Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Biometrisch Systeem Tegen Wietmisbruik

Recommended Posts

Een nieuw biometrisch toegangssysteem bij de zestien Maastrichtse coffeeshops moet voorkomen dat minderjarigen daar nog wiet kunnen kopen. De vinding werd woensdag in Maastricht gepresenteerd.

 

Het systeem voorkomt ook dat mensen meer dan vijf gram wiet per dag kunnen kopen. Iemand die een coffeeshop binnen wil, moet eerst zijn paspoort of rijbewijs laten controleren via een computer, die is verbonden met de databases van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en de Rijksdienst voor het wegverkeer (RDW).

 

Mensen met een vals of gestolen document vallen dan door de mand. Daarnaast wordt een gezichtsfoto en vingerafdruk van de bezoeker genomen, die worden gekoppeld aan het identiteitsbewijs.

 

Bron: nieuwnieuws.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even en je moet overal toestemming voor vragen.

 

Laat de regering oprotte met hun uitvindingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat echt te ver................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit doorgaat, koopt geen hond meer wat in een coffeeshop. dan gaat alles echt het criminele circuit in.

 

Geweldig land waarin wij wonen.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

blame hacker_nl.....geen email adressen op 't forum .....

 

SHOUTS TO GERRY !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terechte topic bump. Er zijn nog te weinig serieuze reacties op gekomen.

Big Brother is watching you ! (G. Orwell)

Velen maken zich zorgen over hun privacy hier op het forum maar zijn blind voor de ontwikkelingen in het dagdagelijkse leven ! Ikzelf kom niet in coffeeshops dus deze maatregel heeft geen directe betrekking op mij, maar ik wil me wel hardop afvragen wanneer er een dagelijkse alcohol/suiker limiet ingevoerd gaat worden en wat de gevolgen zullen zijn van de naleving van zo`n limiet. Irisscan bij de slijter om te bepalen of je alcoholist bent ? Nee, je mag zoveel kopen als je zelf wilt, zolang je het maar niet op straat gebruikt (openbare dronkenschap enzow). Dagelijks 5 gram geïrisscand ? Automatische spam van bemiddelingsbureaus, slachtofferhulp, kinderbescherming en wat al niet meer.

Ben ik paranoide ?

Misschien wel, maar besef wat er aan het gebeuren is.

Maar zeker niet omdat ik deel uitmaak van wietforum, het vrije woord gaat immers nooit verloren (H. Teeuwen zong er laatst nog over). Wiki "forum" :verrygood

 

{edit 10.25} Er is blijkbaar meer aan de hand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men zal het teken van het beest dragen op hand of voorhoofd, Zonder dit teken zal je niet kunnen handelen, kopen of verkopen, meedoen enzow,,,,,,,, :innocent: maareuh eerst gewoon effe in je pasppoort.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik wil me wel hardop afvragen wanneer er een dagelijkse alcohol/suiker limiet ingevoerd gaat worden en wat de gevolgen zullen zijn van de naleving van zo`n limiet.

 

 

Ben ik ook voor!!! :verrygood

Die aanval op mijn persoon neem ik voor lief,suf!!

 

En 5 gram voor eigen gebruik per dag ,is niet genoeg???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het al aankomen...,binnen een paar decennia zullen alle WERELDBURGERS onder het mom van zogenaamde veiligheid(WAR ON TERRORISM) een chip mogen ontvangen.

niet dat plats klats een ieder er meteen een zal krijgen maar er wordt ongetwijfeld een systeem voor gemaakt.

het begint met biometrisch paspoort en id..,vervolgens zal er door de overheden beweerd worden dat het te omzeilen valt en dus niet veilig blijkt.

de enige manier om die veiligheid te bereiken is om een ieder persoon de (jonge en de oude!!) te voorzien van een onderhuidse chip..,niet alleen de gewone gegevens zal die chip bevatten maar ook je hele verleden(In de U.S.A kunnen ze voor 1000 dollar al ALLE info van een mensenleven opslaan) kan op zon chip gezet worden..,doktersverleden,koopgedrag enz enz

dit is ook wat er hierboven beschreven wordt dat je dus gewoon een merkteken krijgt waar je mee koopt verkoopt en belasting betaald en als je buiten het systeem valt ,valt er in die maatschappij niet meer te leven...

 

Wie is er nou het beest ??

Maar als iemand dit wat interesseert check ff ILLUMINATI op google ofzo..

 

Mvg La Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maareuh ik heb t vliegtuig wel gezien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook..,op de dag dat ik het zag stond ik ook perplex(Shock an ooW effect)

Maar ik weet beter..,ik vraag me altijd af als ik dingen op het journaal zie.. qui bono/wie heeft er baat bij..

Als je nagaat dat er in Irak en WTC samen +-5000 man is gestorven en in irak al meer dan 600.000 iraqi,s

gestorven zijn vraag je jezelf dan niet af wie de terrorist is en wie nou het (SLACH)TOFFER/usa burgers

 

open je oren..,wie horen willen die horen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit raakt naturlijk weer oftopic, xcuus me daarvoor,..

 

Wat ik zei over dat vliegtuig was een suggestiefe stelling over de aanslag op t pentagon.. :verrygood

 

Maareuh we leven hier in Nederland op t schuim van de taart, de rest van de wereld is de houten keukentavel,,

Wie heeft er baadt bij??

Terwijl onze jongens de opiumvelden in Af-stan aan't beschermen zijn romen wij en wat andere gesellecteerde the cream of the py.. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiki Illuminati:

 

De illuministen werden gepopulariseerd door de roman The Illuminatus! Trilogy van Robert Anton Wilson & Robert Shea. Dit boek inspireerde een Duitse hacker in de jaren 1980 tot de schuilnaam "Hagbard Celine" (een personage uit het boek). Deze hacker brak in in verscheidene Amerikaanse computersystemen maar vond kort daarna zijn dood op een enigszins mysterieuze manier; volgens de Duitse politie zelfmoord. Clifford Stoll schreef hierover een boek vanuit het Amerikaanse perspectief met de titel "Het Koekoeksei" (1989). In Duitsland werd er een "fact-fiction" boek over geschreven dat op zijn beurt verfilmd werd, zie 23 - Nichts ist so wie es scheint.

 

Is slechts 1 voorbeeld, voorbeelden te over maar dat is iets voor een apart topic in filosofie, dunkt me.

Fictie en feiten, feit is dat je binnenkort zonder scan geen wiet meer kan kopen en dat het feit dat je wiet koopt doorgegeven wordt aan het RDW (!?!?!?! al eens over nagedacht ?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK,jij wij allebei..,ik klaag niet over mijn situatie

In holland zitten we eigenlijk op rozen zolang je maar doet wat ze zeggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zit in Nederland ook op rozen als je niet doet wat The Man zegt.. :innocent:

 

Jeah Man.. I know u Man,, The Man,, U''rr Twistin My Mellon Man.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat met die registratie is een onvermijdelijke ontwikkeling.

Het is juist de openbaarheid en publieke toegankelijkheid van Coffeeshops die de maatschappij angst aanjaagt.

Vandaar dat ik ook een grote toekomst zie voor verenigingen etc.

Iedere Coffeeshop zijn eigen vereniging.........

Als dat eenmaal een geacepteerd principe is kan het aantal verkooppunten ook weer toenemen, want dan neemt de maatschappelijke weerstand eveneens af.

 

En ach, ieder verbod schept ook automatisch nieuwe mogelijkheden.

B.V. Je kunt je bij verschillende shops registreren, daar je telkens je quotum ophalen en dat eens in de week doorverkopen aan buitenlandse gasten. Je kunt je vriendin ook laten gaan, je familie, etc. etc.

Niet dat ik er zo voor ben dat dit zo zal gaan, maar je kunt op je vingers natellen dat dit door velen zo gedaan zal worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zo dadelijk gaat t nog op de bon ook.

Lijkt wel oorlog.

 

The war on drugs is just started!

Share this post


Link to post
Share on other sites
B.V. Je kunt je bij verschillende shops registreren, daar je telkens je quotum ophalen en dat eens in de week doorverkopen aan buitenlandse gasten. Je kunt je vriendin ook laten gaan, je familie, etc. etc.

En dus sta je binnen de 3 maanden bij alle instanties als problematisch drugsgebruiker cq dealer geregistreerd .

:verrygood dit gaat niet goed :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevolg, meer mensen gaan thuis telen!

Dit zal via illegale circuit moeten in toekomst want Big Brother is watching you all over, bij de growshops zijn ook al vele controles gaande.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad en de meeropbrengst verdwijnt via het straatcircuit.

Zijn die blind in Den Haag ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dus sta je binnen de 3 maanden bij alle instanties als problematisch drugsgebruiker cq dealer geregistreerd .

:verrygood dit gaat niet goed :innocent:

 

 

Juist Ja Lang leven de politie staat , waar iedereen en alles staat geregistreerd

 

doe gewoon en betaal alles contant ipv met je pin pas :whistling

 

< de Mzzl Harry >

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze de echte criminelen maar aanpakken.

Niet de gebruikers.

Die zijn vaak nog de dupe van de criminelen ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...