Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Weeralarm!!

Recommended Posts

OMG....ik heb net de bbq aangestoken.....

Snel maar even wat eten voordat het hier (noord-westen) bezig gaat.....bedankt voor de waarschuwing :verrygood

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb alles om half 6 al binnen gezet. Ik check elke dag op knmi, scheelt je echt een hoop verrassingen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buienradar is ook een goede site.

Ik zie daar de buien links en rechts voorbijtrekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele stomme vraag misschien.

Maar heb hem al vaker geknepen met onweer.

Met al die elektra en bedrading op zolder, is de kans niet aanwezig dan dat hij eerder inslaat in mijn dak ofzo?

 

Ga uit van niet, maar toch vind ik het nooit prettig en ben ik in staat de boel uit te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, buiten ?

Onweer gaat vaak gepaard met hagel en storm, kan je planten een aardige opdonder verkopen.

Iets onder daken enzo gaat mijn petje te boven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnen natuurlijk suf... stoney :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix aan de hand hier in Drenthe lekker zonnetje en snikheet, beetje te heet plantjes hingen nog slap terwijl ze nog genoeg water hebben alleen door die temperatuur verdampt het sneller dan dat het opneemt maar nu ze in de schaduw staan doen ze het alweer beter. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier begint het nu aardig donker te worden, en het rommelt ook al een beetje dus heb ik de plantjes maar ff veilig weg gezet :verrygood

Een van mijn plantjes moet het weer wel doorstaan omdat deze in de vaste grond staat :whistling

 

med_gallery_6975_2092_264521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat net op het randje... lol ik heb mijn SSH zelfs nog WATER MOETEN GEVEN - tensio op 220 :verrygood

 

De parka's zitten er weer op, was net te laat thuis, kleintjes staan effe binnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

van www.kmi.be

"Overal is er kans op hevige onweersbuien met soms hagel en veel neerslag op korte tijd. "

 

Hiere in Gent is alles nog droog en eerder "doef"

 

EDIT lichte motregen rond 19h 40 ,laat maar komen , met die temperatuur , is bijna tropisch ,

alles groeit nu super ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn zaailingen in volle grond (ruim 3 weken oud) waren allemaal omgewaaid.. (onderaan steeltje) Pas dus op vooral bij kleine plantjes, ondersteun ze met stokken, ze kunnen door de vele wind en regen makkelijk omwaaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb op mijn gurilla plek geen mogelijkheid de planten te beschermen.Heb planten van al dik een meter,maar ook planten van 20 cm,hoop dat ze het allemaal overleven!Tot nu toe heeft de wind ze alleen nog maar sterker gemaakt,ben meer bang dat de wat kleinere verzuipen straks..Maar goed,beetje regen en daarna weer een beetje zon doet wondere voor onze plantjes plus een nacht temp van ongeveer 18 graden....ik zou zeggen groien maar!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen een hoop hebben, zelfs als ze knakken of omwaaien hoeven ze niet perse het loodje te leggen, maar als je de kans hebt om je planten met zulk weer binnen te zetten lijkt me dat niet geheel overbodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens de buien radar hier in de kop van overijssel geen last, hoop ik :whistling

 

Maar heb de kuipen al onder het afdak staan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na de bbq de plantjes toch maar even in de schuur gezet....

 

med_gallery_5281_2472_200405.jpg

 

 

Ben wel van de spartaanse manier van kweken maar wilde het lot toch maar even niet uitdagen :verrygood

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...