Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TeKnO-AdHd

Politie Ontdekt Grootste Drugsopslagplaats Ooit

Recommended Posts

VELDHOVEN - De Nationale Recherche en de FIOD-ECD hebben dinsdag de grootste drugsopslagplaats ooit in Nederland gevonden. Hier werd een ongekend grote partij synthetische drugs aangetroffen, laat het landelijk parket van het Openbaar Ministerie woensdag weten.

 

In een loods op een bedrijventerrein in Veldhoven ontdekte de politie in totaal 800 kilo MDMA-poeder, 2,5 miljoen MDMA-tabletten, 270 kilo amfetamine en 210 kilo hasj in emmers en houten kisten aan. Van een kilo MDMA-poeder kunnen 10.000 XTC pillen worden gemaakt. De straatwaarde van de in beslag genomen drugs wordt geschat op enkele tientallen miljoenen euro's.

 

De politie kwam de enorme hoeveelheid drugs op het spoor na aanwijzingen in een onderzoek naar synthetische drugs. ,,We kregen aanwijzingen en zijn toen direct in actie gekomen'', licht een woordvoerster van het landelijk parket toe.

 

De vangst is inmiddels vernietigd. De Landelijke Faciliteit Ontmantelen (LFO) heeft de opslagplaats ontmanteld.

 

In deze zaak zijn nog geen verdachten aangehouden. Of die al in beeld zijn, kan de woordvoerster in belang van het onderzoek niet zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok 210 kg hasj, had eroverheen gelezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gek, dit heb ik gisteren gezien op tv.

Die zakken met snoepjes.......... zondúúúúúúh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er is iemand in nederland die niet zo blij is.. na deze actie :whistling

 

daar zou ik niet zo zeker van zijn...daar is ook een discussie over geweesd in het topic waar ze die drugs handel in brussel hadden gevonden en ik denk over dit ook weer hetzelfde.

 

Als ze daar voor 10 tallen miljoenen hebben liggen, dan hebben ze dit vast al vaker gedaan.

En een grote jonge zal vast niet zo stom zijn om ze stuf op 1 plek op te slaan.

Het is natuurlijk wel zonde maar goed...je neemt wat, en uitindelijk geef je ook wat trug...jammer genoeg dan in de vorm van waarschijnlijk gevangenis straf :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat iemand nu een beetje boos thuis zit, alleen de combinatie vind ik wel raar, XTC en hasj meestal is het toch zo dat ze XTC of Hasj vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze het nou eens in een helikopter stoppen,

en boven defQon dat luik dan open gooien.

Daar hebben de mensen er ook nog wat aan......

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah lijkt me echt een strak plan !! zo`n 10 liter emmer met hash uit een helikopter zo boven op je bol :whistling

 

 

nee dan gewoon die pep los uit het luik :bier

 

 

maar eerlijk gezegd denk ik dat justitie dit soort acties doet om de publieke opinie gunstig te houden ...

 

:verrygood :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ik eigenlijk nog niet zo'n gigantische vangst... Overlaatst hebben ze enkele tonnen hasj gevonden in de haven van antwerpen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind ik eigenlijk nog niet zo'n gigantische vangst... Overlaatst hebben ze enkele tonnen hasj gevonden in de haven van antwerpen ^^

Zal het ze niet om de harddrugs gaan......... Let op;

800 kilo MDMA-poeder, ("Van een kilo MDMA-poeder kunnen 10.000 XTC pillen worden gemaakt"), 2,5 miljoen MDMA-tabletten, 270 kilo amfetamine en 210 kilo hasj in emmers en houten kisten aan. . .

800kg MDMA x 10.000 (aantal uit 1kg MDMA)= 8.000.000 snoepjes (= straatwaarde €8.000.000,-)

270kg pep X €1400,- = €378.000

210kg hasj x €3000,- = €630.000

2,5 milj. snoepjes = €2.500.000

___________________________________+

Totaal straatwaarde €11.508.000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Totaal straatwaarde €11.508.000,-

 

 

hmmm, weekomzetje..... :verrygood

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet er wel rekening mee houden dat ze veel in partijen wegdoen dus krijgen nooit dat geld ervoor wat jij zeg dat zijn echt straatprijzen..

 

Geloof me dat hun niet meer dan 2000eur per kilo hasj krijgen en voor die pillen niet meer dan 50cent er stuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
270kg pep X €1400,- = €378.000

 

nou in partijen of niet .. 1400,- voor een kilo pep doe ik gelijk !!! waar kan ik het oppikken ????

\

 

 

dat spul is vaak veel puurder als dat een eindgebruiker het ontvangt ....

 

 

 

dit zou 1,40 dus één euro 40 per gram zijn ..........

20,- kan ik daar voor vangen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat spul is vaak veel puurder als dat een eindgebruiker het ontvangt ....

dit zou 1,40 dus één euro 40 per gram zijn ..........

20,- kan ik daar voor vangen :verrygood

 

inderdaad, tegen dat het in onze neus terecht komt zit er al flink wat rotzooi in.

ik denk dat 1400/kg een redelijk normale prijs is, rechtstreeks van de fabrikant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo als gezegd voor die prijs kom ik gelijk een kilo halen !!

 

500 euro voor 50 gram betalen vol met bende en dan 1400 voor 20 x zoveel en nog schoner ook :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

- - - - - - - - - - - - - - -

Opmerking verwijderd

- - - - - - - - - - - - - - -

 

grtz. defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we niet onze inkoopsprijzen/verkoopsprijzen hier bespreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

met die MDMA poeder kan je toch meer vangen ,

bij ons word het "puur" verkocht voor 30 eurie de gram

en pep kost toch niet meer dan 10 euro vor een grammetje,

dus als je 50 gram koopt betaal je toch zeker geen 500 eurie

of is er zo'n wereld van verschil tussen belgïe en nederland??

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is dat ik dit forum niet wil bevuilen met andere soorten drugs daar waarvan ik denk dat die hier niet horen,.

 

maar wat ik er graag over kwijt wil.

 

@ defqon soldier: je prijs berekening zitten bij sommige soorten ver boven de prijs

 

at all die 1400 voor een kilootje amfetemine willen betalen jah ach ik mag hier niet daelen maar een 'leuk' pm gesprek mag je wel hebben :verrygood duzz moet je maar is pmen :whistling

 

voor de rest denk ik dat we hier niet verder op in moeten gaan en het lekker bij een wietforum moeten houden, laat bas lekker de kranten koppen en verzamelen en wij het lekker lezen sochtends, smiddags en savonds maakt niet uit maar onder het genot van een zelf gekweekt 'legaal' wietje

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
210kg hasj x €3000,- = €630.000

 

Het zal beslist van die goedkope rommel van 650,- per kg zijn geweest :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...