Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dominuz

----EDIT---- Bad Trip

Recommended Posts

Llu mensen,

 

Ik ben nu 16 en en 2tal jaar geleden met blowen begonnen wat altijd goed is gelopen (ik blowde totaal niet veel ofzo). Nu zit het zo dat ik vorig jaar na een pure j een bad trip kreeg en hartkloppingen enzo dacht echt dat ik dood ging je kent het verschijnsel wrsl wel, ben toen naar de spoed gefietst en daar hebben ze me er mooi uitgeholpen. Sinds die bad trip krijg ik élke keer als ik blow, en dat moet maar een hijsje zijn, al dergelijke angstaanvallen enzo (bij 1 trek duurt dit dan wel maar 5 minuten ofzo). Het vreemde is dat ik eigenlijk ben beginnen blowen met een pure, die toen echt helemaal geweldig was, ik vloog echt, dus toen kon ik er dan wel tegen en vorig jaar niet..? Ik ben dus sindsdien gestopt na gemerkt te hebben dat het blijkaar moeilijk ging om nog stoned te geraken. Ik vind ut wl vrij klote, zou graag af en toe nog een j'tje willen en vooral kunnen roken.. Iemand tips? Opmerkingen?

 

d0minuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow, miss dat je lichaam al die stoffen niet meer aankan en dat je gewoon een maand of een paar weken niet meer moet roke en dat het daarna wel weer gaat. wel kut voor je hoipelijk is het snel over

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEEL misschien helpt het om echt veel gegeten te hebben voor het blowen. Ik weet dat je dan moelijker stoned word, maar je krijgt minder snel badtrip (dat is bij mijn zo i i g).

Sucses man ikhoop voor je dat dit snel over gaat. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik vroeger ook altijd, iedere keer ging ik slecht.. alsof me lichaam de thc niet meer wou en ik daardoor steeds slecht ging, ik ben toen niet opgehouwe met blowen.. gewoon doorgaan, je lichaam accepteert het wel weer een xtje .. als je een joint gaat roken, genoeg eten bijdehand, geen chips ofzo niets waar zout inzit! en dan afwachten of je slecht gaat of niet:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja, maar tis echt een trauma geworde, ik blijf denke dat ik scheef ga gaan en ga daardoor ook scheef of klopt dit niet?

 

Alvast bedankt,

 

Jah Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kans is groot dat je je te hard focussed op het scheefgaan ja. 16 is dan ook geen aan te raden leeftijd om te blowen, al zal ik de laatste zijn die het je wil verbieten. Maar het kan wel nuttig zijn om je eens te bezinnen over je blowgedrag. Blow eens op een veilige plek, met mensen waar je je echt goed bij voelt. En onthoud dat wanneer je je onprettig voelt tijdens een blow dat het maar een blow is en dus ook overgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow nu 2 jaar, en ik ben maar 1 keer bad gegaan door blowen.

Leeftijd heeft er denk ik niet veel mee te maken, maar wel wat voor type je bent.

je hebt mensen die zuipen en slikken, en mensen die blowen en af en toe een tripje nemen.

als je van jezelf weet dat je geen echte smoker ben en merk je dat ook heel goed dan kan je maar beter gaan kijken naar andere middelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nik heb nog nooit eigenlijk een bad trip gehad.ik ben wel al een s slecht gegaan van arizona roltabak(nooit kopen!)

maar ik heb ook nog nooit een pure jee gedaan.kost em te veel:p

rook jij eigg alleen maar pure jee's?probeer eens met tabak dan bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nja mn eerste was een pure jee die geweldig ging.. Het maakt volgens mij niet uit hoeveel wiet/tabak er in de jee zit, het is de angst om slecht te gaan vrees ik.. Als ik nu weer 1 keer goed zou gaan denk ik dat het blijft lukken omdat de vrees om scheef te gaan dan verdwenen is..Ik ben ook niet van plan andere middelen te gaan proberen ... tips?

 

grdz

 

dominuz

Edited by Dominuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook dat je zoon gevoel krygt omdat je bang bent dat je dat gevoel krygt begryp je

chill gwn denk er niet aan neem een keer een zacht wietje, bv een klein beetje orange bud

en gaa langzaam weer sterkere wiet gebruike misgien bouw je het dan langzaam op,

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan het toch dat sommige mensen een trip krijgen van blowen? Neem eens paddo's dan weet je pas wat een TRIP is! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol :P kweet wel dat ik wel eens echt gespaced heb

gewoon helemaal draaien en niet eens uit me ogen kunnen kijken en dan opeens op de grond zitten terwijl je stond? lol :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een keer dat ik echt dacht nu is het gedaan met me ik sterf dit is het einde :P, je moet gewoon je dosis vinden en heel rustig aan beginnen. Je hebt teveel in een keer door je lichaam gejaagd waardoor je lichaam elke keer zijn stekels al opvoorhand uitsteekt.

 

Wat je moet doen is een trekje nemen en wachten 15 minuten tot je het helemaal voelt werken en dan kan je nog eentje bij nemen. Zo moet je over de maanden heen je lichaam terug het gevoel geven dat wat je neemt niet iets aggressief is maar iets aangenaam.

 

Elke mens is anders dus jij moet voor jezelf zoeken wat is nu de perfeckte dosis voor mij.

 

Wat helpt is kalm blijven :D en aanvaarden dat je inderdaad kan doodgaan :P Chillout dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...