Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

Hé Amsterdam...waar Blijven Jullie Nou ?

Recommended Posts

Dit is geen noodkreet...maar na een hele dag in A'dam lobbyen. en nóg steeds 6 verklaringen te kort komen brengt zo ongeveer het gevoel van....ZE ZIJN NAAR FIJENOORD OVERGELOPEN !?

Laat in Godsnaam die 6 Amsterdammers opstaan....morgenvroeg de 13-de oktober vóór 12.00 uur naar de Stadhouderskade 85 gaan om hun verklaring te laten stempelen...anders zijn we in district A'dam niet kiesbaar ! Er zal iemand van GroenVrij voor de deur staan, genaamd Jolanda om je op te vangen en de formulieren direct in te nemen om ze s'middags aan de kiesraad toe te doen komen ! VERGEET NIET JE LEGITIMATIE MEE TE NEMEN...anders krijg je geen stempeltje.

DAT zou toch van de gekke zijn ??? Elke Amsterdammer dacht...dat doet m'n buurvrouw wel...verdorie !

Degene die willen/zich aangesproken voelen/GroenVrij een goed hart toedragen....én in Amsterdam ingeschreven staan als woonachtig....kunnen ( moeten mag niet !) nog steeds de zaak redden.

Dus Amsterdammers...Bel nu 06-24980442 en praat met Thomas. Hij kan je op tijd het formulier geven en zorgen dat het nog op tijd bij de kiesraad komt !

Kom op nou....6 maar verdorie....Amsterdam geef eens gas s.v.p. ????

www.groenvrij.nl

 

Een beetje gefrustreerde SpeesCees. :verrygood

 

 

Deze topic mag er morgen weer vanaf !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn andere districten nu wel geregeld, of mis je ook nog handtekening in andere districten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zojuist op de voorpagina en een balk op alle pagina's gezet. Nu maar hopen dat er nog 6 verklaringen binnenkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loop de koffieshop in en vraag daar de mensen of ze je willen helpen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
TAW is aan het ronselen ...

 

:verrygood

 

Da's mooi...het is nu ff alle zeilen bij...en ik...zit er doorheen n 3 weken non stop GroenVrij.

Ik heb zaterdag een interview in Hilversum met De NPS...die m'n site zagen nadat ze door Wernard geatendeerd werden en nu daar een compleet verhaal mee gaan maken ivm groenvrij en onze ideëen, dus moet ff weer wat opladen morgen, zodat de accu goed vol zit zaterdag.

 

SpeesCees :)

 

 

Loop de koffieshop in en vraag daar de mensen of ze je willen helpen!!

Bas...Ik deed niet anders vandaag, met nog een jongen ! En alleen Mila vd Pollinators ging mee aan de slag !

Eenzame stad ...dat Amsterdam.

 

SpeesCees :no

 

Zijn andere districten nu wel geregeld, of mis je ook nog handtekening in andere districten?

Ik heb begrepen dat we in de meest belangrijke districten de 30 hebben, maar....Amsterdam is met de verkiezingen DE belangrijkste !

daarom is het toch vd gekke dat we daar voor moeten knokken ?? 30 maar...verdorie...30 ondersteuningen gevraagd en de Amsterdammer leunt achterover en denkt...'tzal wel !

Hier word ik nou een beetje onpasselijk van...want laten we eerlijk zijn...Amsterdammers weten het doorgaans allemaal mooi te vertellen !?

En kijk nu dan ?

 

SpeesCees :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's inderdaad wel ongelofelijk, juist in Amsterdam! Nou woon ik wel in Rotterdam maar ben in Amsterdam geboren en nog steeds geen feijenoorder hoor! :verrygood Fingers crossed! 6.. dat moet toch wel lukken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb begrepen dat we in de meest belangrijke districten de 30 hebben, maar....Amsterdam is met de verkiezingen DE belangrijkste !

 

Denk dat het op dit moment heel erg handig zou zijn om even wat duidelijkheid over de disctricten te scheppen.

 

Hoeveel districten zijn klaar en hoeveel moeten nog ? Als er meerdere districten het aantal niet hebben gehaald dan heeft het geen zin om nu specifiek een oproep aan alleen Amsterdam te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik morgen niet hoeften te werken had ik zeker even langs gegaan

maar wat raar dat je er geen dertig bij elkaar hebt gevonden

hoop wel dat het er dertig of meer worden dus kom op mensen

 

groetjs Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites
orgenvroeg de 13-de oktober vóór 12.00 uur naar de Stadhouderskade 85 gaan om hun verklaring te laten stempelen

 

Tsja... zo gaat dat blijkbaar... in Amsterdam denkt iedereen dat er genoeg anderen zijn?! :)

 

Heel eerlijk gezegd, ik ook! :verrygood

 

Ik fiets morgenochtend langs... en zal me door Jolanda over de laatste drempel laten dragen... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn plicht voldaan ....

Heeft me echt veel pijn bezorgt want mijn scheenbeen ligt open.

 

Op de motor ben ik gegaan ....

 

Nu is het afwachten !

 

Ik denk dat het allemaal ok is...

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

YES YES YES....we hebben Amsterdam over de drempel !

Thanx to the guys....die deze ochtend actie ondernamen !

 

SpeesCees :verrygood :) :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig maar,

want naar feijenoord overlopen als ajax t slecht doet kunnen ze wel,maar stemmen ho maar!! :verrygood

 

(geintje natuurlijk,dit kon ik niet inhouden,gezien de tekst die in cees zn topic staat :no :no )

 

gelukkig krygt groen vry nu een goede kans,

en dat is een goed teken voor nederland.

 

thnx ook van mijn kant naar de amsterdammers,

de hoofdstad van blowend nederland,

waar het s''avonds onder het genot van paddos en bier en wiet goed vertoeven is tussen al die rode lichten,

die onder invloed zo prachtig mooi zijn.....

 

greets

lee :smoke ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
want naar feijenoord overlopen als ajax t slecht doet kunnen ze wel,maar stemmen ho maar!! specool.gif

 

Ik lees net op GroenVrij gastenboek dat Feyenoord net iets te laat was GVD, was van plan daar te gaan stemmen omdat Zeeland zowiezo te laf was. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we geen spam actie houden om Groenvrij te stemmen ?

Zoiets als laatst met al die foto's op de raarste plaatsen ?

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las ook op datzelfde groenvrij gastenboek dat de "lijstduwer" voor Amsterdam Simon Vinkenoog in al zijn wijsheid heeft besloten op 12-10 een link te plaatsen op zijn eigen site www.simonvinkenoog.nl

Tot nu toe staat deze link er nog steeds niet op. :verrygood Wat een vaag figuur is het ook, en dat wil nog mee gaan praten ook. mijn voorkeursstem heeft ie in ieder geval niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...