Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mad Scientist

Drievoudige Internodes

Recommended Posts

Ik kwam op een andere site een link tegen naar deze 'geweldige' genetica. Een plant die in plaats van twee maar liefst drie internodes aanmaakt! En dit alles kan uw deel zijn als u nu even in gespreide betalingen het luttele bedrag van 20.000 Canadese Dollars overmaakt! :showoff:

 

Met andere woorden, voor 20.000 Canadese pling-pling's hoeft u zelf niet meer te toppen/fimmen voor meerdere internodes... Is dat even handig of wat..!

 

Men claimt 50% meer opbrengst (grote BS natuurlijk) en Ricky heeft er voor het gemak maar even z'n eigen naam aan gehangen, want zo doe je dat met een toevalstreffer. Over de verdere eigenschappen van de plant heeft hij het niet, maar wat maakt het ook uit als je drie internodes hebt... ;)

 

Dus allemaal snel je huis en auto verkopen voor ze op zijn! Deze kans wil je niet laten liggen... Vorige week waren ze nog $10.000,- dus koop ze nu voor ze volgende week $30.000,- kosten!

 

triplenode5.jpg

 

 

Zie je ze al bij jou thuis staan? Mooi he, met de complimenten van Ricky die alvast een optie heeft genomen op een huis in Beverly Hills. Hij neemt zichzelf namelijk wel degelijk serieus... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mafkees..

 

G-13b.JPG

 

hoezo amateuristisch?? :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha mad, wat een zever is dat allemaal.

echt grappig, tziet er niet uit en wie zal zo zot en dom zijn?

 

waarschijnlijk weeral een met colchichine behandelde mutatie troep.

met dit spul weet je nooit wat je zal krijgen, toeval.

 

amerikanen zijn er om op te vallen,

 

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit moet een grap zijn toch? Niemand is zoooo in-professioneel..

 

Payment procedures: Make multiple money orders total $20,000.00 . Any overpayment will be considered a donation to me. Thank you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vuile gore afzetter is het, ach hij maakt alleen zichzelf belachelijk zo.

 

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens neem het nou niet te serieus ;)

 

die knul heeft gewoon wat te veel gerookt.. heeft een gare camera die hij beweegt tijdens foto's nemen..

 

waardoor het lijkt of er 3 internodes zijn :P

 

greetz thug :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een bekende mutatie, trifoliate, komt in elke soort voor. Als tie de eigenschap stabiel heeft, nou veel plezier. Het betekent niets voor de opbrengst want na 7 nodes ofzo gaan ze toch uit elkaar groeien. Pbbbt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

IDD og , das waar , dacht ik eerst ook , vet plantje.

K hed dit soort van geval laatst ook nog gehad bij wateentje uit wat durban poison zaad.

 

k had er stekken van genomen hoor maar daar zeg je niks anders aan als een normaale stek n tid echt maar juist die enkele onderste die er aan meedoen, en dat enkel bij die eene plant uit zaad.

 

maffe ricky, laarie praater, das dan ook weer enkel om uit zaad te keweken , nadien als stek is er geen flurk meer van te merken.

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kon het niet laten en heb die snuiter ff ge-emaild en verteld wat voor idioot ie wel niet is.. en kreeg dit als antwoord:

 

100% of the profits go to cancer research.

 

I dedicated my life to finding causes and a cure. I am humble about this so please lets keep this our little secret !

 

thank you,

Ricky Tavares

 

yeah right!

 

:showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe - het was lang geleden dat ik zo gelachen heb.

Bedankt, Mad, voor je prachtige opening van dit topic.

Met dit soort woordgebruik, in deze schrijfstijl - heerlijk.

 

En toch denk ik dat ons aller Ricky hier best wel eens 200.000 canadese pling-plings aan gaat overhouden.

 

Want je kent het credo:

 

Men wil nu eenmaal belazerd worden.

 

Er moeten, wereldwijd, toch wel minstens tien gasten zo dom en rijk zijn, schat ik in.

 

...aaahh...het is voor cancerresearch....ssstt.... ons geheimpje....:showoff:

 

Groet Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites
100% of the profits go to cancer research.

 

I dedicated my life to finding causes and a cure. I am humble about this so please lets keep this our little secret !

 

thank you,

Ricky Tavares

 

en je hebt er maar 1 tje nodig he ,

 

had dan wel ff mijn site iets meer verbouwt zodat het er een beetje uit ziet .

 

de vriendelijke Oplichtings Groenten

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...