Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bambino

Het Zwaai Topic ''/ Emoticon Topic ''

Recommended Posts

wsss

 

 

 

U WISH I MIE COMMANnn JA MANN :specool

 

en een mooie kleurplaat voor jou banananas:

probeer deze keer binnen de lijntjes te blijven..

 

 

aladin-4.gif

 

ps: kale chief drop je sh*tttttt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is fijn, het is fijn, een kaboutertje te zijn !

 

Welnee, Wie doet er mee met de kabouterpolonaise, tís helemaal niet moeilijk en tís ook gezond......

 

GVD er zit een gat in m`n dak, ik voel me niet op m'n gemak, tïs door dat gat in m`n dak, ik vroeg toen m`n vriend Klus erbij....

Hoera hoera, kabouter Plop is jarig ! Zin jullie wat Luit heeft mee gebracht (Jawel: dampende SpaceCake) ?

jawel : Hij is alweer een jaartje ouder dan verleden jaar. . . . .

Het is Lente en ik wor daarvan zo lentemoe !

Het is K K K K boutercarnaval, van overal komen kabouters naar het dal voor het K K K K boutercarnaval

;) :) :) Draai je kin in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, ga nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans :D :) :smoke

Wie heeft er zout in de suikerpot gedaan ? Klus Klus Klus heeft dat gedaan !!!! :dope: :D ;)

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welnee, Wie doet er mee met de kabouterpolonaise, tís helemaal niet moeilijk en tís ook gezond......

 

GVD er zit een gat in m`n dak, ik voel me niet op m'n gemak, tïs door dat gat in m`n dak, ik vroeg toen m`n vriend Klus erbij....

Hoera hoera, kabouter Plop is jarig ! Zin jullie wat Luit heeft mee gebracht (Jawel: dampende SpaceCake) ?

jawel : Hij is alweer een jaartje ouder dan verleden jaar. . . . .

Het is Lente en ik wor daarvan zo lentemoe !

Het is K K K K boutercarnaval, van overal komen kabouters naar het dal voor het K K K K boutercarnaval

:) :) :D Draai je kin in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, ga nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans :) :smoke :dope:

Wie heeft er zout in de suikerpot gedaan ? Klus Klus Klus heeft dat gedaan !!!! :D ;) ;)

 

;)

 

''GLOEP'' :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

123 wave

 

ps kijk ff naar mijn topic in de bouwdoos genaamd ''de bouwdoos'' ben onzeker over de spullen die ik ga halen, totaal rond de €600,- dus moet wel de goede spullen hebben niemand reageerd :specool © tnx ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanwegen het onnodig quoten van de forumleden word u bij deze gewaarschuwd.

heeft u vragen of wilt u informatie over het quoten van forumleden, kunt u altijd terecht bij de wietforum modderraars. dank u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...