Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Modern Hokje Op 12 12 Principe

Recommended Posts

bedankt BLOWFISH

Nu nog de trips helemaal wegwerken en ik ben weer helemaaal gelukkig

 

Vanavond komen er weer nieuwe fotos

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit :wacko:

 

Zou je een foto met bv aansteker ernaast kunnen maken, zodat de grootte van de plant goed te zien is?

 

Ga zo door!

 

Plantertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kast, en nog veel leukere plantjes!

 

Hoeveel zaad schat je dat er van 1 plantje af komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bamboe bedankt

De aantal zaden zou ik zo niet weten

Het is wel zo dat ik er weer een aardig tijdje mee vooruit kan

 

 

@ plantertje

op verzok een rolmaat erbij

Dit is een foto van een gemiddelde plant zodat je een iedee kan hebben

 

med_gallery_5624_1034_3590053.jpg

 

 

 

 

NU de mooiste hehe hier kan je mooi zien dat hij van onder tot boven 1 top is

med_gallery_5624_1034_501118.jpg

 

en de thc die er nu echt vol op zit

 

med_gallery_5624_1034_277070.jpg

 

 

De zaden zijn nu van groen naar grijs aan het worden in de top

De lagere zaden zijn al grijs en gaan zo verder naar bruin ontwikkelen

 

 

 

TnT

Edited by Beaker
Foto's zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn zeker mooi tnt :wacko: (voor een lowryder :smoke )

En de foto's ook

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad TNT, wat een toppen :smoke

 

Ben benieuwd wat ze de volgende twee weken nog gaan doen :wacko:

 

Groetjes Blowsterke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

kon je topic ff neit vinden de afgelopen dagen maar heb hem weer weten te vinden :wacko:

 

wat een mooi zijn dat bij jou het lijkt zo makkelijk zoals het bij jou gaat, jammer van de trips maar ach als die niet erg doorzetten dan lijdt de plant maar ietsjes duzz nog geen drama hebben plakplankies geen zin ???? of geen ruimte voor ??

 

 

ik vind het een geslaagde zaad kweek tot nu toe tnt maak het nog ff af en dan we zijn nog een mooi topic rijker. die planten trouwens je hebt er 1 in 4 liter staan en 4 in 1 x 4 liter pot tog??? wat zou meer opleveren bij die kleine soortje??? of zou elke lowryder in 1 liter of 2 liter potjes beter zijn ????

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de rolmaat foto, maar ik was eigenlijk meer benieuwd naar de hoogte. :smoke

Trouwens een beauty van een plant :wacko:

 

Plantertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke

ik denk dat er alleen nog wat meer thc aan komt en de planten gaan langzaam iets meer afsterven tot het einde. ik probeer het zo lang mogelijk te redden om de zaden de kans te geven zo rijp mogelijk te worden

 

@masteryero

Ik heb ze nu idd allemaal in een 4 liter potje staan

En in 1 4 literpot heb ik er 3 staan en dat zal het meeste opleveren

 

Dit is beter als allemaal in 1 liter potje omdat die en lager zijn en dat de wortels minder ruimte hebben

 

@Plantertje

De dames zijn tussen de 20 en 30 cm hoog en de man die ik had was bijna 40 cm

 

@sannie

hehe pas maar op want zaterdag rook je het weer hehehhe

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het altijd toch maar zaai zonder fotos op de pagina hehe darom hier een pica

 

 

med_gallery_5624_1034_1761766.jpg

Als je goed kijkt zie je lager in de plant de zaadhulzen al aan het openbreken zijn.

 

 

TnT

Edited by Beaker
Foto zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke vorr blowfish :wacko: hup en nu kunnen we verder kijken naar de show

niceeee tinus

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok duzz 4 l potten met 3 lowryders gaat beter dan 1 l los.

 

nog wel een paar vraagjes als je het niet erg vind :wacko:

 

als ik nou een aarde bak maak van een diepte van 30 en en lengte 60 cm en 40 breed is dat niet nog beter

en hoeveel zou ik er daar neer kunnen zetten wat ook effectief is heah want kan er wel 100 neer zetten maar heeft geen zin.

 

en wil ze eerst zelf laten groeien in 1 l potjes zodat ik weet dat ik 100% alleen maar vrouwen in mijn bak heb staan is dat mogelijk ???? want voordat ze die 1 l potten vol hebben geworteld zal het meer en deel zich wel tonen tog??? want bij jou deden ze dat al binnen 18 dagen bij mij duurde dat echt een week of 4 maar dat was toen buiten.

 

hoor het wel

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masteryero

 

Mijn hokje is 50 x 60 cm er passen 9 potjes van 4 liter in.

er zouden teoreties dus 3 x 9 dames in passen dat is dus 27 dames

 

als je er van uit gaat dat er bij jou 6 in zouden passen dan zou je op 18 dames komen

je hebt minimaal het dubbele nodig om deze dames van de mannen te kunnen schijden

Hier kom je dus met starten op 36 zaailingen ong

 

Ik start altijd onder hpi in pieterpotjes van 7 x 7x cm waar ik ze een week in laat staan,een 1 literpotje moet dus makkelijk voldoende zijn voor de eerste 18 dagen

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey TnT :smoke

 

het ziet er allemaal netjes en vitaal uit m8 !

 

mijn complimenten :wacko:

 

 

 

 

=M-

Share this post


Link to post
Share on other sites

super mooie kast;) mooier als de mijne, k heb t in n "ikea" model kleeding kast:P

mooie plantjes ook :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tnxx tnt dat is dan ook weer duidelijk. wanneer ik die lowryders nog een kans geef en gun ( wat ze eigenlijk wel verdienen zo te zien aan jou foto's ) zal ik eerst rond de 80 potjes vullen waarna ik tog minstens 40 vrouwen hoop over te houden kunnen er 36 na 18 dagen in de vaste bak waar lekkere aarde zit te wachten met schimmels e.d hou ik vier dames over ( de beste ) die gaan in the little kruis hokkie vna me en zorg ik dat ik uit die 40 mannen die ik over heb de beste haal en ze mee afbloei.

 

moet alleen nog een maatje van mij zien te porren dat ik ben hem voor zo'n 10 dagen zijn tl hok kan lenen anders zou dat feest niet doro kunnen gaan :S maar dan zou ik theoretisch gezien een goede kruizing moeten/kunnen krijgen.

 

waar lette jij bij je selectie op of zou je op letten bij lowryder???

 

ik denk dat een vrouw wil die van de 40 de uitzonderlijkste bloei vertoont en en die een beetje vroeg toont

de vader MOET uitzonderlijk vroeg tonen en minstens gemiddelde pontentie hebben zo zou ik met wqat geluk een volgende zaadlijn moeten hebben die eerder zijn/haar geslacht zou laten zien en met een beetje geluk meer opbrengt dan de vorig zaad lijn tog???

 

 

 

 

 

veel succes nog tnt

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik let op meerdere dingen

vooral de internode opbouw en de bouw van de zijtakken

Dit doe ik bij de mannen en vrouwen

 

Ook kijk ik naar het blad

als je he blad door de midden fout zouden ze gelijk moeten zijn

 

de geur speeld dan natuurlijk ook nog mee voor wat je wil hebben en de cristalvorming van de dames

 

 

En natuurlijk niet te vergeten waneer ze hun geslacht laten zien

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tnxx altijd leuk om te horen hoe iemand selecteerd maar met hoeveel zaad ben jij nou dan begonnen als je daar allemaal op wilt letten??? een stuks of 100 waar je 50/50 overhoud of met minder ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het aantal maakt opzich niet zo veel uit.

Het is wel zo hoe meer hoe beter natuurlijk want dan kan je gewoon strenger zijn

 

Waar het opneer komt is dat je het beste uit moet zoeken met de planten die je hebt

Je hebt kans dat je het met 20 zaden voorelkaar krijgd en je kan pech hebben met 50 zaden dat er niks tussen zit wat je zoekt

 

Maar hoe meer zaden je zet hoe groter de kans is dat je vind wat je zoekt

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zal 1 van men laatste updates worden omdat het eind nu heel snel in zicht komt

 

Er zijn er nog een paar die nog enkele dagen kunnen en er zijn er 3 die al echt helemaal aan het sterven zijn

 

Hier de picas

deze dame zou hopelijk nog wel een weekje kunnen maar dit is dan ook nog wel de mooiste

med_gallery_5624_1034_2546777.jpg

 

 

Hier wat topjes van de plant die al helemaal klaar is

med_gallery_5624_1034_732892.jpg

 

jammer dat ik niet meer closeup kan want dan had je de tijgerpatronen heel mooi op de zaden kunnen zien

 

med_gallery_5624_1034_538785.jpg

 

 

De dames die vandaag omgaan komen in men drooghokje te hangen om daar minimaal 3 weken goed en rustig te drogen

Daarna maak ik de toppen klein en komen ze in men topzeef om de hash er uit te halen en om de zaadhulsjes er af te halen wat daarna het utizoeken van de zaden een stuk vergemakkelijkt

 

Als er nog wat leuks is om fotos van te maken plaats ik die nog

 

 

 

Vandaag begin de voorberijding voor de volgende ronde

 

TnT

Edited by Beaker
Foto's zichtbaar gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks bamboe

Ik zal nog een paar dagen geduld moeten hebben voordat het verhaal weer van voren af aan kan beginnnen

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt mij beter zelfs dan gewonen lak. Gewone lak hard uit door verdamping, en dat duurt een tijdje. 2 componenten is chemische reaktie, en als die heeft plaats gevonden stopt dat proces. Lijkt mij daarom beter,........

 

succes :offtopic

 

wordt het niet veelste warm er in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...