Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Antony

Grootste Opbrengst

Recommended Posts

aalo

 

ik ben et wel met freud eens:P

 

mense die met chemische stoffen wiet gaan kweken kweken meestal TROEP

houd bij een biologisch grondje en kweek met LIEFDE.

 

 

 

freud :verrygood :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey wie praat er hier over chemische stoffen man ik ga gewoon normaale spullen gebruiken.

zie je dat bedoel ik nou ik haat dat mensen die zogenaamd alles beter weten en daardoor je hele topic verpestten je weet helemaal niks over mij dus ga niet van die achterlijke dingen lopen roeppen hier.

 

nogmaals ik wil gewoon leren kweken met de normaale spullen uit de growshop in de buurt. en me enige vraag was welke plant het meest opbrengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke :specool :verrygood

 

ik zouw dan voor een witte soort gaan

 

zoals white widow bijvoorbeeld

 

succes houd het ndan ook echt biologisch he :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, wat een gezeur weer..

laten we nu allemaal even een dikke joint draaien ,alles even relativeren en weer tot elkander komen. :wacko:

 

Dure soorten zijn van goede genes,, dus kies inderdaad een langbloeier, maarrrr, een langbloeier is niet zomaar wat, dat betekend ook weer wat meer weken risico dat t mis gaat, beesjes, grond verzuurd, noema maar op wat voor een ellende je kan krijgen in die paar weken extra,, De sativa's zijn een slag apart, deze lady's moet je met veel respect behandelen..

elk foutje wordt meteen afgestrafd..en vereisd dus ook enige ervaring om ze tot volwaaridge bloemen af te rijpen..

Je zal dan ook vanaf zaad moeten gaan werken anders krijg je gewoon de genes niet in huis, want de gs, heeft alleen maar PP of een andere 3€ wiet klaarstaan..

 

PP is een soort die zich vrij makkelijk laat behandelen, ze groeit as een speer, en heeft moie dikke toppen,, tis een van de grote opbrengers,, bloeitijd van ongeveer een week of 9.

Ze doet niet moeilijk als je eens een keer foutje maakt,, wiet komt der altijd aan, en ze is nog vrij wit ook..

Bloeimakkelijk af,, en heeft een popcorm effect waar je u tegen zegt...

 

WW daarin tegen kan nog wel eens tegenvallen voor een beginner, ze luisterd veel nauwer qua voeding en watergift,,, ook t klimaat is de WW en zeikerd, dit wietje , kan een prachtige opbrengt geven, maar dan moet je toch wel weten wat hoe en waarom..

 

 

 

zow chill weer, en smookze Dudes...

 

Take care.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee An Tony

 

Respect eer ge respect krijgt

 

de manier van vragen en antworden geeft alleen maar meer redennen om zo te reageren !!(johan C )

 

dus ff relaxt en lezen :verrygood

 

De vriendelijke Mega opbrengst groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Antony,door klachten van gebruikers is mijn aandacht weer naar dit topic toegekomen,aan je manier van schrijven moet ik vaststellen dat je waarschijnlijk nog tot de jeugdige jaren behoort?Geen enkel probleem hiermee,maar je moet het wel netjes houden,het is hier een hobbyforum waar ook wel plaats is voor mensen die wat grootschaliger denken,zolang het maar netjes blijft,schelden is niet aan de orde,het gaat al lang goed zo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet jij als moderator de oorzaak van de klachtten opzoekken.

IK begin een NORMAAL topic met een normaale vraag en ik laat me niet voorschut zetten door een of andere onnozel die niet eens weet waar ze het over heeft.

 

ps ben 21 dus weet best waar ik over praat en word gewoon kwaad om dit soort dingen.

 

dus als jij als moderator je werk goed wil doen verwijder je alle posts die geen antwoord geven op mijn vraag !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee antony K

 

Je hebt wel een kort lontjuhh he ,

 

dit is een forum over Weed dus de mogenlijkheid dat er door iemand op wordt gereageert die een blow op

 

heeft is dus groot .

 

dus relax en steek er zelf ook 1 tjuhh op ( ritteling wil ook wel eens helpen ) :verrygood

 

de vriendelijke ritteling groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan moet jij als moderator de oorzaak van de klachtten opzoekken.

IK begin een NORMAAL topic met een normaale vraag en ik laat me niet voorschut zetten door een of andere onnozel die niet eens weet waar ze het over heeft.

 

ps ben 21 dus weet best waar ik over praat en word gewoon kwaad om dit soort dingen.

 

dus als jij als moderator je werk goed wil doen verwijder je alle posts die geen antwoord geven op mijn vraag !

 

Je komt over als een 16 jarige in mijn ogen.

Als je even de zoek functie gebruikt had dan had je je antwoord allang gehad en had je deze discussie niet hoeven starten :verrygood

En leer quoten!

 

De pot verwijt de ketel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe daar kan het aan liggen ja want ik blow namelijk niet :verrygood

 

TIP !!!! Begin er aan :wacko:

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je komt over als een 16 jarige in mijn ogen.

Als je even de zoek functie gebruikt had dan had je je antwoord allang gehad en had je deze discussie niet hoeven starten :verrygood

En leer quoten!

 

De pot verwijt de ketel.

 

aan je avater te zien kom jij over als iemand van de keilerweg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jij had zuurstof te kort bij je geboorte want veel hersens heb je niet.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is netjes gevraagd,hier maak ik echt geen woorden aan vuil....

SLOTJE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...