Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
indica

Verloren Kans

Recommended Posts

[/u]Geachte forumlezers,wat had moeten uitmonden in een overwinning,is een drama geworden voor Groenvrij.

Dat wij niet in een keer groot zouden worden zat erin,maar dit is wel erg weinig.Wat mij het meest is opgevallen zijn de vaak zo harde negatieve reactie,s van mede Wiet gebruikers.Dit is volgens mij de basis van het lage aantal stemmen wat wij hebben gehad.Jammer ;) .Behalve dat heeft het meeste mij nog verbaasd dat er ook geen medewerking werd verleend door mensen die zich al jaren inspannen om wiet te reguleren.

Een goed voorbeeld is dan Ger de Zwaan !Die riep zijn leden op om op de partij vddieren te stemmen? ;) Notabene iemand die al jaren strijd voert!!Laat hij daarmee dan niet zijn principe,s varen?Nee dan die door sommige mensen als crimineel bestempelde (speescees)Die man praat niet met twee meningen en moet dat bekopen in de gevangenis.Nou ik hoop dat het voor jouw bedrijf goede reclame opleverd beste Cees.En nog bedankt voor je geweldige bijdrage.Wij kunnen in ieder geval als wietroker elkaar recht in de ogen kijken.En dat kun je niet als je als wietroker niet op Groenvrij hebt gestemd.Aan diegene die wel op ons gestemd hebben zou ik zeggen heel hartelijk dank :( Met vr gr Ruud Groenvrij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat ik heb er tijd en energie in gestoken om uiteindelijk met het potlood te kunnen stemmen.

 

Ik ben er trots op dat ik in ieder geval heb gestemt op Wernard Bruining.

 

 

 

ps: Ben jij dé SpectrumReflexTLD Ruud ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je dan wat anders verwacht indica?

ik wist dit al toen deze partij ontstond

daarom heb ik ook sp gestemd

word mijn stem in ieder geval nog nuttig gebruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het jammer voor jullie dat Groenvrij niet in de kamer is gekomen, zeker na al die moeite. Wel vind ik het onzin om te zeggen dat ik nu mijn medewietroker niet meer recht in de ogen kan kijken. Ik heb namelijk niet op Groenvrij gestemd, wat ook niet kon, anders was ik wel gegaan. Anyway, hou eens op met Groenvrij de hemel in te prijzen en dat het het mekka moet zijn voor iedere wietroker, dat is nog altijd aan de individueel om te beslissen. Jullie staan voor totale democratie, maar gaan vervolgens wel zeggen dat als je niet op jullie stemt dat je dan fout zit? Kom nou....

 

En nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb namelijk niet op Groenvrij gestemd, wat ook niet kon, anders was ik wel gegaan.

 

Dat is onzin, met een stempas had je wel op Groenvrij kunnen stemmen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is onzin, met een stempas had je wel op Groenvrij kunnen stemmen..

 

Laat ik het dan anders formuleren: "Ik heb namelijk niet op Groenvrij gestemd, wat ook niet kon in Eindhoven, anders was ik wel gegaan."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een kiezerspas had je bijvoorbeeld in Roosendaal kunnen stemmen. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gekund ja. Volgens mij ook wel in Tilburg. Sorry voor Groenvrij, maar die moeten me toch wel beter overtuigen om twee uur de tijd te nemen om in Tilburg te gaan stemmen. Ik denk dat Groenvrij een goed initiatief is en nu even een reality check heeft gekregen. Nu kunnen ze op een rustige manier gaan kijken hoe ze het beter aan kunnen pakken. Een communicatie adviseur lijkt mij ook niet onverstandig, aangezien veel mensen volgens mij niet blij zijn met hoe Groenvrij zich profileert. Of je dit negatief ziet moet je zelf weten, ik noem het opbouwende kritiek. En ga nu aub niet mensen die niet gestemd hebben de schuld geven van het niet behalen van een zetel. Die hebben er met een reden niet op gestemd, of ze kenden het gewoonweg nog niet. Ik hoop in ieder geval dat Groenvrij verder gaat en flink zal groeien (letterlijk en figuurlijk).

 

 

p.s. ik heb nog een wiet rokende vriend die net communicatie heeft afgestudeerd :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer idd.

 

 

 

 

 

-------------------------------------

 

 

 

aan degenen die NIET op GroenVrij stemdem:

 

 

 

 

 

Veel zeveren, veel roepen, maar als puntje bijpaaltje komt, toch niet op zo'n initiaatief durven stemmen...

 

Ik schaam me in de plaats van de bijna 1miljoen wietrokers die NIET op groeVrij hebben gestemd.

 

 

 

Maar mocht de CDA wiet nu toch weer volledig illegaal maken, dan zal je ze wél horen klagen hoor...

 

 

 

Crybabies... te lui/dom/gelijk wat om hun stem aan zo'n mooi initiatief te geven, maar wel héle forums vollullen over hoe erg het wel niet gesteld is met de tolerantie tov. drugs.

 

 

 

Besef goed dat dit een unieke kans was, en besef goed dat ALS wiet weer volledig illegaal zou worden dat het dan aan JULLIE zelf lag.

 

 

 

Ganse dagen lees ik her en der verspreid over internet berichten over hoe erg het gesteld is met de tolerantie tov marijuana, hoe slecht de flikken wel niet zijn en hoe erg het is dat we nog steeds met een scheef oog worden bekeken.

 

Awel, nu moeten jullie 't verdomme zelf maar weten. Besef goed dat, indien nu bvb 250 000 mensen GroenVrij hadden gestemd, dat we dan een sterke groep konden vormen in de maatschappij. En hoe sterker we samen staan, hoe minder we met een scheef oog bekeken zouden worden, hoe minder streng justitie zou optreden en hoe soepeler de wet zich zou opstellen tov wiet.

 

Maar neen... Zagen en klagen, de godganse dag door, dat kan iedereen... Maar als er zich dan een kans voordoet om er ZELF iets aan te veranderen, dan schijten jullie in je broek.

 

 

 

 

 

En dan kunnen jullie de mooiste excuses ooit verzinnen, feit is dat jullie er niet waren voor de mensen die jullie wilden helpen op 't moment dat het nodig was.

 

 

 

"Ik wist wel dat ze geen stemmen genoeg zouden halen"

 

-> zever nie, als iedereen zo redeneert veranderd de hypocriete wetgeving nooit.

 

Nooit gehoord van een 'self-fullfilling prophecy'?

 

---> als iedereen redeneert dat die groep toch te weinig stemmen zal krijgen en daardoor ook niet op hen stemt, zal die voorspelling ook uitkomen. Niet omdat de partij normaal niet meer stemmen zou krijgen, maar omdat er teveel schijters rondlopen die niet eens durven stemmen voor een groep die hun belang behartigd.

 

 

 

En JA, men kan zeggen dat je fout zit met je stem in een democratie.

 

't Is pas als we niet meer mogen zeggen dat je fout zat dat we niet meer in een democratie zitten.

 

En als je zo wilt redeneren, dan ZAT je ook effectief fout met je stem. Je stemde immers SP, die niet voor voor verdere legalisatie zijn, en daarmee stemde je tegen je eigen ideëen. Wie zat er dan fout? Ik die zeg dat jij fout zat (terwijl we in een democratie leven), of jij die jou stem gaf aan een partij die jou hobby niet wilt verdedigen?

 

 

 

 

 

 

 

-----------------------------------

 

 

 

 

 

Aan degenen die wél op GroenVrij stemde:

 

 

 

proficiat dat jullie wél jullie hart hebben gevolgd.

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------

 

 

 

Ik vind dat vanaf nu enkel nog de mensen die op GroenVrij stemden nog mogen klagen over politie-optreden tegen wiet en over de té strenge vervolging van kweken.

 

 

 

De anderen houden nu beter hun klep toe, want ze hebben er immers zelf aanbijgedragen (aan die zware vervolging).

 

 

 

 

 

---------------------------

 

 

 

 

 

Sorry voor het misschien wat harde woordgebruik, maar ik ben ECHT diep teleurgesteld in de Nederlandse maatschappij (don't worry, ben al teleurgesteld geweest in bijna alle maatschappijen, in m'n eigen maatchappij nog het meest van al).

 

 

 

En dan te denken dat Nederland in het buitenland jáááren bekend stond als één van de meest progressieve landen uit Europa, waar mensen nog durfden hun hart volgen (en niet verkiezingen bekeken als 1 groot schaakspel).

 

Een opdoffer van jewelste imo voor al de moeite die zoveel mensen erin gestoken hebben (ook voor JOU zodat JIJ makkelijker zou kunnen growen en makkelijker aan wiet zou kunnen raken....)

 

 

 

Al die moeite voor niets...

 

 

 

Een schande...

Share this post


Link to post
Share on other sites

F*cking hell, wat ben jij kortzichtig.

 

Veel zeveren, veel roepen, maar als puntje bijpaaltje komt, toch niet op zo'n initiaatief durven stemmen...

 

Ik schaam me in de plaats van de bijna 1miljoen wietrokers die NIET op groeVrij hebben gestemd.

Ga maar lekker in een hoekje zitten huilen inderdaad.

 

Maar mocht de CDA wiet nu toch weer volledig illegaal maken, dan zal je ze wél horen klagen hoor...

Er is meer in de wereld dan het CDA en Groenvrij. Niet elke partij wilt wiet verbieden.

 

Crybabies... te lui/dom/gelijk wat om hun stem aan zo'n mooi initiatief te geven, maar wel héle forums vollullen over hoe erg het wel niet gesteld is met de tolerantie tov. drugs.

Wie ben jij om mensen voor lui/dom uit te maken als je zelf zo kort zichtig bent als een blinde mol?

 

Besef goed dat dit een unieke kans was, en besef goed dat ALS wiet weer volledig illegaal zou worden dat het dan aan JULLIE zelf lag.

Ik denk dat als alle 'rook' een beetje gedaald is Groenvrij hier heel sterk uit kan komen en er straks veel beter klaar voor is om de politiek in te gaan, maar ik ben geen politicus, ik geef alleen mijn mening.

 

 

 

blablalba

 

En als je zo wilt redeneren, dan ZAT je ook effectief fout met je stem. Je stemde immers SP, die niet voor voor verdere legalisatie zijn, en daarmee stemde je tegen je eigen ideëen. Wie zat er dan fout? Ik die zeg dat jij fout zat (terwijl we in een democratie leven), of jij die jou stem gaf aan een partij die jou hobby niet wilt verdedigen?

Tegen wie heb je het hier nou? Diegene die op de SP heeft gestemd zal het wel met de SP eens zijn. Staat er in hun programma dat ze wiet willen verbieden? Misschien wilt diegene die op de SP gestemd heeft wel helemaal niet dat wiet gelegaliseerd moet worden. Heb je daar al aan gedacht?

 

 

Ik vind dat vanaf nu enkel nog de mensen die op GroenVrij stemden nog mogen klagen over politie-optreden tegen wiet en over de té strenge vervolging van kweken.

Gelukkig maar dat we jou mening niet hoeven te volgen.

 

 

De anderen houden nu beter hun klep toe, want ze hebben er immers zelf aanbijgedragen (aan die zware vervolging).

Dan hoop dat ik dat jij ook je klep houdt....

 

Sorry voor het misschien wat harde woordgebruik, maar ik ben ECHT diep teleurgesteld in de Nederlandse maatschappij (don't worry, ben al teleurgesteld geweest in bijna alle maatschappijen, in m'n eigen maatchappij nog het meest van al).

Hierbij dan ook mijn excuses voor die woorden van mij, maar dit soort berichten halen dan weer bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan.

 

Een opdoffer van jewelste imo voor al de moeite die zoveel mensen erin gestoken hebben (ook voor JOU zodat JIJ makkelijker zou kunnen growen en makkelijker aan wiet zou kunnen raken....)

 

 

Al die moeite voor niets...

 

 

Een schande...

 

Niks niet moeite voor niets. DAT zijn juist de beledigingen naar Groenvrij naar mijn mening. Het feit dat ze niet in de kamer zijn gekomen betekent niet dat ze gelijk opgeheven zijn. Zoals ik al eerder zei kunnen ze nu juist gaan kijken wat er verbeterd moet worden en er nog sterker uit komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kobuz, je bent een man naar m`n hart.

Lering trekken en een volgende keer goed beslagen herbeginnen.

Ik ben SP-er in hart en nieren, maar vond dat dit keer GroenVrij meer stem was als een stem op de SP, hetgeen een persoonlijke keuze was en waar ik geen moment spijt van heb, ik ben trots op de winst van de SP.

Ik kan nu wel al zeggen dat GroenVrij in de volgende ronde weer op me kan rekenen, aangezien ik deze ronde als onbeslist beschouw. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx, blij dat er mensen die wel de mening van een ander kunnen respecteren ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een DEMOCRATIE hoort RESPECT voor iemand anders zijn mening.

 

Anders is het een "DOMBOCRATIE" :(

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
F*cking hell, wat ben jij kortzichtig.

 

 

Ga maar lekker in een hoekje zitten huilen inderdaad.

 

 

kort·zich·tig[/size][/b] (bn.)[/color] 1 de toekomst, de gevolgen van iets niet voorziend

Wie is er nu kortzichtig? Ik die hoopte op een wijziging in de toekomst of jij die niet durfde stemmen op een partij die zaken wou veranderen?

 

 

 

 

Ik denk dat als alle 'rook' een beetje gedaald is Groenvrij hier heel sterk uit kan komen en er straks veel beter klaar voor is om de politiek in te gaan, maar ik ben geen politicus, ik geef alleen mijn mening.

 

 

 

dus toch een mening die we delen...

 

 

Tegen wie heb je het hier nou? Diegene die op de SP heeft gestemd zal het wel met de SP eens zijn. Staat er in hun programma dat ze wiet willen verbieden? Misschien wilt diegene die op de SP gestemd heeft wel helemaal niet dat wiet gelegaliseerd moet worden. Heb je daar al aan gedacht?

 

 

 

Staat idd niet in hun programma. Staat er dat ze verder willen legaliseren?

 

 

 

En als die persoon idd niet wil dat wiet verder gelegaliseerd wordt, moet hij idd niet meer zagen als dat ook niet gebeurd want dan heeft hij z'n doel bereikt.

 

 

 

 

 

Gelukkig maar dat we jou mening niet hoeven te volgen.

 

 

 

idd, werkt in twee richtingen, gelukkig maar dat we jou mening niet hoeven te volgen.

 

Dan hoop dat ik dat jij ook je klep houdt....

 

 

zomaar... geen reden bij vermeld...

 

 

 

Ik vermeld er tenminste bij waarom.

 

 

 

En ja, als je zelf niet stemt voor zo'n verandering, dan moet je er ook niet over zagen.

 

Er zijn al meer dan genoeg mensen die de ganse dag klagen en zelf te lui zijn om iets te veranderen aan de situatie

 

 

 

Als je zelf niet bereid bent om aan een beter alternatief te werken, moet je ook niet klagen als dat alternatief er niet komt.

 

 

 

 

 

Hierbij dan ook mijn excuses voor die woorden van mij, maar dit soort berichten halen dan weer bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan.

 

 

 

Als je je niet aangesproken voelt, hoef je ook helemaal niet te reageren...

 

 

 

Niks niet moeite voor niets. DAT zijn juist de beledigingen naar Groenvrij naar mijn mening. Het feit dat ze niet in de kamer zijn gekomen betekent niet dat ze gelijk opgeheven zijn. Zoals ik al eerder zei kunnen ze nu juist gaan kijken wat er verbeterd moet worden en er nog sterker uit komen!

 

De moeite die nu in GroenVrij gestoken is, heeft zich idd niet afbetaald.

Dat ze in de toekomst verder moeten doen, daar sta ik uiteraard achter.

Maar de moeite die ze NU genomen hebben en die ze in deze verkiezingen hebben gestoken, heeft veel te weinig opgeleverd.

 

 

Heb ik op gereageerd in plakkerig draadje 'GroenVrij', als je me niet wilt begrijpen doe het dan vooral niet.

 

 

---------------

 

 

Anyways, ik moet nu wegvan internet en klan pas over een week of 2 weer erop (behalve als ik enorm geluk zou hebben), verwijt me niet dat ik niet verder discussieer,ze hebben m'n internet thuis afgesloten, ik zal zo snel mogelijk online komen om verder hierover te discussieren (maar kan zoals gezegd thuis niet meer op internet en dat kan dus ff duren).

 

Mocht je me nog willen verwijten, gebruik dan juistescheldwoorden ajb, kortzichtig is echt wel hetlaatste watje me kan noemen, noem me dan tenminste een keikop of gelijk wat, maar begin niet weer met nie passende verwijten ajb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb respect voor mensen die anders denken als ik, kan er alleen maar wijzer van worden.

Heb eigenlijk alleen de schurft aan roepers die zelf niet de moeite nemen naar de stembus te gaan, maar wel overal een mening over (denken te) hebben. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bakounin schreef

Neen, maar welke partij wilt verder gaan met de legalisering? En welke partij zal van zo'n standpunt ook een breekpunt maken bij de verkiezingen? Juist ja, geen enkele

 

zover ik heb begrepen was groen vrij ook niet voor legalisering omdat ze dit niet haalbaar achten

misschien moet jij je met de belgische politiek gaan bemoeien

en niet iedereen die geen groen vrij heeft gestemd gaan bekritiseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het nivo van deze discussie erg laag en respectloos.

 

doe er niet aan mee en van mij hij op slot

 

 

Dat is nou MIJN mening. :(

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil je best begrijpen, maar de manier waarop vind ik tenenkrommend. Je hebt het over niet durven stemmen en over meelopen met de grote stemmen kanonnen. Dat ik niet gestemd heb is bewust: er was niks wat mij daartoe zette. En ik durf best in de trein de stappen als ik dat de moeite had gevonden. Ik ben ook niet bang voor ruimtes met vreemde mensen erin, dus dat is het probleem niet. Ik verzin ook geen excuses, geef enkel de reden waarom ik niet gestemd heb. Dat jij zo gepassioneerd ben me je politieke voorkeur betekend niet dat anderen dat dan ook maar moeten doen. Ik ben liever ergens anders in gepassioneerd ;)

 

Dat ik je kortzichtig noem is omdat je naar mijn mening niet verder kijkt dan je neus lang is. JIJ vind dat iedere grower en of blower op Groenvrij MOET stemmen. Doen ze dat niet dan vind JIJ dat dom/stom/weet ik veel wat en vind JIJ dat die mensen geen stem meer mogen hebben en nergens meer over mee mogen praten. Uiteraard is dat jou goed recht, maar ik vind dat dus kortzichtig. En ja, dan gebruik ik het woord niet zoals het in je woordenboek staat. Helaas, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

 

Achja, laten we hier niet een ruzie over beginnen over een forum. Het is duidelijk dat we hier een andere mening over hebben en de verkeerde woorden gebruiken om die mening neer te zetten...

 

edit: zie dat er een aantal mensen tussen door hebben gereageerd, maar lijkt me duidelijk naar wie deze post gericht is :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
zover ik heb begrepen was groen vrij ook niet voor legalisering omdat ze dit niet haalbaar achten

misschien moet jij je met de belgische politiek gaan bemoeien

en niet iedereen die geen groen vrij heeft gestemd gaan bekritiseren

 

 

 

Lukt nooit, de grote partijen in België hebben zich daar te goed voor ingedekt, ze hebben een "kiesdrempel" ingevoerd die zegt dat een politieke partij minimaal 3 of 4 % moet halen om effectief zetels te bemachtigen, waardoor ze alle nieuwe politieke initiatieven willen dwarsbomen nog voor ze uitkomen.

 

 

 

Wat is nu zo erg aan iemand die jullie wil wijzen op een fout die gemaakt is?

 

Bang dat je daardoor respect verliest van sommigen? Bang om fouten te maken?

 

 

 

Durf nu gewoon eens toe te geven dat de manier van redeneren fout was... Dat je bij verkiezingen eigenlijk moet stemmen met je hart en niet je stem als zet in een groot schaakspel moet gebruiken... Dat als iedereen blijft zeggen dat alles anders moet maar niet durft stemmen voor die verandering waar ze al zolang over roepen, dat dan alles hetzelfde blijft...

 

 

 

Nu soit, zoals gezegd, ik viseer niemand persoonlijk, en dit is mijn mening. Dat die van jullie anders is, is goed, ma volgens mij hebben veel blowers en growers een grote stommiteit begaandoor niet op GroenVrij te stemmen.

 

Anyways, de toekomst zal het uitwijzen...

 

Ik voorspel nu al dat de blowers en growers die nu niet op GroenVrij stemden, de eersten zullen zijn die staan roepen dat het fout gaat wanneer rechts cannabis wéér in het verdomhoekje duwt of beslist om het wiet milieu verder te criminaliseren of om nog strenger tegen wiet op te treden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het nivo van deze discussie erg laag en respectloos.

 

doe er niet aan mee en van mij hij op slot

Dat is nou MIJN mening. :(

 

gr. Tokkie

 

Het gaat er nu al wat milder aan toe,tokkie ;)

Ik zat net ook al aan een slotje te denken.

Kijken het aan....

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politiek en 't forum, tja

 

Ze zeggen altijd de beste stuurlui staan aan wal....

 

Gemiste kans dat groen vrij niet in de kamer is gekomen? Ook daar is over te praten, van mij hadden ze gemogen alleen was niet iedereen die mening toegedaan. Des te meer kans over 4 jaar, zodat groenvrij wat meer tijd krijgt zich te profileren en zo dus meer stemmen te winnen.

 

Dom omdat je er niet op gestemt heb? 't Is eerder dom een mening over mensen te hebben die je niet kent noch hun beweegreden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, ben toch blij dat ik mag blijven klagen :whistling

 

Ik denk dat de kern wel geraakt is. Het is niet gelukt om groenvrij op de kaart te zetten. Daar is meer voor nodig. Bijvoorbeeld:

 

- verkiesbaas in alle kiesdistricten (tja, als dat al niet lukt... 30 man naar het gemeentehuis, hoe wil je de drempel dan halen?)

- lokaal actief / landelijk ondersteund (zichtbaar) - je kunt niet zomaar zonder (georganiseerde) achterban of gevestigde orde vanuit het niets een zetel grijpen. Kijk bijv. naar de partij voor de dieren. Alle dierenorganisaties, milieudefensie en de hele sakkerse rimram staat daar achter met vele prominenten op de radio: 2 zetels! Dat heeft tonnen gekost. Blowers zijn niet georganiseerd en slecht aan te spreken, laat staan te motiveren tot actie ;) .

- een goed communicatiebeleid. Woordvoering. Campagne. Daar ontbrak het volledig aan afgezien van een wilde actie die helaas wat betreft communicatie slecht was voorbereid.

 

Jammer ook dat Simon (Vinkenoog) niet beter is gebruikt voor de campagne. Dat had een hoop oudere jongeren in ieder geval al wel aangesproken. Ik heb me rot gelachen over zijn telefonische bijdrage aan dat interview met Cees, helemaal super, klassiek. Maar hoeveel zullen het gehoord hebben? De melkweg: daar hadden wij natuurlijk moeten zitten tijdens de verkiezingsavond ;)

 

Mag ik daar over klagen? Ja! ik heb gestemd! Maar ik klaag niet hoor. 4 jaar (en wellicht zelfs een heel stuk korter als Bos 1 over 6 maanden valt) voorbereiding voor de volgende poging.

 

Een moedige poging, helaas mislukt. Maar wel heel erg op prijs gesteld Wernard, Cees & consorten! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...