Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiewan

Klaar Of Toch Niet--help

Recommended Posts

Hoi,

 

Zit nu in week negen van mijn eerste oogst en weet niet of ik ze nou nog even moet laten staan of moet omhakken? :(

zijn pp-tjes en de een is al redelijk bruin en de ander nog niet zo.

help...

 

Obi

 

tn_gallery_10007_1919_385444.jpg

 

tn_gallery_10007_1919_377285.jpg

 

tn_gallery_10007_1919_348961.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er wel uit als klaar,

vind alleen je bladeren nog erg groen allemaal

 

tot waneer heb je voeding meegegeven en welke?\

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn klaar om geoogst te worden hoor. :( Op de foto's is te zien dat meer dan 80% van de haartjes bruin zijn.

PP-tjes hoeven echt niet langer te bloeien dan 9 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks dat ze 9 weken bloeien ziet dat er erg gezond uit daar. :( :nerd

Ik kijk persoonlijk altijd naar de plant, of de toppen nog dikker worden en aan gebouwd wordt, zo niet de schaar erin.

Meestal zie je toch nog weer de bloei erin komen, dat kan een leuk extra grammen geven.

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reply's

 

Ben net over gegaan op gewoon water.

Voor voeding heb ik DNA-Cel gebruikt.

hoopte eigenlijk dat ik maandag kon gaan knippen, denken jullie dat, dat te lang is?

 

MvG

 

Obi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de reply's

 

Ben net over gegaan op gewoon water.

Voor voeding heb ik DNA-Cel gebruikt.

hoopte eigenlijk dat ik maandag kon gaan knippen, denken jullie dat, dat te lang is?

 

MvG

 

Obi

 

Je dames zien er nog zo vitaal uit.

Tot maandag laten staan lijkt mij nog beter dan ze nu omhakken.

Keurige plantjes naar mijn mening

 

groeten

 

DVS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maandag knippie doen, obie!!! :(

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk ziet het er niet zo gezond uit allemaal. Dat spul is helemaal aan het schimmelen, zit allemaal meeldauw op, ook rond de toppen, dat spul moet je niet gaan roken, ook niet verkopen. Je kan er hash of hash olie mee maken, ff flink ontsmetten voor de volgende keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat ie dat wilde horen BM.

 

Lijkt mij ook meeldauw.

Maar om het nou weg te flikkeren :(

 

Maandag ken wel hoor, en als je zeker wil spelen, knippie ze morgen of??????

 

Gr ertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de aangetaste toppen toch echt opzij leggen om er hash mee te maken, weggooien is inderdaad zonde, maar je kan geen beschimmelde toppen gaan verkopen of roken, letterlijk niet gezond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het 100% met je eens BM.

Maar je weet dat het normaal toch echt gewoon verkocht word.

 

Daarom moet ie het zelf maar beslissen en niet Ikke :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimmel? :(

de een zegt ziet er prima uit en de ander zegt ze zijn rot??

en mocht er echt schimmel opzitten hoe kan ik dan mijn hok schoon maken voor de volgende keer?

 

MvG

 

Obi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er ook niet echt goed uitzien hoor :(

 

Wat je er verder meedoet moet je zelf weten maar ik zou er geen jointje van willen roken :)

 

Jah is mighty :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees op een ander topic dat je meeldauw gratis bij je stekken krijgt van je stekkenboer klopt dat?

 

Obi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Obi,

 

denk echt dat als je het fatsoenlijk laat drogen dat je de meeldauw toch wel de das omdoet en ben het volledig eens dat je schimmels moet voorkomen en bestrijden maar als je gewoon al even bekijkt welk ongedierte/schimmels je allemaal vrijwillig in ademt en onvrijwillig dan denk ik echt dat het beetje restant van je meedauw er niet meer toe doet. Als je tabak rookt en vrijwillig alle troep die ze daar bij doen even vrolijk mee oprookt waarom dan moeilijk doen over iets als meeldauw. Ja ik weet dat schimmel slecht is en ongezond enz enz enz maar om je oogst weg te gooien :( als jeje wiet in een cs haalt weet je helemaal niets buiten de lieve woordjes van de verkoper, maar ach das een vreemde die moet je toch wel vetrouwen toch???? Nu heb je alles in eigen hand gehad en als het voor jezelf is moet je gewoon even je gezond verstand gebruiken.

 

Ik zou zuiver voor mezelf gewoon op de smaak af gaan zeker als ik moet kiezen tussen dit of iets dat ik helemaal niet ken uit een cs en volgende maal het inderdaad proberen te voorkomen.

 

In hetzelfde topic over meeldauw en stekkenboer stond ook iets over ontsmetten met dethol en weet nu dat ik elke stek die ik ooit nog mag binnenpakken eerst door een dethol douche gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Obi,

 

denk echt dat als je het fatsoenlijk laat drogen dat je de meeldauw toch wel de das omdoet

 

Joehoe, drogen verhelpt niks, de toppen zijn al aangetast en niets wat je nu nog doet kan daarbij helpen.

 

Als je tabak rookt en vrijwillig alle troep die ze daar bij doen even vrolijk mee oprookt waarom dan moeilijk doen over iets als meeldauw. Ja ik weet dat schimmel slecht is en ongezond enz enz enz maar om je oogst weg te gooien

 

Mooi argumentatie. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja, in de coffeeshops gooien ze die toppen ook allemaal weg :nerd :) :spliff: :P :smoke

 

Heb het in een kweek ook gehad, goed drogen die handel. je proeft er niets van, je wiet word ook niet zwaarder in gewicht. En ik leef nog steeds ook al heb ik ineens blauw haar. :(

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reply's al zijn sommige verontrustend. :(

Ik ga het knippen en zal kijken wat er gebeurt maar weg gooien ga ik zeker niet doen :nerd

wat ik wel weet is dat ik een andere stekkenboer ga zoeken en mijn hokken met dethol ga ontsmetten!

 

 

Bedankt allemaal! wat mij betreft kan er een slot op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...