Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Joint Venture

1e Microkweek In Homebox Xs

Recommended Posts

11 euro voor een grammetje WW hier. ;)

 

Je topjes gaan nog wel een stuk dikker en groter worden. Komt helemaal goed :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 eur!?

 

die shop zou ik mijden als de pest....stelletje afzetters.

bij mij is het ook steeds een afweging; ga ik naar een shop waarbij het bijna niet te betalen is, maar wel goede kwaliteit, of neem ik de gok dat ik een goedkoper wietje haal, en thuis besef dat het gewoon troep is...'

 

wissel het een beetje af, maar wil nu echt af van de shopwiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken het probleem omgeving tilburg.. tis net wat jij zegt.. keiduur en weinig.. of redelijk veel en poepwiet.

 

qua stonedheid missen mn meissie en ik de eigen kweek wel hoor... shopwiet wordt je ook maar net een beetje stoned van.

 

nouja nog ff w88

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

overal in nederland is dit probleem, kom zelf uit leiden daar zijn de prijzen afgelopen jaar van 5 euro naar 6,50 etc verhoogd, nu woon ik in nijmegen is het ook amaal naar 6,50 tot 7 euro verhoogd, eigen kweek is toch de optie denk ik, zouden LED lampjes je temperatuur niet een beetje verlagen? al zou dit expirimenteel blijven kwa opbrengst enzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo!

 

de xs is erg handig gebleken tijdens het politiebezoek van afgelopen vrijdagochtend.

niet voor de kweek, maar voor poging tot inbraak.

een stel (onvolwassen noord afrikaanse?) spechten heeft mn slot geprobeerd uit te pikken..

de 2e poging in de 3 maanden dat ik er woon....wat nou nederland heeft geen ghetto!? :P

ik hoop voor die mannetjes dat ze goed zijn verzekerd wanneer ik ze betrap (LEES; VERROT TRAP)

 

fotos van t werk van de spechten;

 

med_gallery_5222_829_1256295.jpg

 

med_gallery_5222_829_608619.jpg

 

 

zo zag het er 5 uur na de ontdekking uit...meteen repareren die hap voordat ze het klusje af komen maken.

viel me nog mee, de nieuwe stijl was 200 euro, incl btw...verzekering betaald, en de deur sluit nu beter dan eerst, dus geluk bij een ongeluk.

 

med_gallery_5222_829_732298.jpg

 

 

 

het mooiste was dat ik na de ontdekking om 07.20 direct de politie heb gebeld...

een uur later kwam ik erachter dat er nog iets in mn schuur stond waarvan ik liever niet heb dat de politie dat ziet.

ik heb voor mn homebox wat tuinstoelen gezet, en wat zittingen over de box heen....

je zag echt totaal niets!

had denk ik niet gelukt met een xl of een houten hok, dus ik ben extreem tevree met de xs.

 

de boel was 5 uur na ontdekking totaal vervangen, en heb hem daarna meteen een likkie verf gegeven voordat t de kans had om nat te regenen..

eind goed al goed.

 

 

ik besef dat dit geen klussen met kijkers is, dus vanavond zal ik fotos posten van mn plantjes, waar ik eerlijk egzegd de afgelopen 3 weken totaal niet naar om heb gekeken..

hierdoor hebben ze een behoorlijk voedingstekort gehad.

afgelopen zaterdag een voedingsmengsel gemaak van bloedmee/beendermeel en vissekali van ecostyle.

gewoon wat handjes spul int water geflikkerd, laten staan, goed doorgeroeid, en aan de dames gegeven.

hopen dat dat wat soelaas biedt en dat ze hun donkere kleur weer terugkrijgen.

 

na het wateren effe wat bladeren weggetrokken voor de luchtcorculatie..

 

fotos komen dus vanavond.

 

 

tjuuss JV

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey das klote van die bijna inbraak... je woont toch niet in de bijlmer ofzo?

ben benieuwd naar hoe je plantjes t doen.. wel beetje liefde geven he :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, nee, geen bijlmer, tilburg city, korvel....dus das uitkijke gebloaze.....naar nu blijkt.

 

 

mn meissie was op vakantie, was laatst thuisgekomen, dus vandaar dat ik er geen tijd voor heb vrijgemaakt...ken gebeurn..

 

greetz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

das niet zo mooi JV, en dat in onze buurt..

 

mooi man da ze je homeboxie niet hebbe gezien:)

 

en idd een geluk bij een ongeluk..

 

sterkte er nog mee

 

groet

 

BK :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
de xs is erg handig gebleken tijdens het politiebezoek van afgelopen vrijdagochtend.

niet voor de kweek, maar voor poging tot inbraak.

een stel (onvolwassen noord afrikaanse?) spechten heeft mn slot geprobeerd uit te pikken..

 

:D :) :D :D :)

 

onvolwassen noord afrikaanse :P hahah die vind ik goed :D ik hoop dat ze snel die eikels pakken :P vieze stinkerds :)

 

je kan toch ook een alarm op je deur zetten? :P

 

#stampertje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei, waren het nou inbrekers (mensen) of spechten (vogels)?

misschien erg domme vraag :P maar ik kom er niet uit hihi

 

Liefs G!rly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe, niet zoveel blowtjes roken girly :D

 

mn deurpost is geen boom, dus t zijn echt mensen geweest :P

ko-lere lijers! bah, ga lekker werken ofzo (had ik nou toch wilders moeten stemmen?! :P )

 

fotos van de plantjes....

zoals gezegd heb ik er 3 weken nauwelijks naar om gekeken.

regenwater gegeven en thats it, zal ook wel een ph probleem hebben.

sommige toppen stonden echt te dicht bij de lamp, vandaar de geroosterde blaadjes.

 

h

 

med_gallery_5222_829_484319.jpg

 

med_gallery_5222_829_522918.jpg

 

 

 

med_gallery_5222_829_95417.jpg

 

 

 

med_gallery_5222_829_350132.jpg

 

 

 

 

dat was het weer...

 

laters

 

jv

Share this post


Link to post
Share on other sites
oei, waren het nou inbrekers (mensen) of spechten (vogels)?

misschien erg domme vraag :P maar ik kom er niet uit hihi

 

Liefs G!rly

 

blond?

 

mooi netje vol toppen jv :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks tomas!

 

@stump; ik denk het niet.

je ruikt echt totaal niets (de agent ook niet toen de afzuiger uit stond), en je hoort niets, en zelfs vanaf de overkant zie je niets als mn deur wagenwijd openstaat...

een maand geleden hebben ze een koevoet tussen mn achterdeur gezet en dat is verder niet gelukt.. en ik vermoed dat ze dachten dat ze via deze deur ook naar binnen konden, kan dus niet, maargoed.

voorlopig houd ik het op toeval.

binnenkort prikkeldraad spannen op mn schutting....ziet er niet uit, maargoed, tis beter dan leipen die de boel slopen.

laat er wel een klimoppie overheen groeien, ziet je het niet zo meer...

 

@ rich; thanks, ja vond het zef ook nog wel meevallen.

nu kijken of het bij valt te sturen...leuke uitdaging... (kan 2 kanten op; of inschattings fout maken en de boel verkloten, of t wordt beter....:P)

 

zo, nu volop aan de speculaas, en mn vriendin mag straks even aan de zak van sinterklaas (lees ;ondergetekende) zitten....alleen voor deze ene keer... :P

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeey even een vraagje aan jou Joint Venture.

Hoe zit dat aan de boven kant bij jou?

Met die cooltube en dan filter enzo ?

 

Want ik heb ook een hokje van ongeveer jou maten en ik wil ook zo'n cooltube, maar heb jij 2 afzuigers ?

Of hoe heb jij dit zitte ?

 

Alvast bedankt :P Osziiieeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

links hangt de afzuiger, midden de cooltube, rechts t filter..

 

heb maar 1 afzuiger, 375 kuub ofzo..

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt :P

 

Jou hokje ziet er echt top uit.

Toen ik zag dat zo'n klein tentje maar 155 euro koste had ik ineens spijt dat ik zo'n hok ben gaan bouwe :D

Was mischien niet veel duurder zo'n tentje :)

 

En ziet er echt mooj uit :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo, nu volop aan de speculaas, en mn vriendin mag straks even aan de zak van sinterklaas (lees ;ondergetekende) zitten....alleen voor deze ene keer... :P

 

gr jv

 

 

 

 

Hahaha, humor heb je wel gast :P . Maar de lady's zien er errug goed uit, voor wat hun overkomen is. Groentjes Binky-Toy

Share this post


Link to post
Share on other sites

he JV,

 

zo verkeerd ziet het er toch niet uit? ubergeil zou ik zeggen..

 

als je nou een smapletje achterhoud tot eind januari :D dan heb ik wel een sapmletje voor u :)

 

een sour jackje tegen een afghaantje? :P

 

je woont toch (nog wel) in de buurt dus what the heck.. :P

 

nu snel naar me werk...

 

groetekes

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo beeka!

 

ik woon er net, dus voorlopig zit ik er nog!

en dit krijg ik niet in een week op denk ik, dus komt wel goed!

 

hahaha, ja binky!

ze heeft gisteren de hele zak leeggeschud, in de hoop dat er kadootjes inzaten, maar het enige dat er in zat was lauwe yoghurt! (en nou kap ik met mn ranzige beeldspraken! tis woensdag, en dit is vrijdagstaal!)

 

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja maar ik ga verhuizen.. en dan woon ik wel verder dan 10 min lopen..

 

maarre dat staat dan van die sampletjes.. eindelijk een keer een tilburgse ienie mienie mieting :P

 

 

groet

 

BK :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man

ziet er leuk uit

 

hoe gaat het met de plantjes?

 

kan jij toevallig een foto maken van hoe jij je koolstoffilter heb zitten? want ik kom er niet echt uit hoe ik die moet ophangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal vanavond een fotoke posten van de dames.

afgelopen periode natuurlijk weinig tijd gehad....

weekeinde voor kerst wezen snowboarden, dus toen kwam het er niet van, en dan net de feestdagen achetr de rug...

was leuk, maar ook weer blij dat het achter de rug is...

 

ze zijn in elk geval om, de dames.

ze bungelen precies zoals saddam deed afgelopen zaterdag...

alleen hangen de mijne nu te drogen, en saddam heeft wat minder lang kunnen drogen geloof ik.

 

mn grootste top is toch wel een lekker toppie geworden, ter grootte van een plastic-literfles, alleen net niet zo dik jammer genoeg.

ik denk dat ik ze nog wel een week of misschien wel 2 had kunnen laten staan, maar ik vond het wel mooi geweest.

zag weinig verandering, alle bladeren begonnen nu goed geel te worden, en had vorige week een top moeten verwijderen omdat ik toprot zag, dus uiteindelijk allemaal meteen maar weggehaald.

alles hangt nu int schuurtje te drogen aan een rek, dat ik voor mn uitlaat heb gehangen.

 

tis wel bijna allemaal droog nu...

grappig ook wel dat ik dit kweekje opzette voor eigen gebruik, en ik nu op het punt sta om helemaal te stoppen.

 

blow nu alleen nog maar in het weekeinde(sinds vandaag dus officieel)...dus heb voor het komende jaar zeker genoeg te paffen!

scheelt weer een paar knaken....kan ik mooi een snowboard ofzo van kopen!

tel uit je winst!

 

 

latorzzz

 

jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...