Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaspurrr

Blowen In Dicoteken?

Recommended Posts

Had een vraagje .

Heb van een viend gehoord dat je in off corso in rotterdam kunt blowen.

weten jullie mischien of dat zo is en in welke discoteken in rotterdam je mag blowen.

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet ik....

GEEN ÉÉN!!!!

 

Zelfs in de Now&Wow niet.

Sterker nog, over 10 jaar mag je er niet eens meer roken :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor zover ik weet mag je hier blowen:

 

Now&Wow (r'dam)

Off_corso (r'dam)

Nighttown (toen het nog open was, weet niet of als ie weer open is dat je t nog mag - r'dam)

Thalia lounge (r'dam)

Waterfront (r'dam)

 

Melkweg (a'dam)

Zino (tilburg)

 

Dikke party tog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik weet niet hoe jullie erbij komen,

maar een maatje van me z'n wiet is laatst in de Now&Wow afgepakt hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook vaag, ik heb dan eens in de now en wow lekker staan blowen. Offcorso weet ik iig zeker dat het daar mag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook vaag, ik heb dan eens in de now en wow lekker staan blowen. Offcorso weet ik iig zeker dat het daar mag.

 

Ja ok, maar dat doe ik ook welis, ook als het niet mag. :) Nog nooit problemen mee gehad.

Trouwens, op de achterbank in zo'n lange connexxion bus kun je ook goed smoken, die afzuiger zuigt al die rook naar boven, en alleen de mensen achterin de bus ruiken het lol.

 

Kan me voorstellen dat je gewoon een jointje ergens kan roken, zonder dat je er problemen mee krijgt ... omdat ze het niet zien?. De meeste mensen ruiken het sowieso niet door die tabaksmist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in een discotheek blowt waar je weet dat het niet mag moet je gewoon undercover doen :cry

 

goed uit je doppen kijken of er beveiligingsmedewerkers rondlopen, eventueel in burger.

 

Wiet veroorzaakt een erg herkenbare geur, ook al staat het al vol met tabaksrook in de discotheek. Kun je beter hasj roken, das minder herkenbaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiet veroorzaakt een erg herkenbare geur,

Dat meen je niet.................... nog niet gemerkt :cry :)

Je ken ook een took in je handpalm houden, achter je vingers.

Niemand, op je vrienden na, die t ziet....

 

Grtz defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaa quote me maar lekker uit de context :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb één keer geblowt in de discotheek maar dat doe ik niet meer. mn jonko werd gewoon uit mn hand geslagen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier altijd een zaaltje waar hardcore feestjes gehouden worden, mag ook gewoon geblowt worden. mag alleen geen voorgedraaiden mee naar binnen nemen alleen gewoon losse wiet. en in de discotheken hier hoef je het niet te wagen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Now&wow heb ik al eens een avond staan blowen, geen probleem. Ook in waterfront zeggen ze er niks van, prima, houden zo!! Ik vind het trouwens echt dikke bullshit dat sommige discotheken (zoals Hollywood voor de rotterdammer) een rookverbod krijgen binnen een aantal jaar. Ik rook niet, maar heb er ook geen last van in discotheken etc. Het hoort er nou eenmaal bij, net als in een café, want ook hier wordt alles rookvrij. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Now&wow heb ik al eens een avond staan blowen, geen probleem. Ook in waterfront zeggen ze er niks van, prima, houden zo!! Ik vind het trouwens echt dikke bullshit dat sommige discotheken (zoals Hollywood voor de rotterdammer) een rookverbod krijgen binnen een aantal jaar. Ik rook niet, maar heb er ook geen last van in discotheken etc. Het hoort er nou eenmaal bij, net als in een café, want ook hier wordt alles rookvrij. ;)

ehhh word niet heel nl rookvrij? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...