Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Nieuwe Ronde, Maar Net Iets Anders.

Recommended Posts

Laat ik dat ff toelichten : Het is een topje van een onbekend ras ( wat ik maar atmo 2 heb genoemd) met een DF gekruist . Dat paarse komt van een atmo2 moeder . Deze planten daar zit ongeveer 1 op de 20 met paarse toppen tussen . Precies zo eentje heb ik uitgekozen om te bestuiven , en de paarse eigenschap is in veel van de nakomelingen terug te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Atmosphere,

 

Dus het betreft de Atmo2, die wij ook via de shop van Sannie kunnen halen? Zeer goed nieuws.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuus voor de late reactie, maar het werk nam weer eens te veel tijd in beslag.

 

@ ASGrow

Ik kan je de atmo 2 zeker aanbevelen, een geweldige zeer potente plant die als je hem niet te hoog laat worden een geweldige opbrengst en zeer goede wiet kan opleveren.

 

Zo bijna ten einde dit topic, we gaan morgen of maandag denk ik de plant knippen die met blad en al te drogen hangt, ik zal het gewicht nog ff laten weten.

 

1 van de zaailingen bracht 73gr op, de andere 64gr, vind ik zeker nog niet verkeerd.

 

 

Nou nog een paar pics om de boel af te sluiten, nee we gooien niks weg!!

 

 

was voor mij de eerste keer dat we dit deden, maar was leuk om te doen. En het is een behoorlijk high

gebeuren dit afval...

med_gallery_6404_1663_345930.jpg

 

med_gallery_6404_1663_486311.jpg

 

Op grootmoeders tafeltje in de badkamer, heeft dagen zeer lekker geroken..

med_gallery_6404_1663_45065.jpg

 

med_gallery_6404_1663_333349.jpg

 

 

Als ik nog zin heb zo beginnen we het nieuwe topic, zoniet wordt het van de week als we een beetje tijd over hebben.

 

Aan allen die dit topic gevolgd hebben :verrygood bedankt en graag gedaan :innocent:

 

Gr

Spock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank spock !!!

 

 

 

heb erg van uw verslag genoten !!!

 

 

 

en niet te vergeten , veel geleerd !

 

 

 

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
In jou geval zullen ze denk ik meer dan 50 gram per plant opleveren als ze volledig worden afgebloeid.

 

Dit blijkt achteraf in ieder geval te kloppen, en rataplan gaf het ook al aan.

 

3 zaailingen zijn goed geweest voor zo'n beetje 2 ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...