Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
richje30

Welke Planten Kweken Jullie>? En En Welke Plant Geeft Een Goede Combi Tussen Een Goede Wiet En Een Leuke Opbrengst

Recommended Posts

Ik vroeg me af wat jullie nu goede planten vinden om mee te kweken, en dan heb ik het vooral over

de opbrengst/m2 en de kwaliteit(thc gehalte) die je haalt ermee.

 

thx rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrijwel alle breeders geven hier richtlijnen voor, zowel wat betreft opbrengst als wat betreft THC gehalte. Het meest bepalend is natuurlijk echter hoe je kweekt. En nog veel belangrijker, wat vind je lekker? Stoned? High? Een beetje van allebei? Zacht geurig wietje? Haze? Het is meer dan alleen maar zoveel nogelijk THC van een vierkante meter halen. Bovendien: indoor? Outdoor? Middelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pp en nlx zijn knallers :verrygood als je maar een paar planten gaat zetten gewoon wat extra erbij en met de beste verder gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

NLX is een leuke opbrenger en heeft een lekkere smaak.

PP brengt ook leuk op maar daar vind ik de smaak te scherp van.

dus NLX is :P :P :verrygood :verrygood :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

NLX is al afgezaagd de smaak staat me niet aan, toch niet na dire jaar ervan te blowen.

De opbrengst daartegen is wel mooi meegenomen IDD.

Nlx IS EEN GESCHIKTE PLANT VOOR ELKE GROWER ZEKER DE BEGINERS ZOALS MIJ.

Snow White mss eens proberen, hoog thc gehalte mooite toppen lekkere smaak lekkere high.

 

voor de rest hangt het van jou af

 

Greetz bluebird

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Opbrengst is leuk meegenomen maar smaak en effect zijn voor mij belangrijker. En soms hoor je ook over een niet te lange bloeitijd, maar nu heb ik net een Jack Herer van 13 weken afgebloeid en dat is me een super wietje geworden. Prima opbrenger en echt geweldig effect.

Ik geef de voorkeur aan de smaak en een up high, maar ik kweek ook niet alleen voor de centjes. En dus zoek ik soortjes die ik interessant vind vanwege de smaak en het effect. En binnenkort een soortje vanwege de paarse bloeiwijze en het effect: de Purps.

 

Nu in mijn kast: de Blue Buddah

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

overigens: er is géén enkele soort NLX. NLX is Northern Light x ..... - en die tweede soort kan van alles zijn. Er is dus heel veel variatie in NLX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1 NLX (Northern Light x White Widow) staan nu :verrygood

We zullen zien wat ze opbrengt, en hoe ze smaakt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb momenteel zelf ook pp, tjes staan en niet voor het eerst, het is een makelijke plant, en de opbrengst vind ik super! :verrygood

En als mensen de pp te scherp vinden moeten ze het is proberen met bio voeding, van plagron bv.

En lekker spoelen de laatste week

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een antwoord kan toch niemand anders geven..

ga gewoon na wat je zelf het lekkerste vind qua smaak enz.,

kijk rond op het net, het krioelt hier van de info !

smaak blijft veel te persoonlijk.. :verrygood rook ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo een antwoord kan toch niemand anders geven..

ga gewoon na wat je zelf het lekkerste vind qua smaak enz.,

kijk rond op het net, het krioelt hier van de info !

smaak blijft veel te persoonlijk.. :smoke rook ze!

wij vinden AK47 nog steeds de lekkerste, keiharde toppen, zachte smaak, hoge opbrengst, maar op het moment geen stek te krijgen, dus zelf maar 20 x PP neer gezet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
overigens: er is géén enkele soort NLX. NLX is Northern Light x ..... - en die tweede soort kan van alles zijn. Er is dus heel veel variatie in NLX.

 

Ik dacht dat NLX voor Northen Light Xtra stond, een doorgefokte Northen light

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan dacht je dat verkeerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deef hier heeft binnenkort een AK47 moederplant. Ga van mijn huidige kweek een stek plukken en die groot brengen tot moeder. De stekjes die ik nu heb komen van een supergoede moeder af TMV VRIJ (of was het nou TVM, nouja iig dat kutvirus) Bij ontvangst hadden ze alle 6 al 7-vingerige bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rock,

 

ik had van de zomer wel ak47 stekjes :innocent:

 

 

kan je die nu ook nog krijgen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...