Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Groenvrij Poster Actie

Recommended Posts

Dit was de eeerste

med_gallery_6390_959_46999.jpg

 

 

opeen drukke plek in Tilburg

 

med_gallery_6390_959_224238.jpg

 

 

 

 

med_gallery_6390_959_144449.jpg

 

 

 

med_gallery_6390_959_373744.jpg

 

 

 

med_gallery_6390_959_138890.jpg

 

 

 

Donderdag volgende ronden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zijnd e foto's van deze nacht

 

 

 

Deze was op winkelcntrum keizerslanden

naamloos1lu5.th.png

 

 

en deze is op de eerst rotonde van de brinkgreverweg...het hele bord was voltjaah dan maar op balkellende :blink: :specool

naamloosea0.th.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Val me nu pas op, maar wtf is dat met lijst 11, is het nu miss of mr.

 

Staat hij/zij misschien op de wachtlijst voor een verbouwing ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip uit het hoge noorden ontvangen:

Gebruik gewone koffiemelk van de Aldi.

Is goedkoper als plaksel en blijft veel beter zitten.

Aanbrengen met een plantenspuit op het bord en een beetje op achterzijde poster,

daarna met zachte bezem opplakken. Tipgever heeft drie jaar geleden posters

geplakt op transformatorhuisjes die er nu nog zitten ondanks weer en wind!

Ruim 600 posters verzonden! Groet, Wernard :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook wel wat willen bestellen maar heb gezien dat de 2 koffieshops bij ons in het dorp al zijn voorzien van posters en flyers.

De doelgroep die evt. op Groen Vrij zou stemmen is / wordt dus al bereikt en derhalve hoef ik dus niet het risico te lopen dat per ongeluk bekenden van me posters zien plakken in "het dorp".

 

Overigens een knappe presentatie in Hart van Nederland Wernard :specool :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze ook besteld,

dus ergens in de regio rynmond hangen ze binnenkort ook :specool

 

greets

lee :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posters ook binnen, vanavond meteen aan de slag met plakken in Amersfoot en Utrecht :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo

Ben net klaar met het nieten van de posters 4X op de daarvoor bedoelde borden en 1 in de CS met de 5 flyers Daar hadden ze nog nooit gehoord van Groenvrij(bekrompen kutstad schagen) Dus effe verteld hoe het zit.EN kreeg gelijk veel gehoor dus mensen Spread The Word nu wil ik de fotos uploaden maar heb niet de functie bulk uploaden en alleen functie afbeelding uploaden please help :specool

 

Greetz

JPC

Edited by JPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnekort als er meer poster binnekomen overal in roermond die dingen plakken ;) bij de coffeeshop in de stad, bars etc :blink:

 

dat gaat helemaal goedkomen :P mijn stem hebben ze al :tu alleen jammer dat ik er niet op kan stemmen in limburg :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werner ik heb vandaag voor de 2e keer een set posters en kaartjes gekregen dus ik denk dat er iets fout gaat bij jullie,......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo

Hier wat fotos uit niet zo zonnig Schagen.kheb eindelijk door hoe het moet.

med_gallery_7956_966_354813.jpg

 

De posters hangen op 4 verschillende locaties in de stad ,speciaal neergezet voor de politieke partijen en heb er een bij de coffeshop opgehangen.

med_gallery_7956_966_121758.jpg

 

Daar heb ik ook de flyers neergelegd

med_gallery_7956_966_200627.jpg

 

(ik weet niet of dat ook telt wernard)Maar ik heb liever dat mensen weten dat er meer is dan harry potter balkellende of hoe waait dewind vandaag Bos.

med_gallery_7956_966_22141.jpg

 

Het is tijd voor verandering.Alleen ben je niks Samen sta je sterk

med_gallery_7956_966_203862.jpg

 

Dus blowers&growers in heel nederland en vlaanderen FIGHT THE POWER

med_gallery_7956_966_245436.jpg

 

Op de ene foto zie je ons keuken krukje borden zijn vrij hoog.

 

Grtz

JPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nog ff op me net weer in elkaar gezette ouwe puchje en door het noodweer doorgecrossed om in andere delen van deventer posters op te plakken..dat feest ging niet door vanwege de vele regen dus ben ik de lokale hangplekken afgegaan en daar info en flyers verspreid..wat kreg ik als eerste reactie...dat is onzin dat bestaat niet ik alles uitgelegd en huppake de helft pakte gelijk hun mobieltje om eht door te geven.

 

LANG LEVE GROENVRIJ

 

groeten uit Deventer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en een vriend zijn op pad geweest met posters in Kaatsheuvel en Waalwijk!! (Heb nog lijm over dus stuur maar meer posters!!)

 

med_gallery_7044_235_452907.jpg

 

 

med_gallery_7044_235_498092.jpg

 

 

Heb er ook nog in de coffieshop gehangen hij had daar ook al kleine flyers liggen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bass22 je zit aardig in de buurt.

 

Dongen hangt ook al vol

Dit was de laaste voor ik me snuffert ging over K hekje, ik pleit bij deze voor veiligere plak locaties :specool

 

med_gallery_6390_959_95211.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

GROEN IN AKTIE :specool :blink: ;) :P :tu :rofl :rofl

med_gallery_8265_846_475053.jpg

 

 

med_gallery_8265_846_524819.jpg

 

 

med_gallery_8265_846_362202.jpg

 

 

med_gallery_8265_846_180479.jpg

 

 

En er hangen er nog wat maar kan ik niet laten zien want dan maak ik mezelf bekent.

Plakken met die handel ,nog meer cda en vvd overleven veel van ons niet als hobbykweker. :hug:

;)

gr. groene (vrij) Skywalker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Snsie

 

Reed toevallig net door Dongen en zag op sommige borden de poster te hangen!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe werkt dat eigenlijk met die goedkope Aldi-koffiemelk...?

Gewoon mengen met water, uitsmeren en plakken?

 

Heb net de posters ontvangen, en zal dus eindelijk wat kleur kunnen

brengen in het grijze straatbeeld hier in Almelooo... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon puur koffiemelk in een plantenspuit doen en op het bord spuiten, dan de poster erop...

 

Ik gebruik gewoon behanglijm dat werkt prima, en je maakt met 1 pakje makkelijk 10 liter lijm!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net vernomen van m'n vriendin dat ook onze posters zijn toegekomen... Dit weekend dus maar weer eens naar Holland (achja, 'k kan ondertussen weer wat wietjes kopen, dus mij hoor je niet klagen) om te gaan plakken...

 

Foto's kan ik helaas niet maken... :specool heb al 3 cameras naar de kloten geholpen sinds april dit jaar, en weiger om nu wéér een nieuwe te gaan kopen... die kutdingen zjin ook zo fragiel... en ik ben nogal ruw in de omgang...)

 

Bedankt voor het snelle opsturen van die posters edm, tevens bedankt om me te voorzien van enkele flyers (zijn ondertussen doorgestuurd naar al m'n Nederlandse familie).

 

Helaas kan ik als Belg niet meer doen (heb al m'n Nederlandse familie ge-emailed en brieven verstuurd, flyers verstuurd naar Nederland, ga dit week-end naar Nederland om wat posters op te hangen, ...), echter, de Nederlandse identiteit aanvragen gaat me net iets te ver...

 

Hopelijk volstaat het.

 

Enorm veel succes gewenst allesinds op 21/11, ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat jullie 1 of 2 zetels uit de brand kunnen slepen (maar hoe meer hoe beter uiteraard).

Als jullie nog een actie ofzo zouden plannen waarbij ik hulp zou kunnen bieden (spam-mailtjes verzenden, pop-ups voor internet designen, op andere forums zoveel mogelijk GroenVrij in het nieuws houden, een guerilla-aanval op het Nederlandse parlement (j/k), Balkenende kidnappen (j/k) , ...), let me know / pm me ajb...

 

 

Veel succes, volharding en een klikende overwinning toegewenst...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag a.s. 10 November dus heb ik om 15.00 een intervieuw met Netwerk in Coffeeshop Sinsemilla in Haarlem, Houtplein 16a.

Als er mensen zijn die erbij willen zijn of me willen ontmoeten dan kan dat.

Mischien tot dan.Groene groeten, Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das klote,..ik moet tot half 5 werken,......................................... Was er graag bij om je te ontmoeten......

Komt Nol ook?

 

Boosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn poosters nog steeds niet binnen ...........

 

beetje jammer ..........

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo

 

Wat denk je?

Gisteren met bloed zweet en tranen men 5 posters opgehangen ziet ik vanmiddag dat al de posters zijn verwijderd. :specool ook degene die ik niet over balkie en oetlul Bos had geplakt.Stel je voor dat nederland weet dat er meer is dan die idioten die achter Bush aan lopen.Over een bekrompen kut land gesproken.

 

Gtz

JPC

 

P.s

s.v.p meer posters gaan het hier bomben maximaal. :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een poster opgeplakt op de borden bij winkelcentrum Flora en op de humanabak bij cafe de kuip en daar komen dus echt veel mensen...alleen der was geen plaats voor de poster :huh:

 

Hopelijk morgen de foto's ervan kameraad die normaal foto's maakt was er niet :no

 

Nu hopen dat ik morgen eerder vrij kan krijgen en dan sta ik cker in die coffeeshop in haarlem :specool

Zondag is er hier in Deventer een scootermeeting dus daar ook flyeren met de tweede lading die ik binnen heb gekregen(de nieuwe flyers zijn kick) :j :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...