Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snowy

Meeting Utrecht

Recommended Posts

Is het misschien een keer een goed idee om op Utrecht CS af te spreken en vanaf daar vervolgens in 5 minuutjes naar de koffieshop te lopen? Dit zou dan toch een voor ieder goed berijkbare meeting worden? Of zit ik er dan nu toch naast ;) De datum en is misschien makkelijker in overleg met anderen vast te stellen... Nah laat t maaar weten, ik ben benieuwd......

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom naar de shop? In utrecht zijn er veel leukere plekken ;)

Maar vind het wel leuk idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrecht is wel het centraalste punt van Nederland om af te spreken. ;)

 

Nu nog paar data s voorstellen en tijdstip.............. :)

 

Succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee ;)

Mischien kunne we ook wat in amsterdam regelen , dan ben ik 100% aanwezig

 

gr nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic gaat over utrecht niet over A'dam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrecht is voor mij ook niet echt in de buurt...

Het noorden moet er ook maar eens aan geloven, maarja volgens mij valt het mee met het noorden op wf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja en zeeland en zuid limburg en ameland ;)

 

Utrecht it is! Stel een leuke spot voor en een datum en ik ben er bij. Voor degenen die ergens anders willen meeten: Wat let je! Blijf niet op je gat zitten en organiseer het gewoon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad voeg de daad bij het woord ;) ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals jullie wellicht gezien hebben heb ik inmiddels een topic gestart over waar we ongeveer allemaal zitten. Dat zou het wellicht makkelijker maken om iets te organiseren, maar behalve stemmen, post ook eventjes waar je zit. http://www.wietforum.nl/Waar-Zit-Iedereen-t24508.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor een plekken vinden jullie goed voor zo'n meeting? Toch niet alleen de shop :verrygood ?

Datum ergens na halverwege maart, ivm beter weer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben jij helderziend speedway? 21 juni zou ik zeggen, de 22e regent het :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer een gevoel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de kwelsels van t minderjarig zijn volgens mij :verrygood Maar Whazzup bij de Utoop willen ze ook de tuin wel beschikbaar stellen vr een BBQ, khad t er laatst over de meetings van t forum en de baas heeft t zelf aangeboden :wacko:

 

Maareh in Utecht die coffeshop met die kelder eronder, tis dak de naam ff kwijt ben omand die me kan helpen? Dat zou misschien een mooie shop zijn om ook als t weer nog niet optimaal is eens in Utrecht te kunnen meeten...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom uit hartje ede maar ja vind het zo'n ego om te zeggen doen het in ede ligt niet erg centraal ben er mee eens dat utrecht het centraalste licht en altijd goed te bereiken met de trein!!!!

 

waar we het moeten doen maakt me niet uit !! ik ben niet zo bekend in utrecht duzz dan maar ff zoeken ( misschien is een bijeenkomst op het gs geen slecht idee!!!????)

 

maar ja als we het over eind maart kunne hebben ben ik erbij loop nu nog stage :verrygood maar die is 28 maart voorbij dan wel school maar how gives a fuck !!!.

 

kom op mensen het hoef geen meeting van het jaar te worden maar mag naturlijk wel :wacko: maar doe is wat water bij de wijn en niet zo zeiken over de bereikbaar het ( help het is niet achter in mijn tuin dus ik kom niet )

 

we hebben het dus over utrecht iedereen die wat anders wil GET DA HELL OUT OF THIS TOPIC!!

 

mij heb je mee dus dat is er weer 1 bij

 

 

weekend lijkt me het beste ( wekr dan wel in de horeca maar daar is wel een mouw aante passen <----- zie je dat water bij de wijn doen !! de meeste mensen die werken zijn in het weekend vrij duzz meer animo

 

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft "die shop" in Utrecht in de Kelder,

 

Je hebt inderdaad de Sarazani, maar ook de andersom en kortom nog enkele andere shop in kelders, het is immers Utrecht met haar werfkelders.

 

Maar als in een shop wordt afgesproken moet je wel rekening houden met evt. minderjarigen. Over het algemeen wordt in Utrecht behoorlijk gecontrolleerd op leeftijd.

 

Maar ja waar dan wel, heh? In Utrecht geldt het blowverbod binnen de centrumring. Dus we kunnen zelfs moeilijk buiten blijven staan met ons jointje.

 

Misschien moeten we een gedeelte van de jaarbeurs afhuren waar we samen kunnen komen. (nodigen we meteen producenten en anderen uit en noemen het; "Hoogleven beurs 2007")

 

Als het over een paar weken inderdaad beter weer is kunnen we zelfs in het park afspreken. Maar persoonlijk heb ik een voorkeur voor de wiet van Bordeaux.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet voor de eigen wiet :specool ?

Zelf kwam ik vroeger altijd bij Sarasani. Groot scherm waar chille concerten worden afgespeeld, ruimte waar je lekker rustig kan zitten.

Maar ze zijn inderdaad strenger geworden(vooral sinds de zomer).. en minderjarig blijft minderjarig :verrygood

 

Een bootje voor op de singel is natuurlijk ook erg gaaf, is blowen nog gedoogd ook :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh ja natuurlijk,

 

Niets boven eigen kweek. Maar soms kijk ik ook wat zoal op de markt verschijnt.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

minderjarige hebben niets te zoeken op meetings, een lekkere reclame voor dit forum kijk daar heb je al die volwassenen met hun nieuwe generaties blowers net alsof wij hun tot blowen aanzetten dat kan neit de bedoeling zijn ( wel relax dat hier minderjarige blower op het forum komen daar niet van, ik was zelf 13 toen ik mijn eerste smookte maar het gaat om het imago wat we elkaar dan aan doen ).

 

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je image?

Think free, live free

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, waarom zie ik deze meeting nu pas....

Althans, voor zoverre het een meeting moet gaan worden,

want volgens mij komt er in centraal nederland niets van de grond zo te zien???

 

 

Date and place and i'll be there

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van zaterdag 14 juli, 21 juli of 28 juli, rond de klok van 20.00 uur of misschien al in de namiddag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 juli groningen dames en heren! pff... Mikeh maakte de fout al eerst :verrygood Dat trek ik niet hoor, twee op één dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...