Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bazz f

Eerste Kweek Buiten

Recommended Posts

Ik ben nu nog binnen bezig maar wil dit jaar ook zeker buiten gaan beginnen dus heb ik een vraagje: Heeft iemand ervaring met de soort Highway Delight en Four Way Specials? Ik zit nog te twisten of ik ze in 50 L potten zet (via mijn werk) of in vaste grond. Voordeel van potten is dat ze kan verplaatsen wanneer ik wil maar er zit natuurlijk een beperking op qua groei. Voordeel van vaste grond is dat die beperking beetje wegvalt maar qua positie in mijn achtertuin is dit weer een nadeel. Ik ben wel van plan om de zaadjes eerst te laten voorgroeien en dan pas naar buiten te gooien. Dus als jullie iets weten hoor ik het graag! Alvast bedankt! Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Bazz fucker,

 

Had je al gekeken in de plantenkamer voor die Highway Delight en Four Way Special ?

Ik zou ze in potten doen.

Al is dat wel een hulpmiddel :specool

Je kan dan wat later beginnen en/of verduisteren

 

Succes en we zien je wel in de outdoor verslagen ?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee heb ik nog niet gekeken zal straks even kijken. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden maar moet nog ff doorlezen hoe je foto's plaatst en natuurlijk wachten tot het seizoen daar is. Binnen gaat het naar mijn mening goed daar zal ik binnenkort ook wat foto's dumpen mazzel BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou de Highway Delight valt af en daar komt Early Misty voor in de plaats. Ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Early misty wil ik ook proberen..maar het probleem is..: Oogsttijd : na 8maanden :s

 

 

Early Misty (Nirvana)

 

 

 

 

 

Early Misty is en kruising tussen Misty en een super vroegrijpende skunk. Het is de sterkste buitenwiet soort. Early Misty groeit kort en heeft brede bladeren. Early Misty kan lage temperaturen verdragen en is bestand tegen ongedierte. Sommige planten hebben een licht koffieachtige geur als ze goed verzorgd zijn. Plant hoogte: kort- voornamelijk Indica Stoned of high?: stoned- lichamelijke Indica buzz THC gehalte: hoog 15-20% Bloeitijd: 8 weken Opbrengst per plant : 450 gram Oogsttijd: na 8 maanden

 

 

 

 

 

 

 

 

is dit niet erg lang..8maanden? ;)

 

grt Weedblaadje;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu alvast binnen laten ontkiemen en voor laten groeien 18/6 en dalijk als mei in zicht is en het weer ook toe laat dan naar buiten gooien. denk dat dat het beste is al ben ik nog zeer onervaren. Ik heb de zaadjes overigens wel al binnen dus bij mij gaan ze zeker de tuin in. ik laat je wel weten hoe het gaat en hopelijk jij mij ook als je toch heb besloten om ze te nemen Weedblaadje. En ik heb een foutje gemaakt want de 4 Way Special is indoor maar dat kan nog gebruikt worden voor een 2e kweek natuurlijk Mazzel BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oww zo aan de reacties te zien dus niet echt een soort om aan te raden als je geen laatbloeier wilt? Jammer, maar ik ga het toch proberen, ik heb ze toch in huis en ik zie wel waar het schip strand(of waar de top bloeit). Ik haal sowieso wel andere zaden om vroeger te zijn, raden jullie wat aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet zeggen dat highwaydelight geen slechte keuze was! het voordeel van deze plant is dat ie niet al te groot word dus kan je hem makkelijker voortijdig verduisteren.en anders zou ik je de outsider of purple tops of early girl van high quality seeds aanraden, heb zelf zeer goede ervaringen met buiten planten van deze zaadbank . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steeds zie ik de zelfde discussie met de vraag outdoor--welk soort?

 

Terwijl het eigenlijk moest zijn outdoor--oogsten september-begin october moest zijn en dan vallen de meeste rassen af,ook als de naam suggereerd dat hij VROEG is.

 

Die 4 weg kruissing (Four way) valt af omdat het een indoor is en omdat de variatie zo groot is dat je niet kunt spreken van een ras.

 

Dus je moet de vraag eigenlijk stellen:wie heeft ervaring met een ras die in ieder geval voor 15-10 klaar is.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Early misty wil ik ook proberen..maar het probleem is..: Oogsttijd : na 8maanden :s

 

Early Misty (Nirvana)

 

bla..bla..bla..Bloeitijd: 8 weken Opbrengst per plant : 450 gram Oogsttijd: na 8 maanden

 

is dit niet erg lang..8maanden? :verrygood

 

grt Weedblaadje;)

 

Er staat niet "na 8 maanden".

Er staat Oogstmaand: 8

 

Een bloeitijd van 8 weken, oogstmaand 8. Dat betekend, als je het goed doet, als alles meezit, en er geen rare dingen gebeuren, is-ie in augustus klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In augustus klaar dat geloof ik niet wie weet dat uit eigen ervaring buiten de zaadboer?

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

In theorie zou het plantje klaar zijn, 8 weken nadat het aantal zon uren per dag 12 wordt.

Denk dat nirvana vergeten is erbij te zetten dat je dan moet gaan verduisteren vanaf half juni.

Dan kom je met 8 weekjes bloei tot eind augustus.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...