Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stumper

Stumper Goes Cocos

Recommended Posts

Stumper,wens je alvast een goede oogst toe,zeker na al het ongeluk dat je al hebt gehad bij vorige kweken,ze zien er alvast goed uit nu;houden zo! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan wel een Amerikaans feest, je eigen drank en wiet meebrengen :punk:

Draai ik misschien eens een leuke kweek komen jullie dat in 1 x keer oproken en me koelkast plunderen.

Ons kent ons :verrygood :) :no :no ;) :smoke :dope: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stumper op naar de kilo :no het is je gegunt

de dames staan er mooi bij :verrygood

 

en nog houden zo :)

 

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAW, doe maar gewoon voor de sectie klunzen, een beginner kweekt beter dan ikke :verrygood :) :no

 

40pp, de kilo zal nog wel te hoog gegrepen zijn. Met name omdat ik denk ze ietwat te vroeg in de bloei te hebben gezet maar dat het een lekker rokertje gaat worden en wellicht meer dan ik ooit heb behaald durf ik langzaam maar zeker wel op te hopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stumpie.

Mooie planten hoor petje af. Denk niet dat je er slecht aan gedaan hebt met Masai spuiten :verrygood

Straks is het te laat en zit je WEER in zak en as, en daar zit je niet op te wachten.

 

ook zullen de Shack,s nog wel een stukkie door groeien . Zijn echt sterke dames met ik hoop EEN HELE VOLLE BORST.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaytjee, bedankt.

 

Ert ook bedankt, kun jij (of sannie, of miss_J of anderen die bekend zijn met sannie's shacks) me vertellen hoelang in de bloeitijd de shacks doorgroeien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shack#2 groeit een week of 3 door in de bloei.

 

Hou vol he stump :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx sannie, dus we hebben nog 1 week groei te gaan :verrygood

Zal waarschijnlijk wel niet zo hard meer gaan die groei in de derde week bloei maar ben al dik tevreden dat al het blad mooi groen blijft.

Ben vandaag begonnen met een derde druppelbeurt van 1 minuut extra, dus nu 3 beurten van 1 minuut per dag met een PH van 5,8 en een EC van 1,38.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een tussentijdse update.

 

Ik ben van 2 x 1 minuut overgegaan naar 3 x 1 minuut voeding.

Ik heb de voeding verhoogd naar een EC van 1,47 en PH 5,5.

De PH heb ik bewust wat verlaagd omdat de PH van me drain (die ik eigenlijk nagenoeg niet heb, is drain van een paar dagen opgevangen) wat hoog is.

 

Nu is de vraag of de wat lichter wordende bladeren te maken hebben met een te lage EC voor de verhoging naar 1,47 ?

Er is geen paniek in de tent maar kan beter te vroeg vragen wat de oorzaak kan zijn van wat lichter wordende planten dan te laat.

Zit op moment van de foto's op dag 16 bloei en alles gaat nog goed, denk gewoon wat meer voeding maar hoor het graag van de "kenners".

 

med_gallery_5683_602_161285.jpg

 

 

med_gallery_5683_602_109294.jpg

 

 

En deze vlekjes, kan dat veroorzaakt zijn door het spuiten van de planten met Mazai ??

 

med_gallery_5683_602_332954.jpg

 

 

med_gallery_5683_602_288037.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Stumper,

 

Kut ik hoop echt dat het een ondervoeding is mijn roestvlekjes beginnen ook zo.

Iemand zei dat dat door de warmte van de lampen kwam op zich geen slechte want het wordt warm bij mij.

 

Gaj e de EC nu licht verhogen ?

Heb je het gevoel dat ze nog goed drinken of denk je dat ze stil staan ?

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

De EC is van vrijdag naar zaterdag met 0,1 verhoogd en of ze meer water drinken weet ik niet daar ik vanaf de verhoging van het aantal druppelbeurten (van 2 naar 3 x 1 minuut) niet meer bij de dames ben geweest. Wat dat betreft weet ik vanavond pas meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Naar mijn idee lijkt het een beetje te neigen naar magnesium gebrek, je zou kunnen proberen te nevelen met wat bitterzout....

 

Wat de oorzaak is weet ik niet, kan ondervoeding zijn, of een te zuur medium, maar de PH lijkt me in orde.

 

succes...

 

Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stumper.

 

Ik heb ze de 2e x Masai gegeven en geen vlekjes.

 

Het lijkt er wel een beetje op dat het een magnesium tekort gaat worden, maar dat mogen de toppertjes uit gaan zoeken. Heb het 2x gehad en zo begon het wel. Je EC is toch echt niet zo laag, voor zo,n korte bloei.

 

Paffie was me voor :smoke

 

sterkte gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paffie en ert, tnxx guys :smoke

Ik wacht nog even wat replys af en natuurlijk moet ik vanavond zien hoe ze er bij staan, zag ze de laatste keer tijdens het nemen van de foto's en wie weet zijn ze met de EC-verhoging alweer bijgekleurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt dat toch al een x gehad Stump, als ik me niet vergis??

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ert.

Zoals het er nu uitziet heb ik nooit eerder bij de hand gehad.

In het verleden was alles bij mij altijd mis, dit met de vlekjes (neem aan dat jullie dat bedoelen) heb ik nooit eerder gezien. Het zijn overigens maar een paar blaadjes in het gehele hok.

Ook nooit eerder gezien dat gehele planten wat lichter kleuren, waarbij mijn gedachten uitgaan naar voedingstekort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ec mag best minimaal 1.6 zijn hoor met dik 2 weken bloei en relatief weinig druppelbeurten/water. Ik start altijd op 1.5 de eerste week en dan elke week 0.1 omhoog. je bladeren mogen best donker groen worden hoor. Ook mag je nu wel voor wat drain zorgen. Kan je gelijk je EC PH van drainwater meten ter indicatie.

 

Verder ziet het blad er goed uit, niet gekruld of wat dan ook, alleen beetje licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt je ph van je water alleen aanpassen als je een goede drain gemeten hebt,een paar druppels is een slechte indicatie.Het blad ziet er niet vitaal en mooi groen uit.

Ik zou de ec verhogen naar een minimum van 1.5 en een ph van 6.0 en hierna je drain meten.Volgens mij is je ph juist aan het dalen.

Zeg ik het zo goed hydro-boeren? :smoke

Een bladvoeding lusten ze ook vast wel.

 

Go for it stump

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...