Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tikkel

Avondje Spacen

Recommended Posts

weet iemand nog wat leips om te doen voor 3 gaste die elke avond 5je smoken want elke avond weer 2 jointjes begint best te vervelen dus iemand nog wat vets wat we kunne doen

 

 

greetz tikkel. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet iemand nog wat leips om te doen voor 3 gaste die elke avond 5je smoken want elke avond weer 2 jointjes begint best te vervelen dus iemand nog wat vets wat we kunne doen

greetz tikkel. :specool

doe je het binnen of buiten want binnen kan je trucjes doen met de rook das altijd leuk :wave:

bv. smoke rings = maak een O-vorm met je lippen (dit moet je dus kunnen)

1. neem een trekje

2. maak een O-vorm van je lippen

3. terwijl je uitblaast (rustig) je kaken bewegen dus O (dat is je mond) en dan heletijd dicht doen terwijl je kalmpjes blaast.

edit: wat ook handig kan zijn is om heletijd voor jezelf O te zeggen ;) misschien helpt dat om rondjes beter te maken :tu

dan bedoel ik dus terwijl je een trekje hebt genomen

 

vb 2 : reversed waterfall

 

 

1. neem een trekje

2. niet verder inademen (inhaleren maar gewoon je mond dichthouden)

3. je mond opendoen

4. met je neus ademen dus hard inademen

5. nu moet er rook vanuit je mond in je neus gaan altijd leuk

 

 

 

en nog andere iets :

gebruik een waterpijp of bong

maak anders zelf waterpijp

door flesje te pakken ongeveer 5 a 10 cm water ofzo.

dan maak je een gaatje iets boven het water

draai een joint en stop hem in dat gaatje.

steek hem aan en zuig via de bovenkant waar de dop zit in. :verrygood

 

edit: dit heb ik van iemand anders : het simpelste neem je een plastic-flesje (cola, extran, spa blauw, enz.). hierin maak je iets boven de helft een gaatje waar een slangetje of buisje (van een pen bv) in past. je kunt dit met een mes doen, maar met een brandende sigaret is ook wel makkelijk. Dan het buisje erin steken, schuin naar beneden, en het luchtdicht maken met kaarsvet of plakband. dan op de zelfde hoogte het klapgat maken, deze mag iets groter zijn. vervolgens water erin, joint in t buisje (of pijp aansluiten) en dop eraf draaien, en hijsen maar! :wink:

 

je kan ook een andere joint maken zoals een big stickie (extra groot : kijk eens op www.cones.nl) , tulp

kijk hier eens :http://www.wiet.nl/forum/viewtopic.php?t=27

en je kan zo nog meer varianten maken ;)

 

wat ook leuk is om in bv een zwembad te gaan zwemmen nadat je geblowd hebt, voelt erg raar.

 

 

hoop dat je hier wat aan hebt :wacko:

Edited by Smoking haze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, daar moet hij zijn avond wel mee vol krijgen dacht ik zo :verrygood

jah dat gaat wel goed komen dan vanavond :wacko: tnx man :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah dat gaat wel goed komen dan vanavond :wacko: tnx man :specool

okee :verrygood

maar hoe kan je eigenlijk een gewoon bericht te plaatsen zonder iemand te quote?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar nog ff vraagje hebbe jullie ook dat jullie na het smoken zo moe worde :verrygood (we smoken voornamelijk wiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar het ligt er bij mij aan met wie ik blow. Bij de een kan ik zo in slaap vallen en bij de ander is het alleen maar flexer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vavaond op 35e space iemand nog ideeen of we wt nieuws kunne draaien ofsoow trouwens de rondjesz lukke al bijna en die waterval niej egt mja dt komt ook nog wel :verrygood

Edited by tikkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draai een keer een joint van een langere lengte bijv. 30 cm of welke maat dat ook.

Er is vloei te koop dat je zelf kunt knippen in de lengte die je wilt, het is een grote rol longvloei.

Of probeer een tulp te maken of een windmill?? voorbeelden zijn de vinden via google.

 

Greets Lowryder

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zei ik ook al van die cones (dit zijn alleen voorgedraaid dus hoef je de shiit er alleen nog maar in te proppen en klaar is kees!! :verrygood

 

enne tikkel :tu cool dat het al gaat :tu is altijd leuk en ze kunnen altijd beter want ik ben ook niet echt goed ermee maar oefening baart kunst

 

PS: persoonlijk vind ik die waterval makkelijker dan rondjes :P maar je moet het wel binnen doen he ? anders waait al die rook al weg :(

success

 

enne :specool 4 life :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje schotse whiskey ipv. water, en dan pure wiet in de waterpijp :huh:. Heb ik 1 keer gedaan, heb me nooit meer zo zweverig en high gevoelt van wiet hehe. Binnenkort weer eens.

 

Gerechten met hasj of wiet is ook zeker een aanrader. Eten heeft op mij altijd een veel energiekere en vrolijkere werking (en spacender :specool).

 

Als je eens een wat andere joint wil hebben kan ik je een shotgun tip wel aanraden. Ik vind het persoonlijk fijner roken met een brede tip, ligt gewoon lekkerder in de mond. Gewoon 1 tip gebruiken, alleen dan van beide kanten een tip oprollen zegmaar. Krijg je 2 tippies naast elkaar.

 

Of een bluntje. Vind ik persoonlijk ook zeer fijn om te roken. Je moet hem alleen wel puur draaien want in de blunt zelf zit al voor 5 shaggies aan tabak ;).

 

The possibilities are unlimited.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blunt en waterpijp zijn zeker chill om te doen :huh: maar waterpijp met drank ga ik naar aanleiding van wt snipeddragon net zij ook zeker een keer doen :specool maar ik heb vanavond schoolfeest en ik heb altijd knalrode ogen als ik heb gesmoket dus nu heb ik paar vragen :

 

1. hoe komt het eigelijk dat mijn ogen altijd zo rood worden terwijl me vrienden dat egt bijna nooit hebben

 

2. heeft iemand een idee wat ik kan doen zodat ik knetter op het schoolfeest kan komen zonder dat ze het zien (binnen kan er absoluut niet gerookt worden en me ouders weten niet dt k wiet of hasj rook enzo dus cake bakken thuis is ook geen optie)

 

nja alvast bedankt mense

 

greetz tikkel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minhavez werkt goed tegen rode ogen, voordat je gaat blowen wat in je ogen doen, en het werkt ongeveer 12 uur. In de meeste apotheken wel verkrijgbaar.

 

Bij mij werkt het puurpijpje het snelst en het krachtigst! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet iemand nog wat leips om te doen voor 3 gaste die elke avond 5je smoken want elke avond weer 2 jointjes begint best te vervelen dus iemand nog wat vets wat we kunne doen

greetz tikkel. :innocent:

 

Aan de wiet pijp of water pijp is altijd een succes, kan je lachen als er een over zijn nek gaat. :) Of je draait een mega Joint. Ik en mijn vrienden hebben een "Roll Mate" gemaakt voor Joints van 30 Cm dat is erg geinig *pff* en veel. Hier kan je de RS vloei halen dat is perfect voor een lange joint gegarandeerd succes. :verrygood Je kan natuurlijk ook spelletjes gaan doen als "noem een dier dat begint met de letter waarvan de letter van het vorige genoemde dier geëindigd is".

 

Smoke the herb! :whistling

 

maar nog ff vraagje hebbe jullie ook dat jullie na het smoken zo moe worde :) (we smoken voornamelijk wiet)

 

Heb ik heel af en toe en ook maar bij bepaalde soorten. Ik zou zeggen probeer een sterker soortje en een keer op de middag of buitten in een lekker briesje helpt ook wel tegen het moe worden :smoke

 

This seems to be one of Mother Nature's fuckups, we love it :wOOt

 

blunt en waterpijp zijn zeker chill om te doen :specool maar waterpijp met drank ga ik naar aanleiding van wt snipeddragon net zij ook zeker een keer doen ;) maar ik heb vanavond schoolfeest en ik heb altijd knalrode ogen als ik heb gesmoket dus nu heb ik paar vragen :

 

1. hoe komt het eigelijk dat mijn ogen altijd zo rood worden terwijl me vrienden dat egt bijna nooit hebben

 

2. heeft iemand een idee wat ik kan doen zodat ik knetter op het schoolfeest kan komen zonder dat ze het zien (binnen kan er absoluut niet gerookt worden en me ouders weten niet dt k wiet of hasj rook enzo dus cake bakken thuis is ook geen optie)

 

nja alvast bedankt mense

 

greetz tikkel :P

 

Op 1 kan ik niet echt antwoorden ik ben ten slotte geen doctor maar neem Jahbless' advies maar aan, dat lijkt mij ook een goede optie. 2, ja als je een goede soort hebt of een goede "cocktail" kan je lang genoeg stoned / high blijven dat je op het schoolfeest ook nog knetter bent, en als je wilt dat leraren het niet zien kan je het best een beejte van dat zogenaamde "Minhavez" in je ogen doen dat moet helpen. Ik had laatst een cocktail in een joint, daar was ik zeker 3 uur stoned van (moet je na gaan wat er gebeurt als je het puur rookt. . . ! VUURWERK !)

 

Don't worry, be happy :P

Edited by Mr.Canna-Butt

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar nog ff vraagje hebbe jullie ook dat jullie na het smoken zo moe worde :verrygood (we smoken voornamelijk wiet)

 

Ik heb dat ook precies. Ik smoke niet zo veel op zich, maar bijna altijd als ik het doe dan word ik moe. Het kan toch bijna niet zijn dat ik altijd een soort heb je moe maakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb dat ook precies. Ik smoke niet zo veel op zich, maar bijna altijd als ik het doe dan word ik moe. Het kan toch bijna niet zijn dat ik altijd een soort heb je moe maakt?

 

Nee dat is waar het ligt dan mischien toch aan je "afweringsstelsel" (of zo iets :innocent: ) of mischien ligt het aan het moment dat je het gebruikt. Je moet eens rondvragen of je niet een wat pittiger soort kan vinden (Super Skunk of White Widow bvb) maar pas op niet te veel erin doen want die zijn namelijk nogal ... sterk :whistling Succes

 

Don't go to sleep if you're stoned, you may never wake up. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt er meestal aan wat je aan het doen bent. Wiet is zoals de meeste van jullie al wisten een gevoelsversterker: Benje niet veel aan het doen als een beetje hangen enzo en je was toch (misschien) al een beetje lam dan wordt je dat zeker! Het beste kun je dan iets actief gaan doen, zoals op een feest wat dansen of gaan voetballen ofzo, helpt bij mij meestal wel! :verrygood

 

Jah peace :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand misschien nog vette dinge die je met een blunt kan doen ???

 

greetz tikkel :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook leuk om te doen is om de rook langer in te houden dan merk je het ook harder

 

met zun 2e doe je

 

 

menneer a neemt trekje houd rook in tot dat menneer b trekje heeft genomen als hij klaar is dus weer de joint van zun lippen haalt mag menneer a uitademen en als hij weer een trekje heeft genomen mag menneer b uitademen en ga zo maar door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben wel eens een dobbelspelletje gedaan,

dit heb je nodig:

 

Asbak

6 grote vloetjes

stukje hasj

topje wiet

een hoopje sigarettentabak

dobbelsteen

 

maak hiervan

één wietjoint

één hajsjoint

en 4 met alleen tabak

nummer de tipjes 1 tm 6

 

 

 

nu ga je gooien, gooi je een 1 dan pak je nummer 1 en die steek je aan, je mag hem net zolang houden tot een andere de 1 gooit. dit geld ook voor de andere nummertjes. Wel met rijstevloei, anders branden ze zo snel op. als je een ander nummer gooit, dan mag je hem houden, of je legt die in je hand zit in het asbakje

 

niet te snel spelen, lekker relaxt

 

om de beurt gooien.

 

(bewaar wel wiet over voor aan het eind van de avond, je wordt er niet echt leip van als je pech hebt, maar wel super melig...)

 

"Ja geef maar door die nummer 1, nu ben ik aan de beurt"

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Meeste zal wel genoemd zijn, maarjah:

 

-Bluntje

-30 cm cone?

-Roll flu

-Maak je eigen waterpijp

-Mexicanen (wat die ene gast zei, jonkolucht inhouden,doorpasen, pas uitblazen als die J weer bij je is)

-Dierenspel (noem een dier wat begint met laatste letter van vorige dier. En dan die J doorpasen. bv Aap - Paard - Dromdedaris etc)

-Tulp maken

-Windmill

-Atie - spel (Noem elke x een woord wat eindigt op atie/azie. Bedenk gewoon grappige dingen, flippatie trippatie ----EDIT----nazi ;)

 

ehh.. :lol:

Edited by Scafa033

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...