Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OGDread

Mokum Mini Meeting

Recommended Posts

Pffff. ik heb de plantjes vanochtend wel gewaterd, en mijn hondjes een eindje laten lopen, en ik zit weer op kantoor..

Maar om nou te zeggen dat ik wakker ben... hm. Nee. Nog maar een bak koffie!

 

Gisteravond was gezellig bij de ouderkerkerplas, TAW ontmoet, en zijn fijne honing geproeft... zoals ouderwetse thai wel eens deed, gingen de kleuren van de plas na een paar hijsjes een stuk feller oplichten, en brak een glimlach door die niet snel weggleed. Ook al, omdat mijn hondjes en de dogo van TAW beste maatjes bleken. En mijn dogachtige is een dominant teefje... twee koppen kliener dan de dogo, maar haar toch de baas gebleven! Ze is echt een dominatrix :blink: Na de eerste tien seconden bluf van mijn doggie waren ze al blij met elkaar.

De konijnen hebben mazzel gehad... het was denk ik net iets te donker voor de dogtroep..

 

Na een rondje plas, waarbij mij bronchitis longen moeitye hadden met het militaire tempo van taw, kon ik weer fijn naar huis glijden... eerst op het skateboardje richting de automobiel, en toen, iets voorzichtiger dan ik gewend ben.. weer nach haus.

 

de olie was zoals ik me herinner van de jaren 80, vet, snel, en eigelijk hetzelfde als zware afghaan hash in een waterpijp.. thc is toch echt thc..

 

En deze ochtend ben ik erg creatief, maar niet heel wakker... goh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo de mini meetings zijn nog beter dan de grote meetings, er is meer rust en tijd om elkaar even te leren kennen.

Dus zo gezegd zo gedaan, we spreken af onder de windmolen van de Oude Kerk a/d Plas.

Ik was een beetje vroeg dus ik begon alvast maar te rollen, OG vertelde me nog dat ie zou komen op een skateboard.

Ik snapte er al geen reet van, hij is toch een volwassenen, wat moet ie met een skateboard.

 

Plots kwam ie opm de hoek aanrollen, gelukkig maar want mijn teefje begon al te janken dat ze moest schijten.

 

Hoi OG wil je er eerst eentje draaien ? Hier is je flessie aceite ...... en met een scalpelmesje smeren wat op zijn jointje en beginnen de mars rond de plas. Sindsdien is OG niet meer online geweest .. hehe ...

 

OG en ik zijn een beetje leeftijdsgenoten en stammen uit een stenentijdperk waar Positronics nog boven aanstond van al het geweld.

 

 

Groet

 

En tot de volgende mini-meeting !!

 

TAW

 

ps: Ik zat net te denken de hoeveelste mini meeting is dit nou alweer.

 

Stumper

Ert

Tara

Priest

Whiz

Stijlloos

Mokum

en nog veel meer maar kan me niet meer herinneren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ everybody.

 

 

 

Reed ik laatst naar het strand voor een mini meeting met Kale Chief heeft ie een bloemetje voor me meegenomen.

Dat kwam goed uit want ik had ook bloemen meegenomen, het duurde een minuut of 2 voordat we op de witte Puch zaten en de joint konden rollen.

Ja een pure joint Kale Chief ... hij kijkt ernaar ik zie hem denken. En speciaal voor jou een demootje ....

Hoe breng ik die drap aan op de joint, en iedere keer laat ik me weer meeslepen, normalitter doe ik een halve dag met 1 joint maar op die meetings slaat iedereen door.

KC kreeg de eer de Tomahawk af te schieten, ik maak me zorgen, om KC zijn longen en voor de politie.

We zitten als 2 heroinejunks op die witte Puch en de rookwalmen stomen eraf.

KC ontploft en kan zijn longen niet meer bedwingen, de Afghaan joints zijn eigenlijk alleen maar voor Dy Hards. KC is een dy hard maar zijn longen zijn verzacht door de nicotine.

 

Totaal gedesorienteerd nemen we afscheid, ik rijd meteen de verkeerde kant op, een duidelijke naschok van die joint.

 

Was gezellig, ik zet ze in de Kuip ...

 

gallery_3606_729_84286.jpg

 

Volgende keer lekker naar het Leidseplein ..... ?

 

Who's next ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW? Korte geheugen zal je parten spelen... weetje nog van onze meeting vorige week?

 

2 Kerels in een dampende auto... op een parkeerplaats... daar gebeurt alleen wat het daglicht niet verdragen kan... zakjes ruilen... olie smeren...

 

Trouwens die avond ben ik totaal dronken geraakt... van de tequilla... met elke hijs pure diesel een shotje achterover slaan... ik werd in een vreemde stad wakker...

 

Ik heb nog geprobeerd die olie puur te roken... op glas in de pijp... maar dit was geen succes... de alcohol is vluchtiger en heeft een clinisch smaakje... de hash dampen slaan neer onderin de pijp... zonder het gewenste effect...

 

Laters...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Sativa,

 

Nee natuurlijk niet je diesel ligt nog steeds te rijpen ....

 

Niet van geproeft omdat JIJ zei dat ik nog ff moest wachten.

 

Ik heb ondertussen nog meer meetings gehad:

 

Met Tokkie geproeft van zijn snel gedroogde PP ... was best wel lekker .. :smoke

 

Met Speedway en zijn crimivriendje op de witte puch een TAW joint gerolt, sindsdien stinkt mijn auto zo erg ...

De boys hadden natuurlijk wer niets te blowen.

 

En daar heb ik al zo'n hekel aan .. zijn jullie nog thuis gekomen en hoe ?

 

Nu heb ik dus een virtuele meeting met Mono, en laatst met Tomas.

 

Pffff ik kap ermee ..... die Mono BHO knalt er lekker in !!!

 

 

Wil er nog iemand meeten ?

 

Ik wil naar het noorden !!

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar een keertje in de buurt roken, kom eens naar een shop van Nol(Haarlem), altijd leuk en in de buurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shop van Nol ....

 

 

Ik zou wel willen maar coffeeshops en TAW zijn geen goede combinatie ivm met de dikke lagen BHO op zijn joints.

 

Als BHO junk ben ik ongewenst in de coffeeshop.

 

Zijn er dan nog meer Haarlemmers ?

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeppp , ff niet overnagedacht er zijn nog mensen die een nog hogere dosis nodig hebben als ik, sorry voor dat . Maar er zal vast wel een goede relaxte plek zijn om hierin de buurt te gaan roken, laat effe wat weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willy wortel ??

Ik ben er nog nooit geweest en het is DE coffeeshop van amsterdam en omstreek.

Ik heb ook geen Afghaan nu ..... ben Afghaanloos :D

 

Dus ik wil liever even wachten als er samples zijn ga ik je pm'en

 

Groet

 

TAW

 

O ja en dan zijn we Priester nog vergeten met zijn PP aka NLX.

 

En die hoesterige BubbleGum van der Tomas ...

 

De samples van Fotografe en de complete meeting daarvan ( over onbeschoft personeel van een growshop gesproken !!)

 

En zo gaat dat maar door .....

 

:smoke

 

Nu alweer een clash met Mono .. verdomd stevig spul die BHO van hem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wat afghaan hebben TAW? Ik heb nog wel wat :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch maar een keertje in de buurt roken, kom eens naar een shop van Nol(Haarlem), altijd leuk en in de buurt

 

Om hier ff op terug te komen: zijn er geïnteresseerden in een mini-mieting a.s. vrijdag om een uur of 8 in één van Nol's shops? Ik geloof dat er 3 zijn in Haarlem (Kruisweg, Houtplein en Koudenhorn).

 

@ TAW: je kan toch wel 1 avondje van de BHO afblijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel leuk om een keertje te meeten, alleen H'lem is voor mij iets te ver om s'avonds af te spreken.. Keertje in de Amnesia lijkt mij geweldig (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...