Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

alexis

Coffeeshop Roosendaal

Recommended Posts

ben ik weer!

 

 

Vanmiddag naar de Yellow Moon geweest en ik kwam er binnen en vroeg of ze nog GOEIE Jack Herrer hadden liggen, en toen kreeg ik daar een topje van een dikke gram in mn handen geduwd om te proeven er van. Vriendelijke kerel achter de verkoop. Ik heb 5 g van de Jack gehaald. Lekker weedje, en verkruimeld heel lekker. En uiteindelijk heeft de kerel achter de verkoop er gratis vloeitjes en tipkes bij ge geven (een pakje) en toen ik mijn jointje ophad heeeft hij zelfs de weed helemaal ingepakt in plasticfolie om problemen bij de grens te voorkomen.

Super chille shop en vriendelijk en last but not least, goeie weed ;)

 

 

splif ;) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet er iemand iemand de prijzen ongeveer in de Yellow Moon ?

Misschien zelfs een aan te raden wietje van daar ;) ?

(ik ga namelijk vrijdag naar roosendaal)

 

Grtz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er vorige zondag nog geweest in roosendaal

heb er enkele shops gedaan.

 

wat mij wel opviel is dat er veel meer keuze was dan in bergen op zoom.

 

en ook het prijsverschil

zo koste in roosendaal shiva 7€/g en in bergen op zoom in den international kost hij maar 5€/g

 

groetjes pallie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga dus binnen 2 weken naar de shop voor de eerste keer en ik zou graag pepsi kopen maar ik heb gelezen op forum dat je gemakkelijk andere wiet krijgt dan pepsi (bv k2 en die wil ik liever niet) kan er iemand en tip geven en zeggen in welke shop ik de beste kwaliteit en eerlijkste prijs krijg ?(in roosendaal) :verrygood

 

greets

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je vertellen dat ik echt verbaasd opkijk, naar de klantgerichtheid in die shops daar aan de grensstreek.

De coffeeshops waar ik ben geweest (noorden), geven ze me nooit een grammetje om te proeven, laat staan dat er een vriendelijk woord afkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben op zoek naar een lekker zoet wietje in roosdaal voor max 6.5/gram

welke soort raden jullie mij aan en in welke shop verkopen ze die?

 

welke shops in roosdaal verkopen meer dan 5gram en welke verkopen max 5 gram?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebron, wil je de moeite nemen je hier even voor te stellen ?

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

awel, hierbij dus t antwoord.

 

Eens zien... Wiet voor minder dan €7 ? das skunk (€6) en K2 (€6) ( in resp de Yellow moon en Liberty2).

 

Voor de rest kan je ook Kif (€5) krijgen in de Azul.

 

Maar voor €7 heb je de betere wietjes > White Widow (yellow moon) Pepsi (Liberty2 n Christiana) en Shiva (Azul).

 

Dus mijn raad, ga voor de wietjes van €7, da is goei kwaliteit! :wOOt

 

:verrygood

 

Btw, voor €6 heb je ook goeie Afgaanse Hasj in de Azul.

 

:rofl

 

:huh: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt :verrygood dit is wat ik moest weten

 

in welke shops verkopen ze meer dan 5gram/persoon? welke shops zijn ze strict?

 

 

greetz,

 

Hebron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de coffeeshops niet zitten te wachten op aanradingen voor hun niet-strictheid. Misschien even antwoord over PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad... Net zoals het vermelden bij welke shops je makkelijk binnen komt zonder te legitimeren of als minderjarige.. Als zo'n shop gecontroleerd wordt en de regels overtreed dan kunnen ze hun deuren sluiten, en dan kan jij dus ook ergens anders heen voor je wiet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, daar is de "report" button voor.

De mod in functie beoordeelt het bericht dan en neemt, indien noodzakelijk, maatregelen.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar dan heeft niemand anders gezien dat dat not-done is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogal hypocriet dat hier een probleem van gemaakt wordt terwijl er een gans topic bestaat over minderjarigen in coffieshops... :verrygood

maar ja dat is mijn mening :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, welke shops in roosendaal worden minder gecontroleerd?

Ben namelijk nog geen 18, dus ja, ookal zijn somigen van jullie duidelijk tegen minderjarigen in coffeeshops zou ik het toch graag weten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen nog maar controle gehad in de Christiana 1malig. Anders nog nooit, ik denk dat ze vooral in Azul niet rap gaan controleren. Maar het kan verschillen want een vriend van mij die 2jaar ouder is als mij vragen ze elke keer zijn paspoort in de yellow moon. Ik denk dat je grotendeels geluk moet hebben. Misschien helpt het wel als je een snorretje plakt :doctor:

Heeft er toevallig iemand ervaring met de White widow uit yellow moon. Ik ga namelijk morgen na mijn laatste examen direct vertrekken naar Roosendaal. En de White widow zou ik graag eens willen proberen

Waart of niet waart ?

 

Cheers

Hannesdakpannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De widow in de yellow moon is zeker aan te raden, evenals de Jack Herrer van daar. Je kan altijd eerst vragen of je em eens mag zien, en dan krijg je meestal wel een topje om te proeven en dan kan je lekker chillen daar, jointje roken, poolen.... en als je hem goed vond, dan bestel je gewoon wat en hupla, je hebt lekkere weed.

 

Yellow moon is een van de betere kwaliteitshops in Roosendaal. Eerlijk en goedkoop (voor de prijzen van tegenwoordig :execute ) en altijd lekker (zelf nog nooit een slechte ervaring gehad in de yellow moon)

 

Succes met uw exames,

 

En laat maar weten op t forum of de widow goed was :D

 

Boks,

 

Domi :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat zal ik zeker doen. Ik wist zelfs niet dat je een topje kreeg voor te proefen. Bij elk bezoek dat ik bracht aan Roosendaal ben ik al blij geweest van mijn aankopen(pepsi Christiana, Afghaan Azul, Noorderlicht Azul, Blue berry haze Yellow moon, NYDhaze yellow moon,...). Zeer gezellige shop Yellow moon. Ik denk dat ik die Jack Herrer ook maar eens ga uitproberen dan want altijd die dure wietjes kopen van 10-11€ de gram kan ik ook niet altijd permiteren.

Alvast bedankt, en ik denk dat de 2laatste examens wel zullen lukken als je kan vooruitblikken op een dagje Roosendaal :doctor:

Je hoort morgen zeker & vast nog van mij!

 

en bedankt voor de info!

 

Cheers

Hannesdakpannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dus gisteren maan tripje naar Roosendaal gedaan en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door de white widdow en de Jack Herrer in Yellow moon. Ik ben me van de Jack Herrer 5gram gaan halen en van de White widow 3gram. DIe Jack Herrer is echt wel lekkere wiet en white widow ook! Ook heb ik in Christiana voor 50€ pepsi gekocht en ik ben bij alle 2de coffeeshops goed bedient, geen klachten enkel dat ze deze keer bij yellow moon niet zo vriendelijk waren.

Ik was er om half 12 en om half1 is er dus geen trein terug naar Antwerpen-centraal, Brussel. Ik wachtte dus nog een uurtje en als ik daar aan het station terug stond in Roosendaal rond 14u30 roepen ze af: Dames en heren er zullen geen treinen van en naar roosendaal rijden vanwege een stroomprobleem. Gelukkig heeft dat maar een goed half uurtje geduurd +de vetraging 45minutjes dit was wel efjes rot.

Maar die avond heeft het allemaal weer goed gemaakt :doctor:

 

Conclusie: Jack Herrer, white widow voor herhaling vatbaar!

 

Cheers

Hannesdakpannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je, Hannesdakpannes? Er is wél een trein om half1 (12.34u).

In de Yellow Moon ben ik vroeger een paar keer geweest voor hun White Whidow. Die was goed.

Gisteren was ik voor de eerste keer in Azul. Daar had ik hun sterkste wiet aan 10€/g. Wat was de naam alweer? Nu ja, geen slechte wiet, maar echt sterk vind ik hem niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit eens paar gr'tjes Amnesia aan 10€ de gram gekocht in Yellow Moon en dat is nog atlijd een van de beste soortjes die ik ooit gerookt heb. Het enige slechte aan dit soortje was de geur. De smaak viel redelijk mee en het effect natuurlijk BOOM!. Lekkere hasj in azul en liberty en deftige pepsi voor 7€ in Christiana. (november 2007)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep,

 

kan er iemand mij zeggen hoelang de yellow moon gesloten is?

Een vriend van me ging langs dit weekend maar zei me dat ze met jaarlijks verlof waren ofzo?? ;)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awel, de zomervakantie is al (bijna) voorbij, en de yellow moon is terug uit jaarlijks verlof. Ga er morgevoormiddag nog eens naar toe en meteen 5g van hun beste groente vragen ;).

 

Lekker een jointje roken daar, pooltje doen, terrasje maken, cola drinken en dan terug naar huis :(. Alleen maar hopen da ik geen controle krijg en dan gewoon lekker verder spacen thuis :(.

 

Anyway, jullie horen nog van me wat de buit was van die dag :(...

 

Cheers, slaapwel en tot morgen :(

 

Boks ;)

 

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...