Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bakounin

Britney Pussy 18+

Recommended Posts

Zag dit staan op een ander forum, en dacht bij mezelf:

 

"waarschijnlijk zullen er wel enkele vetzakskes van op wietforum.nl dit ook willen zien"

 

Hier vind je enkele foto's van Britney Spears die uitgaat met Paris Hilton. Ze had geen ondergoed aan en op het ogenblik dat ze uit de auto stapt zie je effectief haar goodies...

 

Het zijn gewoon upskirt-foto's, dus geen sex of zo...

 

Indien je denkt dat dit beledigend is of zo, download ze dan gewoon niet...

 

'k Heb expres die foto's in een .rar-bestandje op internet gezet zodat je niet direct ze MOET zien, maar dat je zelf kunt (hehe... cunt/kunt, ja flauw grapje, 'k weet het) kiezen of je ze wilt zien.

 

  

http://rapidshare.com/files/5417747/Brit_Puss.rar

 

Ik maakte deze foto's niet, ik vond ze gewoon op een ander forum... Ik kan dus ook niet beloven dat ze echt zijn, maar ik heb ze goed bekeken en ze lijken mij echt (pixelgrootte en zo komen overeen voor zover ik zie).

-----

Mocht dit niet kunnen/mogen op wietforum.nl, sorry dan, dan mag deze draad gewoon getrashed worden... De foto's zijn echter verre van expliciet ofzo... Gewoon nudity, no sex ofzo...

 

anyway, de admins zullen wel weten of dit mag en of kan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt mikeh !!!

------------------

mocht iemand toch nog de volledige set foto's willen, hier:

 

http://rapidshare.com/files/5442274/Brit_Puss.zip

 

kun je die fotos downloaden in .zip-formaat (ipv .rar zoals i d oorspronkelijke post)

 

in de eerste foto's zie je duidelijk de keizersnede die ze opliep tijdens de geboorte van haar zoontje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat!! :smoke Volgens mij is het echt wel fake dude!

Je gaat toch niet zo een auto uitstappen recht voor de fotocamera´s :smoke :D

Hoe dom ben je dan..

Haha het ziet er uit (niet dus :smoke )

 

Jah peace :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, als je de volledige pics bekijkt, zie je dat ze echt volledig WASTED is.... zo dronken als een zak schelpen op sterk water...

 

Plus dat -indien het fake ZOU zijn- het een zéér goeie vervalsing moet zijn... Kijk eens naar de fotos op 1600x vergroot en vergelijk de pixellijnen... geen blur-effecten, de pixels zin allemaal even duidelijk van kleur, geen rare wijzigingen, enz...

 

Het kan uiteraard goed zijn dat het vervalsingen betreft... Maar dan zijn ze echt goed gemaakt hoor, petje af voor de photoshop-artiest die dit klaarspeelt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ja....

 

is dat niet normaal?

 

:smoke dacht dat iedereen zulke dingen deed....

 

nee, serieus, ik geef toe: ik ben een computer-nerdje... :D en als ik zulke fotos op forums zet, kijk ik toch we eens of ze niet vervalst zijn... De echt héél goeie vervalsingen haal je er niet uit, maar de doordeweekse vervalsingen kun je makkelijk herkennen op 1600x

 

soit, anyway, ja ik heb 1600x op haar kutje ingezoomed... En 'k heb het me nog geen seconde beklaagd...

 

nu maar hopen dat Kevinn Federline die home-made video toch op internet zet zoals hij dreigde (als hij geen geld kreeg én hoederecht over de kinderen)... want die video is nog van in het bgin van hun verliefdheid én dus ook voor haar bevalling...

 

Ik vind het namelijk zooooooo grappig als iemand de ganse tijd loopt te roepen dat ze een eeuwige maagd is en zo, maar wel schaamrode wangen krijgt als plots een video wordt besproken waarop ze doggystyle zit te ...

 

--------------

 

more pics:

 

http://rapidshare.com/files/5461582/Britne...eSnatch-iND.rar

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus jij zoomt x1600 maal in op haar kutje :D :smoke

Growertjen

Gij niet ofwa? :D

 

"nu maar hopen dat Kevinn Federline die home-made video toch op internet zet zoals hij dreigde (als hij geen geld kreeg én hoederecht over de kinderen)... want die video is nog van in het bgin van hun verliefdheid én dus ook voor haar bevalling..."

 

Jij bent ook wel op de hoogte he ? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
PHOTOSHOP..

 

Nope was laatse op tmf en ze zei er volgens mij ook nog iets over op haar site...

Share this post


Link to post
Share on other sites

van britney had ik wel wat mooiers verwacht iegenlijk :P

 

mja en dat ze het dan nog niet doorheeft ? lool stom wicht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik dan de enige...

 

ECHT de ENIGE...

 

Die Britney Spears ZOOOOOO LELIJK vindt?

 

WAT een ugly bitch...altijd al gevonden...

 

Zal je maar in je nest aantreffen - gelijk deruit trappen en de lakens verschonen...

Nou heb ik nog tegen die doos van d'r zitten aankijken ook.

 

Nee - Ik ben niet de enige met een afwijkende smaak, ik hoorde van de week twee dames in een platenzaak tegen elkaar welgemeend verklaren dat ze bij Robbie Williams braakneigingen krijgen.

 

YECHHHH...Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zelfs op tv geweest bij shownieuws.

 

En is dus daadwerkelijk gebeurd.

 

Foto s zijn echt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''britney vergeet ondergoed.. ''

 

wie vergeet er nou ondergoed aan te doen? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
''britney vergeet ondergoed.. ''

 

wie vergeet er nou ondergoed aan te doen? :verrygood

 

britney :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vergeet dat ook vaak maar dan om andere redene :smoke :P

 

Kvin da anders ook ni echt een schone deerne... Maarja smake verschillen eh!

 

 

Geeft mij maar een jessica alba :verrygood :verrygood

 

 

 

 

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites
britney :verrygood

 

 

:verrygood

 

dat gebeurt vaker bij vrouwen zou het een gave zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, persoonlijk moet ik er dan weer niet aan dénken om zonder ondergoed rond te wandelen met uitgaan of zo. Dat lijkt me nou echt helemaal niks.

Volgens mij is het van haar ook gewoon een stomme publiciteitsstunt of zo, hoor, want je gaat anders echt niet uit zo'n auto stappen in je korte rokje zonder ondergoed, terwijl er tig fotografen voor je neus staan.

Muts. :rofl

 

Ik ben niet de enige met een afwijkende smaak, ik hoorde van de week twee dames in een platenzaak tegen elkaar welgemeend verklaren dat ze bij Robbie Williams braakneigingen krijgen.

 

Me too. Die gozer is echt zooooo zelfingenomen. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...