Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BAS22

Guerilla Kweek Bas22

Recommended Posts

okej dan :blink:

VErder veel suc6 met je kweek :innocent:

 

Hagi . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

bwaa zo ver, denk dat je soms anders al helemaal niet ver komt!!!

heb je nog geen konijnen gesignaleerd ? deze vinden die groene sappige plantjes ook wel leuk, kan je wel eens van balen als je volgende keer terug komt!!

 

heb het zelf al ervaren, een stukje kippengaas rond elk plantje zal wonderen verichten :innocent:

 

en beetje kalk en wat kippenmest zal ook zeker geen kwaad kunnen.

Voor elk plantje zou ik op de plaats waar je het zet een goeie put graven en wat allmix potgrond + extra wormenmest en kippenmest doorheen spitten, zo zal je vele beter resultaten oogsten .

hier heb je wel de juiste planten voor nodig, dit is het begin van een geslaagde oogst!!!

maarue leuk dat je amnezia haze hebt maar hoe lang moet deze bloeien?

denk dat je met die NDB die hier circuleert op het forum beter af was.... :blink:

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bassie ziet er leuk uit man hoop op een goede zomer voor je :innocent:

 

het is je gegunt

 

maar een vraagje waarom haal je geen potjgrond en ff op boesten :blink: zakken zijn nu bij de praxis 120 liter voor 3,58 ph tussen de 5,0 en 6,5 :D

 

ik haal ze volgende week voor mij tuintje dan kunne we ook is eindeliik beginnen ( met dank nog aan dame blanche voor zijn zaden :) )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het nogal een eindje lopen is om er te komen dus een hoop potgrond kan ik niet meenemen. Maar ik heb wel gewoon bionova grondmix dat geef ik in het begin wel aan de plantjes mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iK ZOU GEWOON 1 ZAKJE SUPER MIX erdoor harken en dan in de plantgaten wat all mix mixen met de aanwezige grond .. verder zou ik ze zeker gelijk in de volle grond zetten !! dan staan ze straks veel stevigen in de grond !! als ze de volle grond in gaan dan zo snel mogelijk :blink:

 

 

 

 

Succes !! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gisteren even gaan kijken komt er net een politie helicopter overgevlogen, hij bleef rondjes draaien boven mij :blink:

Helaas waren 2 stekjes al overleden.. :D

Ik hoop dat de politie niet heeft kunnen zien waar ik mee bezig was... :innocent:

 

Nog even snel wat foto's gemaakt..

 

med_gallery_7044_235_25941.jpg

 

med_gallery_7044_235_21345.jpg

 

med_gallery_7044_235_79482.jpg

 

med_gallery_7044_235_55648.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal de stekken maar weg ze hebben je plek door, ik zou 100 meter verderop gaan zetten

 

als het waar is wat je zegt kan je het bovengenoemde maar beter snel doen anders gaan ze je volgen vanaf een afstandje en als het bijna klaar is komen die flikkers het hale.. wees ze een stap voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

En waar baseer jij dat op dan ? en denk je dat ze het 100 meter verder op niet zullen vinden? en denk je dat 100 meter verop een geschikte plek is ? de politie heeft geen tijd om een half jaar lang een gurrillia kweek te volgen.

 

Dat vind ik het nadeel van een grote spot want die is vanuit de lucht prima tezien zekker als de planten allemaal netjes in rijen staan en de grond kaal is.

 

Ik hoop het beste voor je

 

Bert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap ook echt niet wat dat klote ding daar moest. Normaal zie ik ze daar nooit. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

typisch voorbeeld van plantjes die dood gaan door

koude wind.

 

helemaal uitgedroogd.

toch nog wat te vroeg helaas.

 

 

om die heli zou ik me niet zo druk maken.

lekker laten vliegen.

 

 

 

Greetz BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog even voorzichtig gaan kijken met wat flessen water met wortelstimulator :P

Had voor de zekerheid een vogelboek meegenomen en een verrekijker zodat ik er nie uit zie als een kweker ;) :D

 

med_gallery_7044_235_467475.jpg

 

 

med_gallery_7044_235_61149.jpg

 

med_gallery_7044_235_53097.jpg

 

med_gallery_7044_235_794.jpg

 

med_gallery_7044_235_67585.jpg

 

2 waren er weer dood die heb ik al verwijderd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer het zooitje een beetje bij te voeden met wat potgrond en knal ze meteen in de volle grond..de grond ziet er vrij droog uit dus probeer ze zo mogelijk dagelijks wat water bij te geven totdat de wortels diep genoeg steken om er zelf voor te zorgen..

die heli zou ik mij niet al te druk om maken,die lui lachen om een kleine 20 stekken..erg leuk om een keer te proberen zo'n guerrilakweek.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben even gaan kijken bij de plantjes en ze staan er niet echt goed bij :verrygood Helaas me camera vergeten dus binnenkort foto's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is klote bas, Sterkte man!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag de 5 beste in de vollegrond gezet met potgrond. Ga ook nog een ander soord stekken op de zelfde plek neerzetten die wat sneller afbloeien als de Amnesia.

 

Potgrond

med_gallery_7044_235_23481.jpg

 

Kuiltje

med_gallery_7044_235_43550.jpg

 

Wortels

med_gallery_7044_235_60183.jpg

 

In de volle grond

med_gallery_7044_235_37872.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd Bas, wat die amnesia op gaat leveren ik hoop dat het heuze bomen worden, een lekker wietje.

 

Grtz Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe haal je het in je hoofd om de stekken in potjes in de grond te zetten met dit weer de laatste tijd.

In zo'n potje hebben ze zowat elke dag water nodig. Zet je ze in de volle grond, hebben ze in ieder geval een kans om water te zoeken en een gezond wortelstelsel te ontwikkelen.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe het duurde 4(!) pagina's voordat iemand hem vertelt dat hij stom bezig is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

enne..eh..,die grond is wel heeeeeeeeeeeeeeellllll erg droog als je de foto's zo bekijkt :verrygood ,ik zeg;ga voor een andere plek Bass,succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...