Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tosainu

Dag Plant,,,,in Zak ,,,,,,,,,,,met Oom A. Mee!!

Recommended Posts

Verdomme!!!!!!!!

Netjes achter 1.80 schuttingen stond mijn plant.

Alleen een select groepje vrienden is in mijn tuin geweest,,,,,,,,,,,,,,,,,

khad nog 1 plant staan,,,,,,,,,,,

 

 

DING DONG

 

hond over de rooie ,,vrouw in de stress.............................POLITIE..

 

ff wat vragen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,1 plant,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mag niet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,afstand van doen??????verklaring tekenen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,plant in zak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,daaaaaaaaag.

 

 

 

nou jippie hoor,,,,,,,,,,,,,,,vieze honden van de buren hebben me verlinkt!! kan niet anders.

 

 

 

ben nog van slag BAH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht, wiettop BEN JE ZO CLUELESS OFZO ?!?!

 

DE OVERHEID GEDOOGD 5 PLANTEN OUTDOOR, DEZE KUNNEN ZE TEN ALLE TIJDEN IN BESLAG NEMEN MITS ZE OVERLAST VEROORZAKEN (zoals in deze zaak!)

 

BYE BYE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,,,,volgens oom agent (meer neefje agent) mocht er geen 1 plant..

 

Kijk vertellen hoe ze er bij komen doen ze toch niet maar ACHTERLIJK ben ik niet..

 

Teringlijers zijn het ,die van de buren...en echt waar volgens mij is die kliklijn gratis want anders hadden ze me nooit verlinkt

 

 

:wOOt NOG EEN PARA GEDACHTE......die IP adressen checken ze hier gewoon!! ;) ben nog nooit gepakt en woon hier al jaren,,,,vorig jaar was mijn plant dik 2 meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij blijft ook je , (komma) hangen... Ik zou er eens naar kijken want het is zeeer irritant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sorry hoor kan je admin zijn maar van wie zegt dat nou meer??van jou of van mij??

 

kheb dit al eerder gezien op dit forum, mensen die afgezeken worden op zinsbouw, gramatica etc..

 

 

 

beetje stijlloos is het idd.

 

 

maar vindt het best hoor ,,,,,,,,,,,,,,,,,,komma.

 

geen klote op je forum te doen behalve same ol' same ol' , dus pick your topic to bitch on.

 

 

en ja Epilady,controleer my english ff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het altijd triest om mensen belachelijk of wat dan ook te maken over internet, maar jij vraagt er echt om.

 

En dat betreft niet alleen je engels.

 

Vraag me bij zo'n figuur als jou ook echt af of hier wel een kern van waarheid in zit.

 

ja sorry hoor kan je admin zijn maar van wie zegt dat nou meer??van jou of van mij??

 

Inkoppertje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wOOt NOG EEN PARA GEDACHTE......die IP adressen checken ze hier gewoon!! ;) ben nog nooit gepakt en woon hier al jaren,,,,vorig jaar was mijn plant dik 2 meter.

 

wie zijn 'ze'? De politie? Denk je dat die toegang heeft, (laat staan zomaar kan krijgen) tot de server waarop de site is gehost..?

tis kut voor je dat je buren je verlinkt hebben en jij je plant kwijt bent, maar bij sommigen gaat de paranoia duidelijk its te ver..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had mijn plant al lang binnen gezet met dit weer.. :wOOt

ben maar blij dat ze niet gelijk heel je huis doorzochten.. mocht je ''apparte'' kamers heben..

 

buren stonden zeker mee te kijken toen t gebeurde.. ;)

 

peeking.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles stond in volle grond,,,,,,,,,,en idd de buren stonden mee te kijken!!

Khad ook gewoon de gedachte dat het mocht.....maar idd,,,overlast gaat boven gedogen.

 

 

 

 

 

maarja mijn excuus maar op mijn kop laten zitten heb ik nog nooit gedaan.

Kword dan juist feller,,,,,,,Kheb daar nog geen onderschrift voor bij mijn avator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lee is ook weer back in the house :wOOt ,

aardig kut,al is t maar 1 plant,

verraders slapen nooit,weet ik.

die heb je er helaas altyd bij zitten,vooral rond deze tyd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben ik toch blijer met mijn buren. Klootzakken zijn het, maar iedereen kent hier elkaars vuile was wel, via via ..., dus denk je wel twee keer na voor je naar de flikken belt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NOG EEN PARA GEDACHTE......die IP adressen checken ze hier gewoon!! :wOOt ben nog nooit gepakt en woon hier al jaren,,,,vorig jaar was mijn plant dik 2 meter.

 

Ik weet niet hoe dit zit in Nederland, maar hier in België mogen de flikken echt niet zomaar de gegevens van een server opvragen hoor... Zou in strijd zijn met de privacy...

 

En als ik het me goed herinner (kan het ff opzoeken hoor mocht je willen), geld de wetgeveing van het land waar de server staat...

Mocht de wetgeving in Nederland het opvragen van dergelijke gegevens makkelijk toelaten, kan je eventueel deze site laten hosten door een buitenlands bedrijf uit een land waar de privacy-wetgeving zo strak geregeld is dat je bijna misdaden moet kunnen bewijzen vooraleer je zulke gegevens gerechterlijk kunt opvragen...

De enige mensen die vrij bij onze ip-adressen kunnen zijn (normaalgezien) de admins en de mods.

 

 

Daarbij...

Als je bang bent dat ze je weten te vinden via je ip-adres, dan zijn er middeltjes genoeg om je te beschermen hoor...

Zo kan je relatief makkelijk je internet-verbinding laten lopen via anderen hun computers, wat een traceroute bijna onmogelijk maakt... (wel leuk als de flikken jou zoeken en ergens in Thailand ofzo terecht komen)

Maar ook als je niets van h4cken afweet, kun je gewoon via enkele proxys het opzoeken bemoeilijken... Gebruik je daarbij nog een paar programmas als HideIP-Platinum ofzo, dan moeten het echt al flikken zijn met een zéér gedegen computerkennis om terug te vinden vanop welke computer dat bericht verstuurd werd.

Werkt je internet-provider met dynamische IP-adressen (ipv statische) dan wordt dit hele process nog meer bemoeilijkt...

 

 

Wat eventueel wél kan gebeuren is dat de flikken of onderzoeksrechter die gegevens opvragen aan de admins van deze site en hun wat afblaffen en wat afdreigen... Maar ik ben er redelijk zeker van dat Stijlloos edm zich niet zomaar bang laten maken... Gewoon voet bij stuk houden en niets vrijgeven tot je een gerechterlijk bevel hebt ontvangen... Kan je makkelijk uitleggen door de "wij dragen privacy zéér hoog in het vaandel, en om klantenverlies te beperken kunnen wij u die gegevens nu onmogelijk doorspelen"-methode. Daarna contact opnemen met een advocaat en kijken wat je moet doen.

Dan is er nog een héél kleine kans dat ze gewoon de server van deze site simpelweg kraken... Hierbij speelt de inteligentie van de admins en mods hier een grote rol... Als hun wachtwoorden veilig zijn (liefst meer dan 10 tekens met zowel hoofdletters, kleine letters, leestekens én cijfers in) dan is de kans al zeer klein (aangezien je met een standaard-flikkencomputer meer dan anderhalve week nodig zou hebben om zo'n password te kraken op de Brute Force manier). Echter is dit illegaal, ook voor de flikken, dus zou alle bewijsmateriaal onrechtmatig verkregen zijn en dus ook ONGELDIG in een rechtszaal. Plus dat ik nog geen flik anderhalve week zie zitten zoeken om 1 password te kunnen kraken....

 

 

Dus samengevat:

als je echt bang bent dat ze je adres zouden te weten komen door een trace-route op je ip-adres te doen dat ze via deze site zouden vinden, installeer enkele anonimous-surfng programmas op je pc.

De kans is echter zéér klein zolang je de wet niet te ver overschrijd (zoals verkrachtigsbeelden tonen op het forum, hard-drugs-verkoop via forum, pedofillie, etc... etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik ben er redelijk zeker van dat Stijlloos edm zich niet zomaar bang laten maken... Gewoon voet bij stuk houden en niets vrijgeven tot je een gerechterlijk bevel hebt ontvangen...

 

:wOOt ;) <_< :search:

 

er is te weinig man kracht voor opsporing via internet.. alhoewel.. wat dacht je van die narcotics? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...