Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bittybong

Diesel Haze ?

Recommended Posts

:o

Ik ben nu al bijna een week op zoek op cannabis.belgie naar iemand die iets afweet

over een soortje genaamd "Diesel Haze"

kheb die bij mijn laatste bezoek aan een coffeeshop gekocht en bij thuiskomst bleken er

21 zaadjes in te zitten,en toch was ie nog héél goed :) :nerd

k heb er 11 in jifflets en stekaarde gestopt en nu een week later zijn er al 8 goed bezig

Is die Haze soort bij een van jullie gekend en helemaal ;) mocht iemand info

hebben over ideale bloeitijd

 

:smoke groetjes van Flandrien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt lekker man!

 

 

ik weet dat Super Silver Sour Diesel Haze van Resevoir is... verder zag ik op ICMAG een kweekje Diesel Haze. zoek ff op google, je hebt het zo gevonden! :nerd

 

 

hoi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden komen hoogstwaarschijnlijk uit een zelf bestuiving afkomstig van herma planten,Het nageslacht zal deze gebreken ook gaan tonen.Aangezien er 20 zaden in 1 topje zaten heb je niet te maken met een enkel klein hermatje.Mijn advies:zaad weggooien !!!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

greetz sannie

alvast bedankt voor de snelle reply :nerd

ik haalde die 21 zaadjes uit 4gr ,die toch nog héél goed te genieten was en

kben toch wat in mijn experimentele fase,Foto-PG44CTPC.jpg

deze foto is van een hazesoort waarvan ik de naam niet ken ,

ik zit einde 9de week bloei,

het valt me op dat er zich lichtpaarse kleuren vormen in de toppen

Purple Haze is het niet ,dat zou ik wel onthouden hebben

Is dit normaal,kan iemand me zeggen op basis van deze foto hoelang ik haar best nog laat bloeien?Foto-D64OEPUR.jpg

Hoe zie je dat een plant volledig op is,kun je ze te lang laten staan?

Edited by flandrien

Share this post


Link to post
Share on other sites

En anders rijd je maar eens naar Tilburg Coffeshop "Toermalijn", kan je em altijd hale

New York Diesel (idd hazesoortje)

Aparte smaak, straf soortje zoals vele haze-soortjes

Een van mijn nieuwe favorieten :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kweet het,

kheb de zaden gevonden in 4gr van de Miami in Terneuzen;

Tilburg is wat te ver ,ben een vlaming ;)

ondanks de zaden erin was die diesel nog héél goed,wel minder dan die keer ervoor zonder zaad :smoke

Khoop dat ik in de buurt zal kunnen komen van die kwaliteit ook

de zaadjes die ik direct na het ontkiemen heb buitengezet doen het het best :nerd

heb nu al wat topics gelezen :) maar had graag eens de mening van een ervaringsdeskundige:

als dit zaad van een herma is ,heb je dan een redelijke kans om toch een redelijke kwaliteit en opbrengst

te krijgen?

alvast bedankt :o ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zou doen is gewoon 10 zaadjes van die soort kopen. Het kost echt nie zoveel, dikwijls heb je voor 20€ al 10 zaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Flandrien,zou als ik jou was(ja ben ook zo een eigenwijze!) het gewoon proberen! ;)

 

Zou goed mogelijk zijn dat de plant bestoven is door een herma-zusje! :) (maar daar kunnen ook enkele goede zaden(lees moederplanten!) tussenzitten! :wOOt (dus ff stekje als back up houden!) :rofl

 

Hermaas tonen zich meest rond week 5 a6 van de bloei,houdt hier rekening mee & selecteer deze planten uit! ;) (als het hermazaden zijn zal ong 90% vrouwelijk zijn waar(groot?) gedeelte herma van wordt!) :lol:

 

Zou ook nog kunnen dat iemand(& zeker met deze wat lastigere soort!) aan het veredelen is geweest & wat stuifmeel gemorst heeft! :smoke (in dat geval ben je of een generatie verder of je hebt zaden te pakken(F1) van nieuwe kruising!) :o

 

Persoonlijk zetten we alleen soortjes die we lekker vinden(lees willen roken!) & op deze manier heb je op gegeven moment jouw supersoortje & door jou(ik zeg altijd liefst bio!) gekweekt!

 

Zou zeggen doe je best, plaats wat fotootjes van het verloop & vind een supermoeder! :nerd

 

S6,

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto-CZMRMYZ7.jpgFoto-D4QVGG4A.jpgFoto-XE63MMUS.jpgEen kleine update

kheb 1 van de dieseltjes sinds 17 mei op 12/12 gezet in mijn bloeikast

(zo'n topic is handig als onthouden niet je sterkste kant is) :verrygood

Een ander staat dag en nacht binnen aan een meestal open venster

een derde staat gewoon in een 6l pot bij mijn andere buitenplantjes

(maroc , White widow, grapefruit*maroc x-line ,)

daar komt binnenkort nog een nlx bijFoto-ZHEHORDH.jpg

Al deze foto's dateren van 19 mei, kga proberen om af en toe te posten

grtz

Flandrien :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem toch als Diesel Haze aangekocht :bier

en hij was héél goed ,had ook die typische "gerijpte " smaak en geur van een haze :verrygood :whistling

wat zou het anders zijn ?

Is er nog en andere soort die ook Diesel noemt msschien

Share this post


Link to post
Share on other sites

diesel is geen haze hoor.

 

Mexican afgani hawaian is het dus.

 

Ik heb new york city diesel al onder verschillende namen op de lijsten in de cs zien staan.

Meestal doen ze dit om copyrights niet te schenden. Klinkt raar maar zo is het.

 

De mensen die nycd kennen, en die in gedachten dit mengen met haze hebben wel een idee hoe het zou moeten zijn.

Ik vraag me af hoe die diesel haze is qua rookgenot, en of het echt een kruizing is.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

In die coffeeshop (Miami in Terneuzen) heeft de laatste maanden

altijd die Diesel Haze op hun lijst gestaan aan 9 euro /gram :bier :verrygood

en ik vind hem toch héél hard naar haze smaken, en het effect :whistling

Foto-6L3MXFTT.jpg

Sinds de 17 de staat er 1 op 12/12 ,deze foto is van eentje die ik op mijn zonnig dak geplaatst heb

is het niets,tis leute :rofl

kga proberen om die "diesel haze" af en toe in beeld te brengen of moet ik een ander topic openen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk als je hier meer over je experiment zult poosten... met een beetje geluk vind je een goede pheno met minimale hermaneigingen... er zullen wel mannelijke bloemetjes aan kunnen komen, maar hopelijk blijven die onvruchtbaar... bewaar stekjes van alle zaadplanten... en gooi zaadplanten weg zodra ze mannelijk zijn, vrouwtjes die in ontwikkeling achterblijven of als er bij herma's stuif uit de bananen komt...

 

Sativas hebben over het algemeen een neiging naar herma... en in de Diesel familie is dit maar al te vaak gebeurd... Dawg is ook een zelfbevruchting van P Bud... en Soma heeft voor zijn NYCD ook een zelfbevruchting van Sour Diesel gebruikt... en let op: door stress kunnen hermaneiging geactiveerd worden!!!

 

Diesel Haze zou een zelfgemaakte kruising van een Haze met NYCD kunnen zijn... als het Super Silver Diesel Haze van Rezdog was... zou het ook zo op het menu horen te staan...

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kga proberen om de belangerijkste gebeurtenissen te posten

Bedankt alvast aan iedereen die me info gaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flandrien mischien help ik je hier mee, ik ben niet echt zo'n soortjes kenner al heb ik wel wat soorten gerookt

 

wel ken ik de orginele diesel die hadden ze bij mij in de buurt een jaar lang op de kaart staan.

 

nou moet ik zeggen dat diesel zelf totaal niet naar haze smaakt !!!! ( of ze moeten daar spul verkopen onder een verkeerde naam al betwijfel ik dat ). ik zelf heb de pest aan haze de smaak vind ik niet lekker en de werking der van is me vaak te hard, elk vleugje haze valt me meteen op en VIND IK NEIT LEKKER

 

wel kan het natuurlijk dat de diesel met haze gekruisd is.

 

ik hoop dat je hier wat aan had

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flandrien mischien help ik je hier mee, ik ben niet echt zo'n soortjes kenner al heb ik wel wat soorten gerookt

 

wel ken ik de orginele diesel die hadden ze bij mij in de buurt een jaar lang op de kaart staan.

 

nou moet ik zeggen dat diesel zelf totaal niet naar haze smaakt !!!! ( of ze moeten daar spul verkopen onder een verkeerde naam al betwijfel ik dat ). ik zelf heb de pest aan haze de smaak vind ik niet lekker en de werking der van is me vaak te hard, elk vleugje haze valt me meteen op en VIND IK NEIT LEKKER

 

wel kan het natuurlijk dat de diesel met haze gekruisd is.

 

ik hoop dat je hier wat aan had

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze week terug in de Miami geweest, na een bezoek aan de Alien , :bier prima zaak trouwens

ik wou maar al te graag terug wat van die lekkere Diesel Haze :smoke

Gelukkig koos ik ervoor om maar 2 gr te kopen ipv de gebruikelijke 5gr

want op de terugweg krulde ik me één en toen leek die N.Y Diesel Haze( zo stond er toch deze keer op de pot :verrygood ) totaal niet naar haze te smaken , nog het effect.

Gelukkig had ik ook 3gr NL mee die dan wel weer goed waren :smoke

maar bleef toch zwaar teleur gesteld

grtz

Flandrien ;)

:D :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , ik pleit schuldig , kben een goedgelovig type :smoke

Miami heeft niet zo'n beste naam in onze streken ,behalve voor hun hasj :bier

maar bij vorige bezoeken vond ik die ondertussen beruchte " Diesel Haze" :D of :o

IK rooktte die soort wat het ook moge geweest zijn héél graag :smoke

Gelukkig zijn de zaadjes die ik in heb ontkiemd wel nog van de goede soort :smoke

kga binnenkort nog es een fotoupdate houden

mijn plantje die sinds 17 mei onder 12/12 stond heeft een ongelukje gehad B)

Alle hulp kon niet meer baten, kheb sinds een dag of 3 terug 2 voorgegroeide

exemplaren in bloeikast gestopt, op hoop van zege :verrygood

 

later meer

grtz Flandrien ;)

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt geluk dat er zaden in je wiet zaten bij miami, goed opletten, meestal zitten er andere dingen in de wiet....Miami is niet echt betrouwbaar te noemen..

Het is al ver gekomen dat we moeten blij zijn dat ze wiet met zaden verkopen dan wiet met bucht in...

 

groets

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

tis toch al een tijd geleden dat ik tijd had om achter de pc te kruipen

Zoals beloofd een update , het plantje helemaal rechtsbovenaan is een dieselhaze die sinds een week witte haartjes vertoont :verrygood

Foto-WA7ZCVML.jpg

later meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turtle power slaat de nagel op de kop flandrien.

 

Miami is nog nooit betrouwbaar geweest qua wiet, niet dat het slechte kwaliteit is hoor,

maar ze durven er wel eens zelf een naam op plakken, en dan gaan de paar kwekers die er gaan kopen zoeken naar een soort die niks met dat wietje te maken heeft.

 

Qua hash hebben ze wel uitstekende tbizla en spoetnik.

Aangezien de leiding van miami afrikaanse genen heeft kent die natuurlijk wel de weg inzake echte kwaliteitshash.

 

Die zaden zou ik houden, beperkt ff testen maar zeker niet als hoofdoel.

Als het herma blijken te zijn dan sta je daar e.

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

kga ze heel close volgen :lol: want kzou niet willen dat mijn andere binnenplanten

bevrucht worden :nerd

als ik goed gelezen heb tonen herma's zich vooral vanaf de 4de week

aléé tot de volgende

grtz Flandrien :nerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee heb je, ja kun je krijgen in ieder geval good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...