Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dokkie

Laten Ze Ons Nouw Nooit Met Rust???

Recommended Posts

Welkom bij Rookzone Marian!!

 

Jazeker je bent ons eerste lid,..naast mij als oprichter, de voorzitter en onze secretaris.

Je zal zo snel mogelijk horen wanneer we onze eerste vergadering plannen.

Dan zul je ook de rest natuurlijk ontmoeten..

 

Oprichter: Dokkie

 

De Rookzone Vereniging,

 

10-06-2007

 

Super :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meld me aan voor de vereniging! en ben bijzonder geinteresseerd in een keurmerk voor wiet, ik wil m'n steentje wel bijdragen.

Ik heb een idee:

Open een telefoonnummer/e-mail adres waar een kweken aan de start van z'n kweek heen kan bellen om een afspraak te maken voor inspectie. Alles wordt gecheckt op t keurmerk blablabla. Geef de kweker een nummer/nickname niks administratie van adressen en niks lid worden oid. Geef de kweker instructies om tussendoor bellen voor tussentijdse inspectie, laat hemhaar bellen vlak voor de oogst, hoppa lading stickers geven waar de datum van de laatste inpectie op staat die op de zakjes geplakt kunnen worden ofzo kweenie wat voor systeem daarbij gehanteerd moet worden misschien 1 sticker voor z'n zak waarin hij t aan z'n afnemer aanbied. Misschien kan er bij de kwekers op deze manier vertrouwen worden gewekt.

wie weet werkt t op deze manier maar wellicht zijn er kwekers bang voor afluisteren vie die telefoon ofzo. Dan kan dr een postadres gemaakt worden waar er via de post afspraken kan worden gemaakt brieven die binnenkomen na inspectie vernietigen.

 

grt Tommey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkome bij ''De Vereniging Rookzone'' dudes.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En velen zullen volgen.................................

 

:whistling :) :(

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergaderpunten voor de eerste ledenvergadering van Rookzone,

 

 

*Gedrags code voor rokers opzetten.

Bijv. Wanneer is roken ongewenst? Zoals in de directe omgeving van kinderen.

 

*Wat zijn de gevolgen van het anti rookbeleid.

Bijv.Wat zijn de gevolgen voor coffeeshops.

Welke coffeshops of andere horeca hebben al nieuwe voorzieningen getroffen.

Hoe is Europa betrokken bij het anti rookbeleid.

 

*Waar komt de anti rooklobby vandaan?

Bijv. Wie zijn Stivoro, Christelijke Organisaties? en wie nog meer?

Wat is hun werkelijke motivatie?

 

*Geloofwaarigheid bepalen van de eenzijdige antirook onderzoeken.

Bijv. Onderzoeken over meeroken, medische kosten voor rokers ,

volksonderzoekn die er op gericht zijn te tellen hoeveel mensen

er tegen roken of coffeeshop of gewoon tabak zijn.etc...

 

*Mogelijkheid onderzoeken hoe er nieuwe onderzoeken kunnen

komen die de waarheid aan het licht brengen.

................................................................................

 

Rookzone

 

Rokers uit verschillende lagen van onze samenleving zijn verenigd in de ''Rookzone''

 

Rookzone is een noncommercial vereniging die is ontstaan uit de behoefte ons rookrecht te behouden.

Rookzone vindt de huidige gang van zaken omtrend rokers en niet-rokers niet bevordelijk voor onze samenleving.

Het totaal uitsluiten van de roker uit het publieke leven is in de ogen van onze leden niet tolerant.

Lid worden van ''Rookzone'' draagt bij aan het behoud van ons rookrecht en het behoud van onze tolerante cultuur.

 

Rookzone biedt rokers en niet-rokers comfortable manieren van samen zijn.

Rookzone draagt een warm hart voor de rokende genietende mensen uit onze cultuur.

En wil zeker niet dat deze groep zich uitgesloten of gediscrimineerd voelt.

 

Om het roken in onze samenleving voor alle partijen zo prettig mogelijk te maken werkt de vereniging aan oplossingen welke het mogelijk maken voor aangesloten horaca establissement houders ruimte reserveren voor onze rokende leden.

................................................................................

..........

 

 

Heb je zelf nog andere punten schrijf ze op en laaat het ons weten..

De datum en locatie voor de eerste vergadering wordt via Email door gegeven.

 

 

 

 

 

 

Rookzone doet een oproep voor juridisch advies en meedenkend vermogen.

 

 

latersss............. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Dokkie,

 

Zit je nu al in een procedure verwikkeld dat je van juridische bijstand moet worden voorzien? En zijn de problemen zo groot dat je een heel team van advocaten nodig hebt, is één advocaat niet voldoende om de omvang van de procedure te kunnen verwerken?

 

Of,

Is het meer een algemene oproep voor juridisch advies en meedenkend vermogen?

 

Als,

Het echt noodzakelijk is om drie jaar stage en een advocatentitel te koppelen aan het onderhavige profiel, kan ik helaas geen gehoor geven aan de oproep. Maar misschien is in de nabije toekomst het alleenrecht van de advocatuur niet meer van belang en kunnen JURISTEN in het algemeen je bijstaan in juridische procedurele verwikkelingen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot,

Ik was pas het derde lid, Kom op mensen, blowen is een vorm van roken hoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Asgrow,, ik ben blij met je man. :verrygood .

 

Dit was inderdaad een oproep voor juridisch advies en meedenkend vermogen..

 

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet maar.. ik vind wel dat iedereen het recht heeft te roken blowen drinken, het recht om te leven of langzaam te sterven :lol:

Eigen verantwoordelijkheid daar ben ik voor, de overheid moet niet met 100.000 camera's voor Big Daddy spelen.

 

En ik lees dit topic nu voor het eerst, zag dat ontwerp van AS Grow, over het gedoogd kweken. Heeft dat hier wat mee te maken ook, ik ben benieuwd hou deze topic in de gaten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's all quit at the western front.. :specool

 

Hi Speedy,

 

jaman inderdaad en dat recht laten we ons niet afpakken!!!!

Sterker nog..

Rookzone heeft als doelstelling, dat de roker en zelfs de niet-roker er allebij beter vanaf komen.

Dan tot nu toe het geval is geweest...

 

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn als ik dit lees krijg ik echt een brok in mijn keel.... Was onze toekomst maar fictie :specool

 

Als koffieshops en kroegen een symbolisch bedrag vragen van 1 euro en dit verekenen met je eerste biertje die je koopt dan heb je toch een vereniging?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi raw,

 

leuk bedacht,maar we hebben geen geld nodig om ons te verenigen. gelukkig nog niet..

Rookzone heeft de beschikking over alle nodige fasseliteiten.

Wat we wel nodig hebben zijn mensen die, net als onze leden, behoefte naar een vrijheid voor rokers en niet rokers hebben.

Mensen die, net als onze leden, het spuugzat zijn om steeds meer ruimte in te leveren en ,als indianen in the NewWorld, verdreven worden naar rookreservaten..

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz, dok, m`n aanmelding gemist ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@suff.....you've got mail. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom bij Rookzone Suf!!

 

Bedankt voor het aanmelden je bent ons vierhonderdeneenenvijftigste lid.

Je zal zo snel mogelijk horen wanneer we onze eerste vergadering plannen.

Dan zul je ook de rest natuurlijk ontmoeten...

 

[zat in m`n spamfilter ]

 

, zatte Sarkozy hypocrisie ten top !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

What shall we do whit the drunken sailer??? :lol:

..

 

Spam? :lol: lol

 

ps: de nieuwe rookzone-site bijna klaar.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd naar je nieuwe Site , Dok, je weet dat ik als dit onderwerp aanbreekt gal begin te spuwen.

Dat ze willen stoppen met roken schrikt mij niet meer zo af , dat zal toch wel gebeuren maar er zijn nog meer basic dingen die verboden gaan worden, Zoals knoflook, uien, bepaalde vitaminen en mineralen ....

kijk en dan wordt het pas ECHT scary , op deze manier heeft je lichaam niet genoeg kans om een normaal werkend afweringsysteem te hebben. Dus heb je gewoon niet genoeg energie om je Joint te kunnen vouwen en denk nou niet dat dit weer van die duistere verhaaltjes zijn .

 

Onze mensen die besluiten nemen voor de EU com. hebben dit voor ons besloten dit alles verandert in 2009...... dus dat is erg kort dag.

 

Ik stel voor dat alle kwekers van het land hun mannetjes een keertje niet omhakken en spaar dat zaad op tot volgend jaar . Dat hebben we genoeg zaad om de hele focking EU vol te zetten, en dat is ook het enigste wat uiteindelijk zal helpen. Niet meer wachten op groen licht want dat krijgen we toch niet ...nooit meer..

Vanaf nu is het erg belangrijk dat de mensen voor de AARDE opkomen en niet nog 10 jaar wachten want er is al zo verrot weinig overgebleven. Dan kom ik weer bij onze groene Godin, deze plant staat er om bekend dat het de beste plant is voor : zuurstof productie, het verrijken van bodemgrond na landbouw , en nog meer als 10.000 toepassingen die we vandaag de dag beter kunnen gebruiken om het Milieu te sparen.

 

Dus spaar op die zaadjes en zet ze volgend jaar op z,on veel mogelijk plekken uit in de EU. misschien als we dit een paar jaar doen dat er weer genoeg in de Natuur zal staan.

Ik zal me in ieder geval bij je aanmelden Dok, je weet dat ik je zal steunen in het gevecht tegen de Bullshit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Dokkie,

 

Als toevoeging voor de eerste ledenvergadering:

 

- Wat is het doel van de vereniging?

Het behoudt van het recht om te roken.

Misschien kunnen we dit nog uitbreiden.

Het behoudt van het recht om in het openbaar, in overeenstemming met de te respecteren wensen van directe omgeving, te kunnen sigaret roken, blowen, pijp en sigaar roken.

 

- Hoe wil de vereniging dit bereiken?

Door middel van een gedragscode door en voor rokers opgesteld, ter bevordering van het collectief beeld tijdens publieke discussies en ter ondersteuning van de individuele roker.

Door middel van een lobby richting de horeca gelegenheden(en misschien in het bijzonder de coffeeshops) voor het behoud van het recht van de roker binnen deze gelegenheden.

 

- En dan in plaats van, of in toevoeging tot, het toelichten van de negatieve lobby in oorsprong en politieke kleur, kunnen we ook de positieve kant bekijken. Waar komt het recht om te roken eigenlijk vandaan? Waar baseren we onze liberale(hint) gedachte van individuele vrijheid op.

 

Noot

Voor de oprichting van een vereniging moet je maar eens de artikelen 26 en volgende, van het Burgerlijk Wetboek erop naslaan.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we de natuur zijn gang laten gaan, overleven de sterkste, zo gaat het altijd.

Wat je ook doet in je leven, de keuzes die je kunt maken, het gaat erom wat je er zelf mee doet.

Ik zal blijven vechten voor mijn vrijheid, om te kunnen doen wat ik al heel mijn leven heb kunnen doen.

Laat niks meer van me afpakken :lol:

Zo heeft ieder zijn doel, maar ten slotte willen we allemaal maar een ding...................... ;)

 

Juist. :specool

 

Grtz Blowsterke :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: goed Asgrow,, perfecte aanvulling....

De punten zijn toegevoegd,,,

 

 

go,go,asgrow,,,, :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil er aan toevoegen dat het roken van sigaretten (gebruik van nicotine) bij sommige psychische aandoeningen aantoonbaar als medicijn werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En verhoogd in zekere zin zelfs de consentratie..

Ik ben de link al het zoeken met deze info.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook als slaapmiddel werken sommige soorten beter als welke medicijn dan ook.

Het zou een strop zijn voor de pharmeutische industrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...