Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
super maroc

2007 Kweek !! Nlx , Maroc ,super Skunk, Hollands Hope

Recommended Posts

hallo kweekers dit is me 3 jaar dat ik kweek , ik ga dit jaar verschillende soortjes kweken,

zoals, 3xnlx . 2xsuper skunk . 1xmaroc . 2xhollands hope twee stuks gaan in kuipen en de rest in potte van 30 liter , binnen kort foto's :specool groeten super maroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat die plantjes nog wat worden.

zijn eigenlijk al te ver gestrekt om nog een mooie en stabiele plant te worden als je het mij vraagd :specool

 

hoop vor je dat je het recht kan trekken.

 

heb je nog zaad? anders zou ik deze weg gooien en nieuwe opzetten (in ieder geval de rechter)

en nu bij het ontkiemen de tl en week op 22/2 en op max 5 cm afstand.

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

halloo jaah budget kweek kheb nog zaad ga kijken wat het met deze word als het niks word zaai ik gewoon nieuwe .:specool ook zal ik tl wat hooger zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil best, lamp alleen niet hoger hangen! Lager lager. 1cm er boven kan makkelijk. Ze zal zien dat het sprieten direct minder wordt.

 

Kan nog best wat worden. Niet direct alles weg gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is onzin budgetkweek,plantje iets dieper de grond in steken is voldoende.

 

 

oke onzin..... doen we het op jou manier

 

 

 

jammer dat mensen toch zo vaak denken: "he hier ben ik het niet mee eens. laat ik hem eens bij de grond afbreken"

 

Het kan ook met meer respect. als jij denkt het beter te weten, hetgeen mogelijk is, heb dan in ieder geval het fatsoen om het netjes te brengen: "Ik ben het niet helemaal eens met BK. Ik zou gewoon de plantjes wat dieper in de aarde zetten"

 

en daar komt bij dat het heel makkelijk is om zo maar iets neer te zetten. Vorig jaar (voor jou tijd) hebben we het hier ook over gehad. de algemene ervaring van mensen was dat dieper planten wel kon maar het plantje zal nooit helemaal top worden en de kans dat de steel gaat rotten is ook heel erg aanwezig.

 

Graaf maar eens een boom een meter in, die gaat zeker weten dood omdat de stam rot.

 

Het doel van mijn post wat om super maroc duidelijk te maken dat een goede basis van wezelijk belang is.

 

Ik kan nog zo'n mooi dak op mijn huis hebben maar zonder de beneden verdieping en fundering is het niks!

 

 

nogmaals: MIJN mening en ervaring maar die van jou si ook van harte welkom als je het normaal brengt.

 

 

zeik uurtje is over hoor :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej jongens ik ben een tijd niet online geweesst maar ik heb me schatjes nog wel onderhouden sommigen zijn al bijna 30 cm lang en de stelen zijn ook al heel wat aan gesterkt morgen effe foto's maken groeten supermaroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) hallo mede growerss hier een paar piccss vanme plantjes :D

 

 

med_gallery_6702_1448_426991.jpg

 

 

gezamelijk :lol:

 

med_gallery_6702_1448_263500.jpg

 

 

med_gallery_6702_1448_222832.jpg

 

 

 

 

med_gallery_6702_1448_164318.jpg

 

 

med_gallery_6702_1448_140276.jpg

 

 

dat was hem weer binnen kort weer een update :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Alleen in die kleine potjes zijn de steeltjes een beetje krom, maar dat komt denk ik wel goed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze hebben nog wel last van het lange dunne onder steeltje.

maaaar je bent op de juiste weg.

 

die achterste (links) op foto 1 ziet er mooi uit :lol:

 

Greetz BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zien er mooi uit hoor!

mag hopen dat je niet die cola erbij gooit, ik zou het gewoon bij water houden :) :nerd

overigens heb ik wel een verhaal van een kameraad van mij die voor de grap een beetje power drink bij de plant gooide en het klinkt mss dom maar het had de plant wel goed gedaan. behoorlijk stuk groeide erbij in een korte tijd.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit maroc, en die redbull is bullshit :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor!!

 

als je ze in je kuipen zet moet je je steel wel wat dieper in de grond zetten denk ik B)

voor wat meer stevigheid

 

kunnen we weer foto's verwachten?

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

power drink, geen red bull.

maar als jij het niet wilt geloven dan moet je dat vooral niet doen B)

misschien was het ook wel toeval hoor dat ie ineens stuk ging groeien,kan ook...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet lang meer wachten met overpotten! Als je de plantjes zo laat kunnen ze geen goed wortelstelsel opbgouwen en zullen ze zeer zwak worden naarmate ze groter worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej jongens ben lang niet op het forum geweest plantjes zijn al over gepot naar iets grotere bakken met aarde over paar weken gaan ze in kuipen ik zal vanavond effe nieuwe foto 's maken dan zien jullie het zelf wel!:verrygood groeten super maroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej kwekerss sorry dat ik een lange tijd niet meer actief ben

geweest heb jullie topics wel gevolgd natuurlijk :specool ik moet zeggen het gaat bij mij wel lekker zen gangetje :lol: maar ik ga nu dus der weer helemaal tegen aan met me meiden !!! nu effe wat foto's ;)

 

 

mijn 2 nlxjes :bier

med_gallery_6702_1448_64729.jpg

 

 

 

mijn kleinste nlx :lol:

 

med_gallery_6702_1448_363777.jpg

 

 

 

boven kant grootste nlx:D

 

med_gallery_6702_1448_30949.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_6702_1448_30949.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_6702_1448_151339.jpg

 

 

 

haha plantje van me broertje:)

 

 

med_gallery_6702_1448_339853.jpg

 

 

 

alle plantjes ditjaar:)

 

med_gallery_6702_1448_176152.jpg

 

 

 

mijn hollands hopejee:P

 

med_gallery_6702_1448_172863.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit :lol:

maar euh..dat plantje van je broertje..is dat een zonnebloem?? :lol:

veel succes dit jaar :specool

 

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej jongens ben lang niet actief geweest maar toch heb ik me meiden onderhouden en heele boel foto's gemaakt toen ik op vakantie was ik zal vanavond effe nieuwe foto's plaatsen ! groeten super maroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...