Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kir

Ongedroogde (natte) Wiet Bruikbaar?

Recommended Posts

Ik heb van de zomer binnenwiet verbouwd voor een aantal ramen. Zoals verwacht stelde de oogst niet veel voor, en ik heb inmiddels al een aantal plantjes gedroogd.

 

Van een kennis die "professioneel" kweekt heb ik een aantal flinke mooie ongedroogde toppen gehad die ik ook aan het drogen ben.

 

Ik rook niet, maar heb een tijd geleden een vaporizer gemaakt adhv instructies op Internet (http://nepenthes.lycaeum.org/Drugs/THC/Vaporize/simple.vaporizer.html), die het op zich goed zou moeten doen.

 

Nu is het probleem, als ik mijn gedroogde wiet probeer, gebeurt er niks met me.

Als ik ongedroogde wiet probeer hetzelfde probleem, zelfs met de super toppen (die nu redelijk gedroogd zijn).

Ik droog in een kartonnen doos met touwtjes in een warme ruimte met ventilatie in de doos. Dat drogen zou dus wel goed moeten zitten.

 

Het probleem is dat er ook geen mooie witte rook ontstaat in mijn vaporizer. Ik heb ook geen extreme hoestneigingen als ik de vapor inhaleer, zoals ik had toen ik een jointje probeerde.

 

Kan het zijn dat de wiet nog veel verder moet drogen? Ik zou zelf zeggen dat de wiet ook zou moeten werken als deze niet gedroogd is - of moet de THC in de wiet trekken met het drogen?

 

Ik ben clueless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natte wiet verdampt niet omdat het nat is ;) Goed drogen dus en mooi fijn verkruimelen en probeer het dan nog is :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natte wiet verdampt niet omdat het nat is ;) Goed drogen dus en mooi fijn verkruimelen en probeer het dan nog is :specool

Bedankt voor je reactie.

Maar is dat eigenlijk niet heel raar? Als je ongedroogde/vochtige wiet rookt of vaporiseert, droogt de wiet toch terplekke verder? Of zit ik nu helemaal fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, hier roken ze, omdat ze geen zin hebben om te wachten natte wiet. Kan het aan je vaporiser liggen?

Dat weet ik niet. Ik gebruik een 25w soldeerbout die voor de volle (over) 230 graden Celcius moet zorgen. Als ik de wiet te lang laat zitten verkoolt 't zelfs, dus hij is eerder te warm dan te koud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...