Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Wow ik zie je topic nu pas en die zwarte stengels eng gewoon brrrr :smoke

De topjes zien er wel lekker uit ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat komen ik ga je volgen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd ....

Kerel, als je zo doorgaat dan komt het helemaal goed!!

Het ziet er veel belovend uit (week 4 bloei) en als je maar de temp. onder controle houd met deze bagger weer!!!

 

:smoke

ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd

ik zit je verslag ook zo effe door te lezen en vraag me af waarom je straks de pk omlaag gaat brengen?

 

tot week 8 a 9 bloei dien je gewoon de volle laag te geven. ik gebruik dan pk 20/25 (zo is de naam) en het gewicht neemt echt bijzonder toe en de toppen worden lkr compact.

dit zeg ik je omdat mijn maat ook de pk in de laatste weken naar beneden ging halen wat bij hem leidde tot luchtigere(woordenboek?) wietje(wel goed te roken) ...

 

i.i.g. succes

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geel met zwart vind ik persoonlijk wel lekkere combinatie kleuren... maar idd niet voor m'n plantjes.

Het ziet er niet echt beter uit, maar slechter wordt het niet zo te zien... (alsof dat nog kon).

 

Wat de warmte betreft,.. die heb ik redelijk onder controle, als het heet is overdag gooi ik het raam dicht en wordt er koelere lucht vanuit huis gezogen, dat is ook wel te horen als ik ergens een deur dicht wil doen, en s'avonds gooi ik het raam weer open... dus de temp schommelt tussen de 22 en 28 grdn.

 

En dan nog ff aan Banaaniel; volgens mij zit je de 2de post in een verkeerd topic te plaatsen, ik heb vanalles gedaan, behalve m'n pk13/14 omlaag gebracht...vandaar die zwarte stengels... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dan nog ff aan Banaaniel; volgens mij zit je de 2de post in een verkeerd topic te plaatsen, ik heb vanalles gedaan, behalve m'n pk13/14 omlaag gebracht...vandaar die zwarte stengels... ;)

 

sorry kerel ik heb het verkeerd gelezen ....stukje terug,

 

4ml op tien 10l water en daarna 5ml op 10 liter water,

 

:smoke

 

ja het is voor mij ook weekeind :rofl PROOST :nerd

 

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Masternick;

Echt mooi zijn die planten niet, volgende ronde probeer ik ze groen te houden.

En er staat een foto van die beestjes in deze topic, en is gewoon spint,.. nou ja... gewoon... :smoke

 

@ OnderInvloed;

Waarschijnlijk geen Nlxjes de volgende ronde, maar je weet nooit.

Eerst m'n hok verbeteren, groter zodat ik er beter bij kan, de 400 voor 600 watters vervangen etc.

Cali'O, of W.W. misschien wel Ice de volgende ronde... zaad of stekken... dat ik het dus nog niet weet, maar ik heb nog tot sept. om te brainstormen...:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom geen nlx?

 

ik heb ook mn 1e kweek , nlx

 

doe die ook weer de volgende ronde zodat ik hetgeen dat ik geleerd heb weer kan uitbreiden

 

lijkt mij beter dan weer met een andere soort te beginnen en het een en ander weer opnieuw te moeten leren.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is volgens mij ook te warm in je hok ? Ik heb 2 hokken en geef allebei de hokken het zelfde kwa voeding en water maar in 1 hok is het altijd te warm en daar worden me planten altijd licht groen en daarna geel in de 3de a 4de week bloei. Ik gaf dan altijd BN 27% en dat hielp altijd!!! Maar de groei van de toppen werd er wel negatief door beinvloed. Dus geef ik het niet meer. Dikke toppen of groene bladeren..... Ik kan het trouwens niet koeler krijgen in dat hok ivm geluid overlast. Paar gele bladeren is geen ramp hoor.... ze blijven doorgroeien, als het maar niet overheerst.

 

Ik denk hoe warmer het in je hok is hoe meer stikstof ze nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ OnderInvloed;

Kan toch zijn dat het Nlx wordt, als ik voor stekken kies ligt het er natuurlijk aan wat er te krijgen is.

Maar wat je zegt klopt wel.. wat dat je hebt geleerd weer uit te bereiden en zo.... maar verandering van spijs doet eten was de uitdrukking toch ?

 

@ Smebber:

Wat de warmte betreft weet ik zo net niet of je gelijk hebt, m'n termometer gaf vanmorgen de max (28 grdn.) en min.(21grdn) aan, het is 2x voorgekomen dat het boven de 30 grdn. is geweest, ik geloof dat het toen 32 of 33 graden was. Het lijkt me dus geen warmte probleem.

En kiezen tussen mooie groene bladeren of dikkere toppen...tsja..tsja... het oog wil ook wat, maar de weegschaal ook :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

no-zem die uitdrukking ken ik maar is hierop niet van toepassing,

 

wat dacht je van deze:

 

"hoge bomen vangen veel rook" :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sja...die ken ik ook,... net zo als... "wie een kuil graaft voor een ander, ziet door de bomen de aap niet meer uit de mouw komen" :blink:

 

 

Maar so far so good...

Met de bloeivoeding zit ik nu op 40ml/10ltr.

En de Pk13/14 is nu 4ml/10ltr wordt later 5ml/10ltr.

voor wie het interesseert :whistling

 

Aangezien ik nu ook alle voor en nadelen aan het noteren ben voor de aanstaande renovatie van m'n hok wordt de lijst wel steeds langer en langer... maar hier zal ik later nog eens op terug komen...en de foto's volgen morgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pk vandaag toch verhoogt naar 5ml per 10 liter...

Morgen 6 weken bloei erop zitten... dus wou nog een week of 2 de max. pk meegeven.

 

Zoals beloofd de foto's...

 

Hier en daar nog paarse stelen... maar voor de rest is het stabiel gebleven...ziet er niet uit...maar goed... het is niet anders...

med_gallery_11071_2424_507092.jpg

 

med_gallery_11071_2424_4399.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een foto van m'n nieuwe Rol-maat... :whistling

Ze staan nu 6½ week in de bloei, en ze moeten uiterlijk in het weekend van 18/19 aug. om, dat is nog precies 19/20 dagen, maar dan hebben ze ook precies 9 weken in de bloei gestaan.

Iemand enig idee of dit soort toppen nog dicht gaan groeien ??

med_gallery_11071_2424_426572.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :verrygood

antwoord op je vraag,

 

je zit in (bijna) week 7 bloei en ik denk zelf dat deze top op de foto niet meer zal dichtgroeien hij zal zeker nog dikker worden en steviger maar niet helemaal dicht gegroeid zijn!!!

 

correct me if i'm wrong :)

 

succes krl..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je reaktie Banaan....

 

Dikker en steviger....doe ik het ook voor.... :verrygood

 

Iemand anders nog.... correct him if he's wrong...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooww....7de week bloei ingegaan,...

Ze hebben vandaag de laatste keer voeding gehad, deze week alleen nog maar afgezuurd water.... en dan nog een klein weekje de dames dorst laten lijden... dat zou het dan moeten zijn.... toch...?

gallery_11071_2424_7011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, :verrygood

maar ze zwellen nog een tijdje lekker door denk ik

er zijn ook nog niet zo veel bruine haartjes te zien op deze foto.

als je een loupe hebt, kijk er dan eens mee naar de trichomes

als die nog allemaal helder zijn is het nog te vroeg

veel melkwitte en een deel amberkleurige, en dan zijn ze klaar.

ga ik deze keer ook eens doen voor ik begin te knippen, ;)

want tot nog toe keek ik altijd na het oogsten met de loupe, :)

om dan te zien dat ik toch nog te vroeg geoogst had, :D

 

succes verder, ;)

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze ook geen dorst laten lijden. slappe planten knipt klote! Laatste week gewoon afgezuurd water, tot die tijd voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Patpot...

Wat jij zegt... trichomes...

Voordat ik dit forum bezocht dacht ik altijd dat je kan oogsten als er ongeveer 80% van de haartjes bruin zijn, niet dat dat niet kan maar ik ben er nu van overtuigt dat als je een loep of misschien wel een microscoopje hebt de "trichomes-methode" een betere optie is....(mijn dank hiervoor gaat uit naar het forum :verrygood).

 

Dus voor alle duidelijkheid.... als ik het goed begrepen heb zouden de trichomes bruin/goud kleurig moeten zijn en andere al wit, wil ik gaan oogsten voor een goed wietje er op na te houden...?

 

iig.... ze moeten voor de19de om...dus bruin/goud, wit of whatever ze voor kleur hebben... ivm m'n vakantie.

 

@ Whazzie....

Ik volg je advies.... kan ik tenminste iemand de schuld geven als het niet goed gaat... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey Ries....

 

Voor de 19de eraf dus... idd 2 weeks 2 go... ;)

 

En spint is volgens mij een rage....of wat ???

Ze begonnen hier ook al de toppen in te pakken.... en heb net zo'n 2 uur met een stofzuiger in m'n hok rond staan zwaaien.... m'n vrouwtje was niet thuis anders wist ze dat ik de aan/uit knop had gevonden op dat ding... :verrygood

Wat een fuk werk man...

Maar mijt bestellen heeft volgens mij geen zin meer, donderdag pas in huis en dan heb ik nog maar een week te gaan.... duszzz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zou er niks meer op ls laten :verrygood

 

 

Ziet er netjes uit Nozem.

 

Hou je maar aan whazzup vast, met dat water geven.

 

Als je ze een beetje uitdroogd, dan hangen alle blaadjes slap tegen te toppen aan en dan word je gek, met knippen. Dus gewoon water geven tot het eind, scheeld je een hoop ellend en Vloeken.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee geen mijt meer m'n hok in, heeft geen nut.

M'n bedoeling was om de toppen te knippen en liggend te laten drogen, alleen door die kl*te beestjes lijkt het me verstandiger om ze op te hangen zodat ze maar lekker naar boven toe kruipen.

 

Heb het er vanmorgen hier nog maar eens over gehad, en we zijn er toch niet gerust op om alles te laten drogen terwijl we 10 dgn liggen te bakken in de zon..... dus al met al, eind deze week de schaar er in... drogen, knippen en de deur uit.... kan ik toch met een gerust hart siësta houden... :verrygood

Deze week toch maar alleen afgezuurd water geven.... heb ik me min of meer toch aan Whazzup vast gehouden... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...