Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bootch

Zuurstofwater

Recommended Posts

Hallo,

heeft er iemand ervaring met het toedienen

van zuurstofwater aan stekjes.

werkt dit,eventuele voordelen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuurstofwater= H2O2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me een bijzonder slecht plan om h2o2 aan je planten te geven. Zelfs in hele lage concetraties is dit behoorlijk aggressief. Tenzij je planten wilt ontsmetten of blonderen natuurlijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf gewoon een aquariompompje met van die groene bollen, dan voeg je ook gewoon extra zuurstof toe in je vat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze onderstaande tekst staat bij de sectie "de Info"

 

Hier vind je allerhande nuttige info inverband met kweken. Heb jij ook nog een tip of een weetje post het hier! NIET VOOR VRAGEN!

 

 

Effin dus verplaatst...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tenzij je planten wilt ontsmetten of blonderen natuurlijk :verrygood

 

:innocent: :whistling :wOOt

 

50% spa blauw kan wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja het werkt toch echt wel...blonderen...lol

nway...ik heb't al enkele malen succesvol gebruikt...enwel om 2 verschillende reden....om het doen heropleven van planten die in slechte staat zijn....dit om extra zuurstof toe te voegen aan het water en daarom ook aan de wortels....en tegen Thrips...ofwel de larves ervan...

 

ik moet wel erbij zeggen dat alleen waterstofperoxide van 3% gebruikt mag worden ....omdat het inderdaad een redelijk aggresief middeltje is....maar wat blijk ...Mits een goede verdunning is het mogenlijk om het toe te voegen aan je water/voedng...

 

ohw nog een ding over dit....deze methode houd ook wel in dat sommige van je beneficials in je grond gedood worden, niet echt zo heel erg op zich omdat dat composteringsprocess gewoon doorgaat na een behandeling met peroxide

 

 

well Bootch ik hoop dat alles goed gaat met de planten....ik u eens een paar schoon Purple B's laten zien.....ohw en die nieuwe Cross die ik heb gemaakt.....ze doen het heel goed.....ik denk toch dak naar een 9 a 10 weeken flower moet mikken...en zoals ge ziet leven ze nog na enkele behandelingen met waterstofperoxide ..... :verrygood

 

Purple Bastard...

http://www.icmag.com/ic/gallery/showphoto....=500&page=2

 

Cheesy Bastard....

http://www.icmag.com/ic/gallery/showphoto....=500&page=1

http://www.icmag.com/ic/gallery/showphoto....=500&page=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...