'n zak

 

 

 

:specool :lol: :lol: ;) :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat die flapoor geen handschoentjes aanheeft stel je voor dat zen handen vies worden! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

moeten idd wel lowryders zijn. denk niet dat ze het hebben verduisterd.

 

maar dat houd ook in dat de berekening in het filmpje niet klopt!! ze moeten het per m^2 berekenen!!

 

hay5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...