Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hé zielenrover,

 

Lache man je kastje. Maar ik ben toch benieuwd of je zo weinig rookt of verwacht je van je enkele plantje een gigantische oogst.

 

In ieder geval zou ik even in de informatie kijken van wietforum/kweken algemeen/ de info

 

Voornamelijk de onderwerpen over licht zijn voor jou van belang.

 

Tevens zou ik ook de micro/fluo topics bekijken onder wietforum/indoor kun je van andere compacte bouwers leren.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou je lampen wel dichter op je plantjes zetten nders gaan ze strekken en dat wil je niet hebben

 

ga je geen koolstoffilter kopen als je het in de garage zet? zou ik wel doen ivm met de geur

 

je moet ze proberen zo klein mogelijk te houden of te scroggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, je kan ze makkelijk binnenshuis houden met koolstoffilter!

Als het goed is ruik je helemaal niets :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej suc6 met je kweekje

 

Groeten Apollo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikke ikke ikke! :specool

 

Er is niet echt veel comentaar te geven.

 

Ze blijven mooi laag en gaan niet sprieten, dat is al een stap vooruit.

 

Ga je voeding gebruiken? Enne, dat laast plantje bij je update, staat die ook onder een spaarlamp of alleen onder die tl, bij mij heb ik er nu 1 onder tl staal en die geeft toch nog de neiging om iets te strekken namelijk, en aangezien de kleur blauw in het licht bevordelijk is voor de groei vraag ik me dat af :(

 

Verder ziet het er goed uit :) suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wat moet je zeggen.. tis nog niet echt spectaculair, maar dat komt nog wel als ze gaan bloeien :)

succes

Edited by indica_b

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie het kleine niet eert is het grote niet weert :)

 

Zoals hierboven al genoemd is, zet er nog een paar spaarlampen bij, zodat je in totaal 50+ watt hebt. En gebruik de scrog methode voor maximale opbrengst.

 

www.icmag.com, daar hebben ze een heel uitgebreid micro/fluo forum met heel veel van dit soort kweekjes.

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

het is niet perse nodig om meer spaarlampen te gebruiken, het is natuurlijk wel aan te raden

heb ook lowrider met spaarlamp gedaan, en het is goed gelukt, alleen jammerlijke afloop :(

 

maar succes, ze zien er al mooi uit, ga je zeker volgen en succes ermee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die eerste ziet er toch niet gestrekt uit? Dat hij een beetje wankel staat komt denk ik doordat je aarde een beetje los is. Komt wel goed met wat meer wortels, wellicht voorzichtig een klein beetje aandrukken. Ik zou ook wiebelen als ik zo'n klein kindje met zo'n groot waterhoofd was :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit hoor :whistling

 

alleen jammer dat die ene zo achter is gebleven

 

dat opsteken van die blaadjes moet je maar gewoon ff aankijken, mss trekt het wel weer weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is te warm(die omhoog krullende blaadjes)

En in die garage ! MOET EEN KOOLSTOFFILTER ! want als je daar 10 planten in zet onder 400/600 watt, dan gaat dat GEUREN, en zul je heel erg snel betrapt worden dus koolstoffilter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie niet wat je bedoeld

 

de voorbloei verschijnselen kan je meestal zien tussen de 5de en 8ste internode, als je een vergrootglas hebt moet je effe bij de 5de internode kijken of je al wat kan zien, zie je een soort van zakje met een balletje dan is het mannetje, zie je 2 kleine witte haartjes, is het een vrouwtje.

 

aangezien de 5de internode bij jou al wel te zien is maar nog niet goed genoeg zal ik effe w8en tot zondag en dan kijken,

 

je kan ook je verrekijker omdraaien en dan kijken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...