Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hunker

Zes Plantjes Op Het Balkon.

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik volg de laatste tijd (een maand) bijna alle outdoor kweekverslagen. Ik vind het best wel interessant. Ikzelf heb ook 6 plantjes staan op mijn balkon, in het zuiden van het land. Ik zal straks wel een paar foto`s nemen, en hierbij neerzetten.

Ik heb ze gekocht als stekjes, ik weet ook niet wat voor soort het zal zijn. Ik lees dat bijna iedereen last heeft van rot, tot nu toe heb ik het geluk bijna geen rot te hebben. Ik heb in twee topjes wat rot bespeurd.

Maar ik denk dat het verstandig zal zijn om ze nog ff te laten staan.

Qua voeding heb ik ze alleen in de bloeiperiode wat extra voeding gegeven, voor de rest heeft ie alleen voldoende water gehad.

 

Succes met je plantjes iedereen, en ga zo door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff wat extra info.

 

De plantjes heb ik bij toeval op mijn balkon staan, dankzij mijn konijn. Het konijn wat ik heb, rende normaal altijd los op mijn balkon, maar op de 1 of andere manier kon hij door een klein gat naar de buren. En mijn buurman had ook kleine stekjes op zijn balkon staan, je raad het al, had mijn konijn zijn stjekes opgegeten.

 

Buurman natuurlijk kwaad, maar ik zei dat ik wel nieuwe stekjes zou regelen voor hem. Dus ik heb een paar stekjes meer gekocht, en op mijn eiegen balkon laten groeien. Ps, het konijn mag nu niet meer op het balkon. :)

 

Sindsdien heb ik dus ook negen stekjes in zes potten staan op mijn balkon. Ze staan vanaf begin juni bij mij op het balkon, en zijn vanaf eind juli begin augustus in de bloei. Nog een weekje wachten denk ik nu, en dan oogsten. :verrygood

 

Groetjes,

 

een trouwe lezer van de outdoor verslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd hoe ze er bij staan, weet je welk soort je hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_8139_783_540029.jpg

 

med_gallery_8139_783_540029.jpg

 

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1160736909..._783_337654.jpg

 

 

med_gallery_8139_783_291908.jpg

 

 

 

med_gallery_8139_783_89140.jpg

 

 

 

 

med_gallery_8139_783_580404.jpg

 

 

Ik heb ook last van een soort wit poeder op de bladeren van de plant, Zie deze foto....

Weet misschien iemand wat het is, en of het kwaad kan?

 

med_gallery_8139_783_12126.jpg

 

 

 

 

Zo zien de plantjes er vandaag uit.

 

Hier volgt ook nog een foto waardoor mijn balkon nu zo mooi groen is!!

 

med_gallery_8139_783_540072.jpg

 

 

Thanx Snickers!!

 

Mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
med_gallery_8139_783_540029.jpg

Zo zien de plantjes er vandaag uit.

 

Ziet er lekker groen uit ! :verrygood

maar wat voor soort hennep plant is het nu ?

 

Succes verder met afbloeien !

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de planten als stekjes gekocht van een vriend van me. Ik heb geen idee wat voor soort het zal zijn. :verrygood

Ze ruiken in ieder geval lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat witte poeder waar je het over hebt. plakt dat? als je er met je vinger over heen gaat zoja dan zijn het gewoon thc kristallen en hoef je je nergens ongerust over te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :no

 

neem er gewoon een snuifje van :)

 

misschien word je er retestoned van..

 

een nieuw soort wiet poeder :verrygood

 

greetz thug :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat me dadelijk nog op ideeen brengen. :verrygood

 

Snuifbaar is het wel :)

 

Misschien moet ik toch eens gaan proeven, misschien herken ik het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nog ff verder nagekeken op het internet. Het is inderdaad meeldauw. :verrygood

 

Valt er in dit stadium nog iets aan te doen? Is het schadelijk voor je eigen gezondheid? of kan ik nu beter de plant met meeldauw gaan oogsten? :)

 

Heeft er iemand een oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 a 2 weken nog maar, ik heb op het forum gelezen dat je het dan beter niet meer kunt bestrijden.

Maar ik kan denk ik wel het beste de blaadjes eraf plukken of niet? Anders tast het straks nog de rest van mijn planten aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad een mogelijkheid. Met een kwastje met silinal bezig gaan op je blaadjes is een behoorlijk karwei, zeker als de blaadjes dicht bij je buds zitten, maar in ieder geval de aangetaste bladeren verwijderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...