Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kobuz

Beveiliging Buiten Planten Volgend Jaar

Recommended Posts

vur de geld, is de beveiliging :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ziet er erg handig uit man...

 

Ga eens effe kijken bij de lidl...

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig idee hoe het zit als er bijvoorbeeld vogels in de buurt landen van dit apparaatje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, maar ik gok dat ie dan ook gaat loeien. Heb ik zelf niet aan gedacht. Ik ga ze zelf ook niet kopen, want heb toch een balkon waar niemand op komt. Maar had het wel eens langs zien komen in andere topics en leek me een goede tip. Net zoals de termo/hygro meter van de lidl :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

enig idee hoevaak een hokje word opgerold, omdat de buren klagen over het alarm?

 

Maak het iig een -stil- alarm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, das waar.. maarre.. Het gebeurt wel dat alarmen mensen waarschuwen die je juist liever niet waarschuwt..

 

ik heb de voorkeur voor felle lichten.. hebben de buren minder last van, ook met een aantal planten in de tuin zit je niet te wachten op burenruzie, en een bezoekje van de wijkpet ook niet denk ik..

tis maar een tip..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja geef je wel gelijk daarin, hoewel je je planten ook niet wilt laten stressen met felle lampen in de nacht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, daar heb ik zeker van gehoord. ik woon in een rijtjes (studenten)huis met de balkons twee aan twee. Boven en onder is dus geen ander balkon. Alleen de buurstudenten zouden erbij kunnen komen, maar dat hebben ze niet gedaan en zullen ze ook niet doen. Het kan niet anders dan dat zij het zijn geweest als mijn planten weg zijn. Dat weten zij ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel hoor,

vroeger ook in een studentenbuurt gewoont.

hebben ze mijn planten geprobeert te vissen.

 

ofwel met een werphengel van 3 hoog, naar mijn plat dakje ,1 hoog.

 

moet er wel lollig uit gezien hebben, zo idden in de nacht.

 

 

wiet vissen.

 

maarre..... liever niet nee.

 

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

een mensvriendelijke manier van planten beveiligen ??

 

denk niet dat als het alarm eenmaal afgaat het alsnog geen mensvriendelijke situatie word :)

 

:P :D

 

greetz thug :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kobuz: Goeie tip, bedankt :P

 

@Snsie: In 't donker heb je niet zoveel last van vogels en dan gebruik je zo'n alarm toch het meest :D

 

@OGDread: De sirene kun je op een plaats hangen waar de buren hem niet horen (binnen bv) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet gewoon overal alles vol! Wedden dat er genoeg overblijft voor een lekker vet 'winstje' ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, moeten ze toch eerst bij de onder buurman in de tuin komen. Ach ja, zolang ik het zelf maar vertrouw :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Freud we hebben ook niet allemaal de ruimte er voor en als je er meer in zet nemen ze ook meer mee :P

 

gellukig had ik vorig jaar cool mensen die even bij de plant s'avonds kwamen kijken

zetten ze er een stok bij omdat die een beetje scheef was :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...