Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Het hok is ongeveer 80 breed, 50 diep en 50 hoog, ongeveer de helft is nu in gebruik, voordat der meer geld aan leds wordt uitgegeven wil ik resultaat zien. Alles is van aluminium en plastic. Voornamelijk omdat ik nog veel heb liggen. Het is zo gebouwd omdat het alleen zo past op die plaats en omdat ik geen slaapkamer wil opofferen. Mooi is ook dat er achter de kast een luchtafvoer zit met een buis die achter in het veld uitkomt. Men kelder is voorlopig te koud en vochtig en zo gebruik ik dat anders nutteloze plekje nuttig. Een groot voordeel van alu vindt ik altijd dat het makkelijk werken is, het is licht en oerdegelijk. Nadeel is dat het snel warmte geleidt, de kast met spaarlamp voor de stekjes koelt heel snel af als het licht uitgaat, daar ga ik waarschijnlijk een dubbele wand met isolatie inzetten.

 

@mi643: Heb je toevallig geen linkje naar die sites? Misschien met resultaten van een kweek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog een vuilniszak vol met led licht bulp lampen met de juiste nm van de nasa, heb zelf ook een experiment gedaan op hennepdesk toendertijd , iemand intresse voor overname?

mail me maaar op blauwvinger038.....geen email adressen op 't forum .....

 

mzzl :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, heb je bij nasa gewerkt en een zak van die bulps achterover gedrukt ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...