Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blauwezand

14x Mental Floss Onder 2x 400 Watt Cooltube & 64x Onder 6 X 600 Watt

Recommended Posts

ga je gang maar tokkie zit niks anders op ,om het niet te doen ,,ik weet het ook niet van dat soort plant ,maar ik zie het als een stikstof probleem tokkie ,,,miss dat er teveel stikstof in je bloeivoeding zit ,maar okay het is nu te laat om daar verder over te mauwen :specool

 

knip die pluimen eraf en hopeijk dat de hoofdtoppen ,wat gaan zwellen ,,en hou het in de gaten dus blijven knippen .,die uitlopers ,hopelijk worden ze compacter,laat het ons weten he ouwe :verrygood,hoe het vergaat met de dames in spe

Share this post


Link to post
Share on other sites

He tok beste toppen :verrygood

 

Vraagje doe je de planten ook dieven? Zo niet heb je het wel eens gedaan en merkte je verschil?

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is aan het menthal vossen :verrygood

 

Dit fenomeen noemen ze vossen en komt vooral voor bij sativa dominante planten,het is een naar trekje van de planten welke eigenlijk weg geselecteerd dienen te worden.Door een teveel aan stikstof of een lichtlekje kunnen dit soort planten kompleet te stress in schieten.

Daarom zijn selectie's zo belangrijk :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit fenomeen noemen ze vossen en komt vooral voor bij sativa dominante planten,het is een naar trekje Door een teveel aan stikstof of een lichtlekje kunnen dit soort planten kompleet te stress in schieten.

Daarom zijn selectie's zo belangrijk :verrygood

Dit wordt veroorzaakt door het Ethyleen hormoon in de plant,en dit geeft dan weer het signaal in deze planten om het gibberelines gehalte te doen stijgen,wat een vegetatief karakter opwekt,blikbaar zijn ze er erg gevoelig voor,heb het in de tijd grondig zitten bestuderen toen ik ook regeneratieproblemen had,dit was echter bij 5 planten in het hok,de rest had dit fenomeen helemaal niet,toen ik volledig stopte met de N toegift,verdween het effect,het stopte spontaan,ook zoals sannie al aangaf,lichtstress kan ook een oorzaak zijn,voor andere planten kan stress leiden naar tweeslachtigheid,wat het meetste voorkomt eigenlijk,en daar is dan weer een ander hormoon verantwoordelijk voor... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van / gefeliciteerd met die regeneratie / 2e internodebloei (...weet het ook ff niet meer... :verrygood )

 

het zijn flinke kanonnen geworden zeg! wat een enorme bladeren hebben ze ook gekregen! :specool

 

 

en... zou je dit nog een keer doen tokkie? of blijf je bij je leest? :tu

 

 

hoI! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ga je gang maar tokkie zit niks anders op ,om het niet te doen ,,ik weet het ook niet van dat soort plant ,maar ik zie het als een stikstof probleem tokkie ,,,miss dat er teveel stikstof in je bloeivoeding zit ,maar okay het is nu te laat om daar verder over te mauwen ;)

 

knip die pluimen eraf en hopeijk dat de hoofdtoppen ,wat gaan zwellen ,,en hou het in de gaten dus blijven knippen .,die uitlopers ,hopelijk worden ze compacter,laat het ons weten he ouwe :huh:,hoe het vergaat met de dames in spe

 

 

Heb gisteravond gelijk bij een stuk of 20 die pluimen weggeknipt.

Niet bij allemaal want zo kan ik kijken of het verschil uitmaakt.

 

Geef vanaf heden alleen nog water met enzymen(was ik toch al van plan) dus mocht het een stikstof probleem zijn dan heb ik dat hopelijk OOk snel opgelost :specool

 

 

Jaimy,

 

Kijk ff bij "test en revieuws"

Daar heb ik een test met Plagron voedig gedaan waarbij ook gediefd is.

 

 

Sannie,

 

stikstof ok

 

maar

 

lichtlekje "now way" ;)

 

 

Rataplan,

Ben gestopt met voeding geven dus mocht het een stikstof probleem zijn hoop ik dat het nu snel verholpen is en dat de toppen nog wat aan zullen dikken.

 

We moeten ook niet vergeten dat we het hier over planten hebben van 120-140 cm :)

Bij de Mental Floss van Blauwezand zijn de planten kleiner en dus ook de uitsteeksels bijkbaar véél kleiner.

Als het goed is plaatst hij daar nog wat foto's van ;)

 

 

Glazenwasser,

 

Ja we zouden bijna vergeten dat het toch wel behoorlijk dikke kanonnen zijn geworden.

Waarschijnlijk ga ik ze nog een keer proberen maar dan wil ik ze een stuk kleiner houden.

Ik denk dat het resultaat dan (nog)beter zal worden.

 

Enne, tokkie houdt zich ook bij zijn leest hoor ;)

Dit is maar een testhokje.Maar wel een waar veel tijd in gaat zitten :tu

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn inderdaad flinke jongens geworden. Ben benieuwd naar die van BZ.

 

p/s Tok, wanneer ben je jarig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn moeder zegt altijd: Jongen jij bent nog niet jarig, dus ik weet het niet Jopie :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk reageren ze erop tokkie ,en dat ze maar lekker hard worden ,,ik zeg altijd maar : slap voor het gat is niks ;)

 

 

 

 

sorry ben geil vandaag , :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt tok had de test wel een stuk gelezen ooit maar had daar overheen gekeken ;)

 

Het is voor mij iedergeval wel duidelijk.

 

Succes verder nog :specool

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer dan een update vanaf mijn kant, aangezien jullie benieuwd waren

hoe ze er bij mij bijstaan.

 

Inmiddels zijn ze lekker opgeschoten en lijken de toppen wel een bol te worden, tot op

heden blijft dit doorgaan :specool

 

De uitlopers waarover tok het heeft daar heb ik niet z'n last van, ze waren er wel

maar zijn redelijk dicht gegroeid, kijk maar naar de nog een beetje witte topjes van

de hoofdtopppen.

 

Vanaf maandag/ dinsdag ga ik stoppen met het geven van voeding en ga ik over

op het geven van afgezuurd water, met een beetje geluk zijn ze dan van het weekend klaar

maar als ze zo nog aandikken heb ik er geen bezwaar mee dat ze nog langer staan ;)

 

Ondanks dat de planten "maar" onder 2 tubes van 400 watt staan zijn het toch grote/dikke toppen.

 

Daarnaast komt er een heerlijke zoete geur van de toppen die nu wel erg vol zitten met hars,

ook zijn mijn hoofdtoppen niet fluffy zoals bij tokkie, wellicht omdat ik niet van die beatrixhoedjes heb

als tokkie.

 

Durft iemand een voorspelling van het gewicht te doen??

 

med_gallery_6264_1360_1301362.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_1537786.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_1213605.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_391649.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_2032584.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_858203.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_1406145.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_754420.jpg

 

 

med_gallery_6264_1360_1743826.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er puik uit man, hou wel die verdorde topbladeren in de gaten, laat ze niet in je toppen verdwijnen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn ook mooie buds. Ben benieuwd wie er gaat winnen ,Tok of BZ.....

 

p/s Je zou wel wat langer mogen spoelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit BZ :specool

 

Ik durf echt geen schatting te doen over het gewicht.(tusen de 0 en de 50 gram? :huh: )

 

Nog een weekje wachten dan weten we in ieder geval het natte gewicht ;)

 

Ik blijf t/m woensdag water geven(met enzymen) met een ph van ong. 6.2

 

Daarna een dag of 4 niks meer.

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

eyyyy! :huh:

 

bij jou zien ze er o0k lekker uit blauwe, chapeau! :specool

 

 

ben benieuwd wat het gaat worden. de voorpelling blijf ik je nog even schuldig. 't zal wel een smaakkoning worden iig.! ;)

 

 

hoi! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte update:

 

En ze worden zwaarder en groter :specool

 

Gisteren voor het eerst afgezuurd water meegegeven, ben benieuwd hoelang het nog

duurt voordat ze om kunnen, denk dat komend weekend nog te vroeg is.

 

Keep u posted

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopie, dit keer geen pics, later in de week zal ik nog wat foto's maken.

 

Durf jij al een voorzichtige schatting te wagen??

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er zeker wel goed uit, nu snel erafhalen om weer gauw aan de slag te kunnen :specool

Enig idee wat het de volgende ronde gaat worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...