Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lucas1989

Wat Is Er Met Mijn Plantje Aan De Hand?

Recommended Posts

Ik heb een week geleden ongeveer een klein stekje gekocht. Het stekje was opgekweekt op hydro, denk ik het was van dat groene poreuze spul. Ik heb het stekje toen in een klein potje gezet met potgrond erin en het stekje water gegeven. Het groene spul heb ik erom heen laten zitten. De eerste 3 dagen heeft het plantje voor het raam gestaan, daarna heb ik het plantje in een hoek van de tuin neergezet waar die beschermd was voor de wind en alleen savonds een paar zonnestralen ving.

Maar nou is het plantje helemaal aan het verdorren lijkt wel, ik heb het plantje ook nog een paar keer beneveld met een plantenspuit.

Wat zou dit kunnen zijn?

Foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk heb je dat benvelen overdag gedaan en is je stekje nu verbrand

alleen de wortels hebben water nodig en ook weer neit te veel

maar je foto werkt niet dus dit is efe een gokje he

Share this post


Link to post
Share on other sites

te nat, te weinig aarde, verbrand, te vroeg in de zon in de vensterbank denk ik zo

 

foto's gaarne in een wietforum gallerij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies hetzelfde gehad! Ook ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn.

 

Ik heb bijna alles geprobeerd.. Helaas heeft dit niet veel geholpen en heb deze plant

dus ook weggegooid! De rest van de planten groeiden in precies de zelfde omstandigheden, deze groeien wel goed.

Edited by BreakingKull

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet in de volle zon zetten eerst ff geen water meer geven w8 tot het grond een beetje droog is

dan kun je het gewoon weer oppaken met water meer aarde in de pot doen gaten in potjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...