Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

med_gallery_6144_2321_19411.jpg

Volgens mij is dat die 'creeper' feno, met die hangende toppen. :)

 

Ik denk dat dit weer zo'n clone-only strain is die zich door de States verspreid heeft en lokaal teruggekruisd is waardoor er verschillende varianten van bestaan. Ik las ergens dat TW oorspronkelijk zoals je zelf al aangaf uit Arcata (Humboldt County, California) komt en uit een combinatie van Mexicaanse, Afghaanse en Thaise genetica is ontstaan.

 

Maarreh... goeie shizzle dus?!? Zou leuk zijn als er eens een soortje opduikt dat de hype waarheid maakt. :lol:

 

Heerlijk leesvoer weer SativaBelieva. Feed us some more! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shizzle ma nizzle! :lol:

 

TW is zeker de hype waard, Mad... maar dit is geen wiet voor elke dag... tenminste niet voor mij... en als je alleen maar TW rookt, zal die je snel tegen kunnen gaan staan...

 

TW is een hybride... sativa/indica... en heeft het maximum aan indica invloeden dat ik kan hebben... dit is voor mij het uiterste... natuurlijk zijn er nog zwaardere indica's, maar die trek ik gewoon niet... ik blijf natuurlijk een Sativa Believa!

 

AS, ik heb die verhalen niet verzonnen... ik heb wat info en foto's van anderen verzameld... en nu denk ik het plantje bij het plaatje gevonden te hebben... alleen als je zelf teelt zul je wat over de betreffende plant kunnen zeggen...

 

We kunnen wel 'n keer meeten... om te proeven... maar als we deze TW roken zijn we zo uitgepraat... en staren tevreden voor ons uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan best een lkkr wietje zijn maar ik hoef zo'n ding niet, ze zien er een beetje zielig uit zo hangend enzo

geef mij maar een lange, sterke boom van een plant :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk, Cervix... dit is geen commercieel interessante wiet... slappe stengels... oud en krakkige stek... ze kan nog geen stootje hebben of er vallen bladeren af... heeft mini calyxes... en stretcht lang door...

 

De uitdaging is een goede kruising te vinden waarbij de sterke eigenschappen overeind blijven... en op de zwakke punten, de goede eigenschappen van de vader overgenomen worden...

 

Zo kristalrijk heb ik nog geen andere plant gezien... het effect en de smaak zijn ook apart... TW heeft veel bloem en weinig blad... de lange oogstperiode is ook een goede eigenschap, deze plant blijft tot het einde toe doorbouwen... met een goede ondersteuning brengt TW bovengemiddeld op...

 

Deze wiet kan ik nergens krijgen... dat is mijn motivatie om TW te telen... ik trek graag mijn fluwelen handschoentjes voor dit speciaaltje uit vervlogen tijden aan...

 

Maar eerlijk is eerlijk... als ik maar 1 plant zou kunnen houden, dan zou het niet TW zijn... Kushage, bijvoorbeeld, is wel een goede soort als head stash... zeer lekker, zeer potent, zeer komplexe high... gaat nooit vervelen... en brengt bovengemiddeld op... duurt alleen 11 weken voordat ze klaar is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

High SativaBelieva,

Als je er van af moet dan kom ik het graag halen :) :D :smoke

Zou het ook met fluwele handschoenen verzorgen

 

Quote

Maar eerlijk is eerlijk... als ik maar 1 plant zou kunnen houden, dan zou het niet TW zijn

 

Die creeperfeno is echt bizar om te zien , 1 plant op M2 en laat maar hangen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

De TW van Greenhouse Seeds lijkt echt niks op de mijne... wat een poeha over een nepplant... lache!

 

 

Huge calyxes? 3 to roll a joint? No way... de calyxes zijn juist mini... maar zoveel, dat de toppen erg zwaar worden...

 

med_gallery_6144_2321_49846.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

''buy these seeds it's fantastic!!!''

 

wat een clown is het ook he.. ik kan hem iig niet serieus nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe AAAAMAAAZZZIIINNGGG boem wonderful, marvales, I'ts fan tas tic

idd beetje te hip gewoon, 'Dont belief the hype' dus allemaal kopen maar.... unbelievable ?

t plantje zelf is nu ook niet zo een giga struik, de topopbouw is wat eigenaardig...

 

En t ziet er helemaal niet uit als wat jij hebt SB. Van waar heb jij deze planten ?

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben hier ook bezig sinds een paar weken

met een kweekje traiwreck( gefeminiseerd) van Royal Dutch genetics

ze staan onder 12/12 maar nog geen bloeiverschijnselen

IK post er volgend jaar wel es een foto van

Ik heb er 2 en ze verschillen heel sterk in vorm

maar dat blijkt niet ongewoon te zijn bij die tw

grtz

Aan iedereen een goeie zomer in 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flandrien: Heb jij toevallig een link naar die royal dutch genetics? Ik vind enkel de .nl maar die is nog under construction blijkbaar... Ben wel benieuwd naar de trainwreck!!

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, Tomas, wat een wacko... volgens mij heeft hij teveel naar Amazing Discoveries gekeken...

 

TuinK., ik heb deze TW van een amerikaanse vriend... en mijn toppen zijn weer door andere amerikaanse coinnaisseurs als de echte bestempeld... ik weet zeker dat TH Seeds dezelfde pheno heeft... en GHS niet... van de andere zaadboeren weet ik niet welke TW pheno zij mee werken...

 

Sorry, Mono, ik heb geen contact met THCeasar...

 

Flandrien en Bon, ik kijk uit naar jullie grows met TW kruisingen... spannend!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flandrien: Heb jij toevallig een link naar die royal dutch genetics? Ik vind enkel de .nl maar die is nog under construction blijkbaar... Ben wel benieuwd naar de trainwreck!!

 

cheers

Nee , als die website nog niet af is kan ik ook niet meer vertellen

Ik heb dan wel hun telefoonr en gegevens om te bestellen enzo

maar eerlijkheidshalve

Ik heb de laatste 2 weken geen antwoord op mail's gekregen ;)

grtz

volgende keer ga ik een pic posten van de trainwreck ( eerste witte haartjes zichtbaar :wOOt )

Ik heb ook nog een ander soortje

trainwreck met cheese gekruist ="ELqueso" schijnt ook een goeie te zijn

By the way

Zijn hier nog leden die de trainwreck van Royal Dutch Genetics gehad hebben in hun kas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SB: De Casey Jones zaadjes gaan begin volgende week de grond in :verrygood Ben zelf ook zeer benieuwd... Kweekverslag volgt!

 

@Flandrien: Ben benieuwd naar je fotos, en dan naturlijk SB's mening ivm de echtheid van de trainwreck :punk:

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha bon... die is goed... mijn mening over de authenciteit van TW... ik ken RDG niet en weet niet welke genetica zij in huis hebben... ik weet wel dat de 'echte' UK Cheese en Arcata TW allebei vrouwelijke kloontjes zijn...

 

Bij elite clones is er geen zaad meer verkrijgbaar, of bestaan de originele ouders niet meer, of de gezochte pheno is zeer zeldzaam... van clone-onlies bestaan dus ook geen mannen... alleen via kruisingen is er nieuw zaad beschikbaar... via zelfbestuiving... of via terugkruisen... zou ELqueso dan een onderlinge zelfbestuiving zijn? :punk:

 

Misschien is ELqueso wel Arcata TW x Skunk#1... of UK Cheese x TW... beide geven kans op goed nageslacht! Ik ben benieuwd naar je foto's, Flandrien! :verrygood

 

Ik zag dat H3ad naast Casey ook nieuwe Arcata TW kruisingen uitbrengt... Geisha lijkt me wel wat... maar voor wie Arcata TW zoekt is zijn bx via Thai wellicht de beste keuze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i love this shit!!

 

And i bump alot on these topics !!

 

thnx S-B

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis gefemineseerd zaad

ik ben bewust dat er dus al met de genetica geknoeid is

maar heb toch hoge verwachtingen :verrygood

de trainwrecks , ze hebben wel maar 8 dagen (neon) onder 18/6 sinds ontkieming

Foto-C8YLCB8S.jpg

Foto-ZPDDN4R4.jpg

 

Wat ik weet over de "el queso" weet ik van RDG

kruising tussen trainwreck en Cheese

Het zijn prachtige planten om te zien groeien

zo'n bladeren :punk:

Foto-KRDYZDAZ.jpg

Foto-6CD3PQ8V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foto-C8YLCB8S.jpg

 

Dat ziet er prima uit, flandrien... hoeveel zaden heb je uit laten komen...

 

Van de 2 op de foto lijkt de linker wat meer indica... de slanke rechts lijkt meer op de ATW pheno...

 

Nu afwachten wat ze tijdens de bloei gaan doen... als dit ATW s1 zaadjes zijn, zou ik voor een langere voorgroeiperiode kiezen dan normaal... vanwege time from germination gen...

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ziet is wat ik ervan heb :verrygood

Ik heb er 3 gekregen en ontkiemd maar 1 stierf voortijdig

Ze hadden me idd bij Rdg aageraden om ze een 3 tal weken voor te groeien

maar door panne in voorgroeikas luktte dat niet :punk:

IK ga toch al een idee krijgen wat ik ervan kan verwachten ondans de geringe voorgroei , niet ?

grtz

Flandrien :punk:

:nerd

tis een echte noob vraag wschijnlijk maar kunt ge eenvoudig uitleggen

wat ge bedoelt met s1 zaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flandrien, staan ze al in de bloei? Na 8 dagen voorgroei? Terwijl de zadenboer 3 weken adviseerde?

 

Je hebt kans dat je plantjes nog even gewoon doorgroeien en wat pas later bloeiverschijnselen tonen... ATW heeft een apart gen die dat dicteert... met kruisingen kan dit gen uitgeschakeld worden... bijvoorbeeld met Afghani...

 

S1 is een gebruikelijke afkorting voor Selfed - 1st Generation... dus het 1e nageslacht uit een zelfbevruchting... dit zaad heeft grote kans op vrouwen met hermaneigingen... als jouw plantjes nu zichzelf gaan bevruchten zal deze generatie S2 heten...

 

Misschien geven je plantjes al een speciale geur... maar van het uiterlijk kan ik nog niet echt zien wat je mag verwachten... misschien zal de indica pheno wel potenter zijn en/of meer ATW aromas hebben... misschien zal de sativa pheno de beste van de 2 zijn...

 

Mazzel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto-8N73REMP.jpg

Foto-DX8HIYAF.jpg

 

ze vertonen nu beiden bloeiverschijnselen ,

het duurde idd langer alvorens ze bloei vertoonden t.o.v andere soortjes die

ik gegrowd heb ,

De trainwreck blijft zo'n 9a 11 weken bloeien

de El queso een 9 tal weken ( TW*Cheese)

grtz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten flandrien! de bloei is inderdaad begonnen :verrygood , toch jammer dat ze niet langer hebben kunnen groeien...

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flan, nu de plant in de bloei gaat zie ik al meer sativatrekjes... de nieuwste blaadjes zijn een stuk smaller...

 

Hier een foto van OJD... Casey Jones van H3ad seeds... pheno van Cannabliss:

 

med_gallery_6144_2321_57686.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker stevig rokertje die trainwreck :D

Erg apparte plant met zeker kwaliteiten al is het mijn ding niet echt.

 

Die CJ ziet er lekker uit :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...